406 2.1TD + bosch

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Metiu
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2009, 11:14

406 2.1TD + bosch

Příspěvek od Metiu »

Zdravím..

v poslednom čase riešim problém so svojou 406kou s čerpadlom bosch. Auto po nahodení čerpadla so vstrekmi a len letmom naladení predvstreku jazdilo veľmi pekne. Po jednom tankovaní začalo počas jazdy cukať akoby bol problém s dopravou paliva (vzduch?).. počas jazdy to však zmizlo a auto ďalej jazdilo bez problémov s riadnym výkonom. Časom sa tu a tam objavilo cuknutie (1-2x za 800km), zvýšil som preto pomerne výrazne predvstrek, odvtedy sa cukanie neobjavilo.
Zároveň sa mi asi 3x stalo, že motor nechcel za tepla naštartovať. Pri štartovaní sa motor veľmi výrazne trasie akoby už už chcel naštartovať, no nenaštartuje.. po strieknutí spreja do sania chytí v podstate hneď.

Ináč beží motor absolútne bez problémov, bez poklesu výkonu.. pokiaľ štartuje, tak naštartuje v podstate okamžite bez zaváhania bez ohľadu na teplotu.

Ďakujem
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Možná padá nafta. Napoj petku s naftou přímo na čerpadlo.
Metiu
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2009, 11:14

Příspěvek od Metiu »

to práve nie... v tom momente kedy auto nechce naštartovať je jedno ako dlho budem štartérom točiť. Proste to nechytí, skúšal som aj medzitým naťahať naftu ručne, napojiť žhaviče napriamo, bez výsledku. Naštartujem to jedine sprejom a potom funguje povedzme 2-3 týždne bez akýchkoľvek problémov bez ohľadu na teplotu motora/okolia.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ale to se nevylučuje, když je spadlá nafta, trvá to kolikrát dlouho než to chytne..Jde o to, sledovat přitom startu zda z výfuku jde kouř..A žhaví to? Protože když dáš startsprey, tak se motor roztočí a běží...a to proto, že buď si během toho nasaje naftu nebo tím nahradíš nefunkční žhavičky..
nepropadat panice...
Metiu
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2009, 11:14

Příspěvek od Metiu »

Ako som písal, žhaviče som skúšal pripojiť napriamo, aby som obišiel relé, bez výsledku. Dym z výfuku pri tom blbom štartovaní práve nejde, čo sa divím. Zatiaľ by som si vsadil na zasekávajúcu sa stop cievku na čerpadle, čo by mohlo mať vplyv aj na občasné cuknutie počas jazdy.
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Stop ventil vyndej vyber s něho jádro i s pružinkou a pojezdi.
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Metiu píše:Ako som písal, žhaviče som skúšal pripojiť napriamo, aby som obišiel relé, bez výsledku. .
však len či sú dobré...
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
Metiu
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2009, 11:14

Příspěvek od Metiu »

ráno to štartuje na brnk kedykoľvek, preto by som si na žhaviče príliš nevsadil.. skôr sa prikláňam ku stop ventilu, mám tu druhé čerpadlo, tak ho niekedy počas týždňa vymením

momentálne motor beží dva týždne bez zaváhania..
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“