octa 2 rs tdi pokuruje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Toledos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 30 lis 2009, 20:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toledos »

Tak co by to ale potom mohlo byt? Jeste, kdyz to dela jen nekdy
Toledos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 30 lis 2009, 20:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toledos »

Nove info, pry je mozne, ze to je tim, ze je dpf pouze vymlacen a neni dovnitr navarena trubka. Tim se tam toci a hromadi spaliny. je to mozne?
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

blbost
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

když to smrdí štiplavě tak je jasný že to je nespalená nafta, a když je dpf a egr offf tak je něco v dávkování paliva, těžko to bude vymlácenej čep, rotačka tdi když takhle smrděla tak bylo bud o zub čerpadlo nebo v piči vstřik, což je dávkování a nespálení paliva, tipoval bych soft když to dělá občas
Uživatelský avatar
rosta.rs
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 07 dub 2012, 08:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od rosta.rs »

Jirka. píše:u PD to na volnoběh 100% neregeneruje
moje PPD regeneruje i na volnoběh mám poslední verzi sw od škodovky..
elch
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 31 led 2011, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovy vary

Příspěvek od elch »

rosta.rs píše:
Jirka. píše:u PD to na volnoběh 100% neregeneruje
moje PPD regeneruje i na volnoběh mám poslední verzi sw od škodovky..

tak tomu moc nevěřim, to ten motor musí jít jak pumpa na sračky a stejně je to dívný, to je jako kdyby za rok šla regenerace v garáži bez nastartovanýho motoru,, dyt ten motor spotřebuje tolik elektr.energie aby se vůbec ohřál, natož v dpf aby to shořelo, škodovka už neví jak by vydělávala
Uživatelský avatar
rosta.rs
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 07 dub 2012, 08:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od rosta.rs »

elch píše:
rosta.rs píše:
Jirka. píše:u PD to na volnoběh 100% neregeneruje
moje PPD regeneruje i na volnoběh mám poslední verzi sw od škodovky..

tak tomu moc nevěřim, to ten motor musí jít jak pumpa na sračky a stejně je to dívný, to je jako kdyby za rok šla regenerace v garáži bez nastartovanýho motoru,, dyt ten motor spotřebuje tolik elektr.energie aby se vůbec ohřál, natož v dpf aby to shořelo, škodovka už neví jak by vydělávala
vůbec tím nemyslím, že se mi to regeneruje na volnoběh v garáži a studeném motoru (LOL) natož s vypnutým

když se mi spustí regenerace tzn. motor je zahřátý na provozní teplotu, jedu ustálenou rychlostí, tak při 1500-2000 ot. je teplota turba 800 stupňů, saze se samozřejmě vypalují (zaplnění se snižuje), když musím vyřadit tzn. křižovatka atd. teplota turba spadne na nějakých 500-550 stupňů (cca 175 stupňů v normálním režimu) ale regenerace stále probíhá. jednou jsem tak musel jed docela dlouho, regenerace byla v polovině (táhlý kopec dolů a brzděním motorem padá teplota pod 300 stupňů, protože nemá dostatek paliva)a DPF se zcela zregenerovalo.
mám polarfis tak to vidím online :-D
jinak regeneruje mi to po cca 400km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“