Vstrikovace PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Při podobném režimu jízdy by se záměna vstřikovacích jednotek na spotřebě nijak výrazně projevit neměla a o 1.5 litru to bude spíše těžší nohou, bo to určitě jede lépe. :D
Berrky
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Odpovědi: 0
Registrován: 03 led 2007, 13:41

Příspěvek od Berrky »

Bugs.Bunny píše:Při podobném režimu jízdy by se záměna vstřikovacích jednotek na spotřebě nijak výrazně projevit neměla a o 1.5 litru to bude spíše těžší nohou, bo to určitě jede lépe. :D
Ne, ne, ne jiz jsem to konzultoval i s borcema odtud a je to proste tak. Mel jsem 85kW motor, jezdil jsem kolem 6l, pak mi odesel vstrikovac, tak jsem si koupil zrovna 96kW vstrikovace. A opravdu to lita lepe, ale take zere! Spotrebu mam ted kolem 7,5-8l/100km. Nazory na toto se ruzni, nekdo rika, ze je to normalni, nekdo, ze ne. Ale ja to beru podle toho, ze ja tu spotrebu pred tou vymenou mel opravdu o cca 1,5l mensi a at si kazdy rika co chce!!!!!! Borci mi rikaji, az vymenis řj za 96kw tak to bude gut. Tak jsem na to zvedavy. Nemam na to moc cas, ale je fakt, ze kdyby mi to zralo mene, byl bych spokojenejsi, protoze dost najezdim (cca 40tis. km za rok, coz je o 600l nafty vic, coz je o 17 tis. kč vic....!!!)
Nafťáci všech zemí, spojte se!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pri vymene vstriku v mym motoru 85 kW AUY za vstriky z 96 se stalo toto:
skutecna spotreba zustala stejna umerne stylu jizdy,u me kolem 6,5.
Vykazovana spotreba dlepal.PC se zvedla o cca 1,5 litru - palubak zacal kecat,pred vymenou ukazoval skoro presne.
Nevim,proc by vymena vstriku mela zvednout spotrebu. Palubak musi po vymene vstriku kecat, to ze je to do plusu je trochu paradox,ale je to vyzkousene na vice autech a je to tak. Ze by jsi to mel zrovna ty jinak je divny
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Berrky
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Odpovědi: 0
Registrován: 03 led 2007, 13:41

Příspěvek od Berrky »

MirekX píše:pri vymene vstriku v mym motoru 85 kW AUY za vstriky z 96 se stalo toto:
skutecna spotreba zustala stejna umerne stylu jizdy,u me kolem 6,5.
Vykazovana spotreba dlepal.PC se zvedla o cca 1,5 litru - palubak zacal kecat,pred vymenou ukazoval skoro presne.
Nevim,proc by vymena vstriku mela zvednout spotrebu. Palubak musi po vymene vstriku kecat, to ze je to do plusu je trochu paradox,ale je to vyzkousene na vice autech a je to tak. Ze by jsi to mel zrovna ty jinak je divny
Hmm, pod tvym clankem ctu, ze tam mas silnejsi turbo a hlavne chip!! Nemas tam origo soft z 85kW, tak je to dost jasne....
Ja jsem na tom presne, jak jsem psal. Mam to spocitane asi 1000x od plne nadre do plne...
Nafťáci všech zemí, spojte se!
Uživatelský avatar
T4driver
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 27 dub 2007, 06:15
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od T4driver »

Pampaliny píše:aha, uz to vidim.. napsal jsem to spravne, ale ten clovek z ebay to opsal blbe.. viz. fotky..

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... otohosting

Pozor, týpek tam píše, že je všechny vyměnil, protože byla jedna vadná, víš to?
VW T4 2,5 TDI 150 PS...autoalarm vlčák BRITA
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

soft zustal origo 85 a upravil se. Ale neco jsem najel pred cipem jen na trysky a chovalo se to jak pisu, vic to nezralo, jen palubak zacal kecat. Jestli ti po vymene trysek palubak ukazuje presne, tak je to divny,mel by kecat.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Berrky
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Odpovědi: 0
Registrován: 03 led 2007, 13:41

Příspěvek od Berrky »

MirekX píše:soft zustal origo 85 a upravil se. Ale neco jsem najel pred cipem jen na trysky a chovalo se to jak pisu, vic to nezralo, jen palubak zacal kecat. Jestli ti po vymene trysek palubak ukazuje presne, tak je to divny,mel by kecat.
To je teda divny. Mozna malinko lze, cca o 0,5l, ale auti opravdu vic zere...
Nafťáci všech zemí, spojte se!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“