hydraulické oleje ako palivo
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Kluci Nevíte někdo cetanové číslo hydraulického oleje?[/quote]
Cetanové číslo se udává jen u paliva a hydraulický olej není počítaný jako palivo. To je jako kdyby ses zeptal třeba na kase v Kauflandu, jaké cetanové číslo má řepka, nebo slunečnice v akci, taky se ho asi nedozvíš a budou na tebe koukat jako na blázna
[/quote]
Cetanové číslo u rostlináče je cca 38 prej. Máš pravdu kdybych se ptal pokladní na cetanové číslo tak by na mě koukala jak trubka protože si myslím, že by slovo cetanové číslo slyšela poprvé v životě.

Cetanové číslo se udává jen u paliva a hydraulický olej není počítaný jako palivo. To je jako kdyby ses zeptal třeba na kase v Kauflandu, jaké cetanové číslo má řepka, nebo slunečnice v akci, taky se ho asi nedozvíš a budou na tebe koukat jako na blázna
[/quote]Cetanové číslo u rostlináče je cca 38 prej. Máš pravdu kdybych se ptal pokladní na cetanové číslo tak by na mě koukala jak trubka protože si myslím, že by slovo cetanové číslo slyšela poprvé v životě.
Tak s tim benzínem je to jasný že ubere výkon, do dieselu je to sakra nekvalitní palivo, ale na naředění je asi nejlepší. Podle mě je lepší mít trošičku horší (míň výkonný) palivo, než honit nějaký cetany a mít ho moc hustý, aby pak nezačly problémy s blbým rozprašováním -> karbonováním, přibýváním motorovýho oleje atd... Navíc ty moje kamna dostávaj sakramensky za uši, jdou furt podlaha, pěkně v točkách a spotřeba plus mínus 8 po vesnicích a 6-7 dálky, což je pod korunu na kilák a takže docela fajn. Když jsem jezdil na naftu, tak jsem dokázal pod pět uplně v pohodě dlouhodobě jezdit. No a myslim že je to lepší na pálení hydrauliky, než to šolíchat na volnoběh, podle mě se to líp spaluje 
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Zase jezdit v lete na 1:1 to neni zadna vyhračoud píše:V létě zkousne v zimě nee a začne auto krásně produkovat dýmovou clonueXi píše:Mam b4 TD a jezdim 1:1 nafta/hydraulika a vykon porad stejnej...naftu mam free takze pomer neresim, paradoxne nejdraz me vyjde hydraulika 7,50 litrvetsi pomer vuci hydraulice to zkousne jo?
-
burton.b22
V roce cca 1999 sem natankoval do podnikové Avie A31n bez turba, bio naftu asi B 100 a začali mě létat druhý den z výfuku jiskry (skoro jako novoroční ohnostroj), chcípnul sem stařičkou mašinu a běžel se skovat za nejbližší švestku a čekal že nákladák bouchne
.
Po chvíli dumání jsem nastartoval a odjel. Motor dostal asi ekologickej šok 

Stejně je to smutný, za patnáct, dvacet let už budou jezdit samý nový sráče schopný akorát přežít záruční dobu a jen na naftu... Přijde doba, kdy už prostě nepůjde jezdit na nějaký vyjetý blevajzy, jak technicky, tak legislativně... STK, emisní zóny, klacky pod nohy slušným lidem ze strany EU, poplatky, pokuty, poplatky, pokuty, poplatky ... že nakonec vyjde nejlíp si koupit nějakou mrdku 1.0 v benzínu a jezdit na benzín 
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Tak jsem dneska provedl měření výkonu "urob si sám" na naftu a na směs (9l nafty, 15l jetý hydrauliky mh32 a necelej litřík benzínu - míchám to ve 25l kanystru než to naleju do nádrže). U nás za vesnicí je taková 3 km dlouhá rovinka mírně z kopečka. Když jsem dřív jezdil na čistou naftu, tak jsem vždycky dal dolu 195 a nahoru 190. A dneska jsem tudy jel tak říkám zkusim tomu naložit a uvidim, jakej bude rozdíl. Na tuhle směs dolu taky 195 a nahoru nějakejch 186-187 bajvoko. Samozřejmě podle tachometru, takže se to může lišit třeba o 10% nevim. Spíš určitě, na těch měřících tabulích mi to při tacho 50 ukazuje asi 45. Ale jde o ten poměr, stejná odchylka bude na naftu i na hydrauliku, takže docela fajn ne?
Jinak pocitově žádnej rozdíl, jen to teda smrdí dost a od 4000 otáček to dost hulí 
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121