Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2011, 11:19

Příspěvek od danikd »

Ver tomu ze i ty kone jsou dneska vojebany (LOL)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1429
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

octavie81 píše:rozebíralí jsme motor při 100tis,motor bxe 5.07,šály jak nové,ani škrábanec,tak je to divné ne?
Proč divné? Pokud jsou od Kolben Smidth tak to tak je. Ty od TH se nedávali do každýho BXE.
Člověk se pořád učí.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

danikd píše:Ver tomu ze i ty kone jsou dneska vojebany (LOL)
Často na tohle myslím a říkám si, kdy ten motor tyhle koně má? Kdysi měli auta 100HP a bylo to něco, dnes mají ke dvou stům a jízdní pocit je chabý..Ono totiž jde o to, kdy a v jakém úzkém úseku ten motor ten výkon má a kdy má jen koně na převoz...té těžké bedny.. :)
nepropadat panice...
Dr.Spiegel
Přispěvovatel
Příspěvky: 871
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2013, 07:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dr.Spiegel »

On je dost podstatnej důvod i v elektronický klapce co řídí přívod vzduchu do motoru. Dřív ty motory byly v drtivé většině ovládaný klasicky lankem. Sešlápnul jsi plyn a hnedka jsi do motoru poslal víc vzduchu. Ta reakce na plyn je pak strašně návyková, řídit něco takovýho je pak šíleně zábavný. A dneska? Sešlápneš plyn, elektronika to nejdřív musí vyhodnotit že jsi ten plyn vůbec zmáčknul a chceš akcelerovat, ale stejně tam toho paliva z důvodu debilních eko kokotin nepošle tolik kolik by mohla.

Dvoulitrovej atmosférickej benzín s lankem ovládanou klapkou v nějakým lehkým autě tak zůstává nepřekonán.
Berlingo 1.9D DJZ Bosch
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2011, 11:19

Příspěvek od danikd »

A bude hur, filtry pevnych castic u benzinu atd ... kazdy druhy rok nove a 10x prisnejsi EURO ...
mikk
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2015, 15:13

Příspěvek od mikk »

zdarec, tak jsem taky vyměnil ''šálky'' a šrouby. Staré byly s indexy D a E. Takto vypadají po 160 000, OII, motor 1.9 TDI BXE, r.v. 02/2007

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Po projití skoro všech stran tohoto topicu jsem ale zjistil, že budu mít asi problém s novými pouzdry - s jejich správným uložením. Nové šálky jsem objednal z cc-autodílů, orig. Kolbenschmidt, jenže všech 8 jich došlo spolu v jednné krabičce a na neštěstí na samotných pouzdrech nebyly vyraženy žádné indexy (B ani C). Tak jsme je tam s kámošem daly podle domněnky, že ty, které jsou z obou stran matné, budou horní (mysleli jsme, že když je povrchová úprava zvenku i zevnitř, že jsou odolnější) a ty šálky, které jsou z venkovní strany lesklé (jakoby holý kov), jsme dali do spodu.
Až teď po projití vlákna jsem narazil na straně 57 na fotky, jak vypadají nové i s indexy a podle toho jsme je dali přesně naopak... (wallbash)
S autem jsem zatím najel cca 5 km, jen zkušební jízda.
Co teď? Dal jsem je podle výše zmíněného popisu naopak nebo ne? Pokud ano, můžu je ještě přehodit nebo připadají v úvahu pouze nové? (wallbash)

Díky za každou radu.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

vzdyt to maji na sobe napsaty :roll:


urcite prehodit, ty horni jsou odolnejsi
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
mikk
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2015, 15:13

Příspěvek od mikk »

opravdu na těch nových ty indexy napsané nebyly :-? kdyby byly, tak bych je dal správně...

pouze na starých byly indexy

jestli je teda ještě můžu prohodit, asi dát znovu nové šrouby?
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

na indexy hod bobek, horni maji na sobe napsano ze jsou horni. Schvalne koukni, je tam nejaka zkratka nebo napsano top.

srouby bych dal nove, za ten problem to nestoji.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
mikk
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2015, 15:13

Příspěvek od mikk »

Jestli si dobre vybavuju, tak na ctyrech salcich bylo vyrazeno "sputter" . At jsem hledal jak hledal, nikde ve slovniku jsem preklad nenasel.
Ojnicni srouby jsem objednal, v pondeli je prohodim.

Diky za poradeni Fulltank
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3669
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Škoda, žes nečet pozorněji. A tos byl blízko:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 8c350ae379
Oct asv 2000, DieselPower
J.Bill
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2007, 12:05

Příspěvek od J.Bill »

Můžeš pro nevěřící Tomáše nafotit ,až to budeš dělat, co je na těch nových šálách za logo a nápisy?
VW Caddy 1.9tdi BLS 77kW 2010
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

Ano sputter - tak tyhle saly nahoru :). Priste vic hledat Paja to nasel i s navodem :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
mikk
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2015, 15:13

Příspěvek od mikk »

Jsem to ale vul (wallbash) :D pro priste jsem snad poucen, jeste jednou dik
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tenhle tovární předpis o nutnosti montáže jen téhle šály nahoru nebo dolů svědčí o úsporách koncernu v této oblasti. Jelikož horní šála je více zatížena, musí být kvalitní, zato ta dole může v nouzi být patrně i z kusu ztvrdlého opasku... :)
Zná někdo podobný případ u jiné firmy?
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“