Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
prasknutý piest
Motor BXE 2007 WV passat Mne to začalo po pridaní ísť na tri válce a toto je výsledok dúfam že to bude lenšálkami


ešte pridám naj 273000 praskol tretí piest



ešte pridám naj 273000 praskol tretí piest
je to zaujmavé veru mám ešte podozrenie že to bude vstrekom lebo bol trochu pootočený a tým pádom asi nemal správny uhol vstrek som rozobral ale nebola žiadna známka opotrebenia tak už len ten uhol. špekulujem aj ja nad tou prasklinou veru. pretože najazdil som už 270000jericho-3 píše:Stejně by mne zajímalo, co je příčinou takové praskliny. U motoru, který není nijak tepelně zatížen, je to dívné a názory na to se různí..Co vy na to?
Ano, přičítá se tohle uchcávajícímu nebo jinak vadnému vstřiku, ale to by píst byl na povrchu trochu narušený, ne? Prasknutí vznikne náhlou změnou teplot, třeba když v zátěži tam vstřikne např. voda třeba pod těsněním .ale .píst není nijak máznut na válci.., takže ta teplota asi tak hrozná nebyla..Prostě nevím, třeba má někdo jiné zkušenosti..Já si jen vzpomínám, když jezdili vzduchem chlazení brouci a těm často praskaly hlavy mezi ventily ,tak experti zjistili, že je to náhlým zchlazením motoru vyhazováním z kopců, kdy se zpomalí větrák a motoru stoupne teplota. Což tady je blbost voda je stálá, ale praskne zase píst...Že by to byla konstrukční vada? A po takových km? Pár pístů jsem měnil a už se to nikdy neopakovalo..Chtělo by to nějakého experta- inženýra.. 

nepropadat panice...
Však práve preto piest po uchcávajúcom vstreku vyzerá ináč a tomu tesneniu nebolo ničjericho-3 píše:Ano, přičítá se tohle uchcávajícímu nebo jinak vadnému vstřiku, ale to by píst byl na povrchu trochu narušený, ne? Prasknutí vznikne náhlou změnou teplot, třeba když v zátěži tam vstřikne např. voda třeba pod těsněním .ale .píst není nijak máznut na válci.., takže ta teplota asi tak hrozná nebyla..Prostě nevím, třeba má někdo jiné zkušenosti..Já si jen vzpomínám, když jezdili vzduchem chlazení brouci a těm často praskaly hlavy mezi ventily ,tak experti zjistili, že je to náhlým zchlazením motoru vyhazováním z kopců, kdy se zpomalí větrák a motoru stoupne teplota. Což tady je blbost voda je stálá, ale praskne zase píst...Že by to byla konstrukční vada? A po takových km? Pár pístů jsem měnil a už se to nikdy neopakovalo..Chtělo by to nějakého experta- inženýra..

Po vlastnej skúsenosti s motormi naprieč VW koncernom tak najlepši motor bol v ASV stará rotačka. Od tej doby sa tu riešia len praskajúce ojnice, piesty, hlavy, odchádzajúce vstriky, tamdemove čerpadla , piliny v palivovom systéme ( vraj zlá nafta), odchádzajúce vačky !!! no proste HNUS! Už nadobúdam pocit že všetko iné len nie VW group je lepšie.
Jo, já tuhle dělal Passata z konce 90. tých let a měl tak vymlácenou tu hliníkovou nápravu a zničené brzdy, že jsem nemohl ani dojet domů, ale co mě na tom "sráči" s milionem km zarazilo, byl sametový chod motoru...Nejdřív mi nedošlo, že to není PD, pak zvednu kapotu a ejhle rotační housličky...Tak jsem si, řekl, tak proto ten sametový chod... 

nepropadat panice...
tak jsem vyměkl
nechtěl jsem, vyměkl jsem,vyměnil jsem, BXE 1/2007 300 000 najeto, olej měněn mezi 10-15000 tis km


Naposledy upravil(a) yirka dne 31 srp 2015, 10:22, celkem upraveno 1 x.