Renault Scenic 1.9 DCI 75.0 Kw problem ze startováním

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
LupekT
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 22 bře 2009, 21:58
Odpovědi: 0

Renault Scenic 1.9 DCI 75.0 Kw problem ze startováním

Příspěvek od LupekT »

Dobrý den , z výše uvedeným vozem z roku 2000 mám problem , po jízdě když je motor zahřatý , obtížně stratuje nebo nenastartuje vubec . Start se povede až po ochlázení. Diagnostika napsala tyto chyby
P1635 - Řízení doby žhavení - Přilíš velký signál
P0400 - Systém recirkulace spalín - Neznámy druh chyby ( $10)
P0100 - Napáj . napětí snímače hmot . vzduchu - Porucha funkce
Poradte v čem hledat chybu.
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

Tlak na liště railu?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Vyndat egr bejvaj zaládovaný.
LupekT
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 22 bře 2009, 21:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od LupekT »

kdyby to byl EGR toby přece kouřilo a nekouří to , jak si to myslel s tím tlakem v liště ,že by to mohl byt vadný rerulátor tlaku
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ak je nábeh tlaku v raile ok, pozrel by som štartovacie otáčky, prípadne skúsiť či chytí na roztiahnutie
LupekT
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 22 bře 2009, 21:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od LupekT »

roztahnutím se dá nastartovat
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Tak by som pozrel ten štartér, pre začiatok porovnaj otáčky studený-teplý, môže byť v ňom pekný bordel aj púzdra vybehané, keď je teplý (a ešte aj zohriaty motor má väčšie kompresie) tak môže byť problém
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

LupekT píše:kdyby to byl EGR toby přece kouřilo a nekouří to , jak si to myslel s tím tlakem v liště ,že by to mohl byt vadný rerulátor tlaku
kolik je tlak na liste pri startu ? mužou bejt vstřiky ,regulator, čerpadlo , na roztahnuti ma vetsi otačky a natlaci . kolik je při startu starterem?
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“