Zdravím,
koupil jsem firemní vůz ,koupeno nové ČR ,jeto dvěma řidiči ,vůz parkován v podzemní garáži ,pouze Škoda servis ,vybral jsem ten s nejméně najetými km.
Ostatních 12 kusů ,cca 200-240tis km najeto byly všechny odkoupeny -soukromě ,žádný neměl problém s motorem -vyrobeny 5-12/2007.
Jedná se o Octavii 1,9 tdi 77kw BXE výroba 11/2007 do 150000 olej longlife Castrol 5W-30 cca po 26000km výměna a po cca 1 roce.
od 176000 km výměna oleje 5w30 po 15000km.V 191000km výměna šroubů na ojnicích z popudu článku ve Světě motorů , kontrola ojničních -lágrů- bez otěru nebo poškození.Šrouby měly jiný rozměr o cca 0,8mm lišily se koncem závitu vypouklý , rovně zakončeno,bez viditelných vad.
Vana ,sací koš jak nové bez úsad.Mám se bát?
Na servise jsem viděl vůz BXE 11/2006 238000km najeto ,záměna paliva -
moc nenajel a stál....výměna hlavy a vstřiků -vylomené.Vyměnily i blok z jiného ,ten chycen na klice 3 válec,obroušeno šmirglem !! učni !,dány nové lágry....nevím co čekali ,no ujeli na zkušebce asi 40km a začal postupně klepat ,vůle na zdvih pístu asi 2-3 mm vraceli se po dálnici cca 10km .Dojeli do dílny -ojnice ok ,opravdu ulítne ojnice bez varování???
