Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je také ta záhada..aniž to začíná poklepávat , padne rána a je vymalováno..
nepropadat panice...
dusanko72
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 23 srp 2015, 17:27
Odpovědi: 0

prasknutý piest

Příspěvek od dusanko72 »

Motor BXE 2007 WV passat Mne to začalo po pridaní ísť na tri válce a toto je výsledok dúfam že to bude lenšálkamiObrázek
Obrázek
Obrázek
ešte pridám naj 273000 praskol tretí piest
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Stejně by mne zajímalo, co je příčinou takové praskliny. U motoru, který není nijak tepelně zatížen, je to dívné a názory na to se různí..Co vy na to?
nepropadat panice...
dusanko72
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 23 srp 2015, 17:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od dusanko72 »

jericho-3 píše:Stejně by mne zajímalo, co je příčinou takové praskliny. U motoru, který není nijak tepelně zatížen, je to dívné a názory na to se různí..Co vy na to?
je to zaujmavé veru mám ešte podozrenie že to bude vstrekom lebo bol trochu pootočený a tým pádom asi nemal správny uhol vstrek som rozobral ale nebola žiadna známka opotrebenia tak už len ten uhol. špekulujem aj ja nad tou prasklinou veru. pretože najazdil som už 270000
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

ten píst jsi čistil nějak víc? vstřikem ale nevím, tohle vypadá normálně prasklý.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, přičítá se tohle uchcávajícímu nebo jinak vadnému vstřiku, ale to by píst byl na povrchu trochu narušený, ne? Prasknutí vznikne náhlou změnou teplot, třeba když v zátěži tam vstřikne např. voda třeba pod těsněním .ale .píst není nijak máznut na válci.., takže ta teplota asi tak hrozná nebyla..Prostě nevím, třeba má někdo jiné zkušenosti..Já si jen vzpomínám, když jezdili vzduchem chlazení brouci a těm často praskaly hlavy mezi ventily ,tak experti zjistili, že je to náhlým zchlazením motoru vyhazováním z kopců, kdy se zpomalí větrák a motoru stoupne teplota. Což tady je blbost voda je stálá, ale praskne zase píst...Že by to byla konstrukční vada? A po takových km? Pár pístů jsem měnil a už se to nikdy neopakovalo..Chtělo by to nějakého experta- inženýra.. :)
nepropadat panice...
dusanko72
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 23 srp 2015, 17:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od dusanko72 »

boobika píše:ten píst jsi čistil nějak víc? vstřikem ale nevím, tohle vypadá normálně prasklý.
moc nie len to číslo ma zaujmalo
dusanko72
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 23 srp 2015, 17:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od dusanko72 »

jericho-3 píše:Ano, přičítá se tohle uchcávajícímu nebo jinak vadnému vstřiku, ale to by píst byl na povrchu trochu narušený, ne? Prasknutí vznikne náhlou změnou teplot, třeba když v zátěži tam vstřikne např. voda třeba pod těsněním .ale .píst není nijak máznut na válci.., takže ta teplota asi tak hrozná nebyla..Prostě nevím, třeba má někdo jiné zkušenosti..Já si jen vzpomínám, když jezdili vzduchem chlazení brouci a těm často praskaly hlavy mezi ventily ,tak experti zjistili, že je to náhlým zchlazením motoru vyhazováním z kopců, kdy se zpomalí větrák a motoru stoupne teplota. Což tady je blbost voda je stálá, ale praskne zase píst...Že by to byla konstrukční vada? A po takových km? Pár pístů jsem měnil a už se to nikdy neopakovalo..Chtělo by to nějakého experta- inženýra.. :)
Však práve preto piest po uchcávajúcom vstreku vyzerá ináč a tomu tesneniu nebolo ničObrázek
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikb »

Po vlastnej skúsenosti s motormi naprieč VW koncernom tak najlepši motor bol v ASV stará rotačka. Od tej doby sa tu riešia len praskajúce ojnice, piesty, hlavy, odchádzajúce vstriky, tamdemove čerpadla , piliny v palivovom systéme ( vraj zlá nafta), odchádzajúce vačky !!! no proste HNUS! Už nadobúdam pocit že všetko iné len nie VW group je lepšie.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, já tuhle dělal Passata z konce 90. tých let a měl tak vymlácenou tu hliníkovou nápravu a zničené brzdy, že jsem nemohl ani dojet domů, ale co mě na tom "sráči" s milionem km zarazilo, byl sametový chod motoru...Nejdřív mi nedošlo, že to není PD, pak zvednu kapotu a ejhle rotační housličky...Tak jsem si, řekl, tak proto ten sametový chod... :)
nepropadat panice...
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1301
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

tak jsem vyměkl

Příspěvek od yirka »

nechtěl jsem, vyměkl jsem,vyměnil jsem, BXE 1/2007 300 000 najeto, olej měněn mezi 10-15000 tis km

Obrázek
Naposledy upravil(a) yirka dne 31 srp 2015, 10:22, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14428
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Výrobce šál?
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1301
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

Tomas.cz píše:Výrobce šál?
kolbenka B a C
trance89
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 31 črc 2015, 15:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Šamorín / SK

Příspěvek od trance89 »

yirka píše:kolbenka B a C
ty si mal stastie, Th-cky tolko nevydrzia a velmi vela bxe dostal tie sracky
inac tvoje salky nevyzerali zle, nemal by si ich menit
Golf V 1.9 TDi 77kW BXE 2007/03
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

podľa mňa nemusel,nie nemal :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“