Omlouváme se všem za zprávu takto pozdě. Jak jsme již avizovali, Saker i Golf měli odpoledne problémy s poloosami. Na Sakeru se závada, po úpravě nastavení podvozku, již neopakovala. I tak se ale zbytek závodu neobešel bez potíží s technikou.
V noci se Saker zastavil a musel být odtažen do boxu. Vypadalo to, že "umřela" převodovka, ale při demontáži jsme zjistili, že je ukroucená hřídel spojující motor s převodovkou (převodovka je odsazená o několik centimetrů od motoru). Hřídel se podařilo svařit, namontovat a Saker se vydal na trať. Za dvě hodiny jsme ale měli Sakera zpět v boxu se stejným problémem. Ještě jednou došlo k opravě hřídele a Saker mohl znovu vyrazit do akce. Zhruba v 11h v neděli dopoledne, hodinu před koncem závodu, musel být Saker opět dopraven do depa pro shodnou závadu a do konce závodu již nevyjel. Ani Golf neměl štěstí a ještě v noci jsme zjistili, že oproti očekáváním nebyl problém s poloosou vyřešen.
V noci opět přijel se zničeným kloubem levé přední poloosy. Došlo k jeho výměně a situace se opakovala o další dvě hodiny později, kdy byl namontován poslední kloub v zásobě. Zatímco golf znovu kroužil na trati, my jsme plni očekávání sledovali další vývoj. Ráno se ovšem stalo to, čeho se všichni báli. Poslední kloub byl zničen a tím pro TTC Racing skončil závod. Ujetá kola stačila na 3. místo v kategorii D1.
Momentálně analyzujeme, co se vlastně stalo. S největší pravděpodobností, po kolizi s ruským BMW při tréninku, došlo k ohnutí některých podvozkových dílů a motor byl mírně vyosen. To mělo za následek změnu jak vzdálenosti těhlice kola od převodovky, tak i úhlu "vyosení". Poloosa díky tomu začala být nadměrně namáhána. Ještě k tomu má Golf rozsáhlejší poškození zapříčiněná několika dalšími menšími incidenty, která bude nutné vyřešit, což zabere více času. Proto již teď téměř s jistotou víme, že se nezúčastní říjnového závodu v Brně.
Dobrou zprávou je potvrzená účast Sakeru na brněnském závodu ve dnech 9.-10. října, viz.:
http://www.24hseries.com/12h-brno
Všem fanouškům děkujeme za přízeň a týmy budou pracovat na tom, aby daly „závoďáky“ opět dohromady.
Tým DIESELPOWER, TTC RACING a HTM RACING.
Více zde:
http://race.dieselpower.cz/novinky.php?new=211
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=3
https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 1341231601
https://twitter.com/DIESELPOWERcz
#barcelona, #24hodin, #circuit, #dieselpower, #golf, #saker, #tdi, #vwgolf, #golfgtd