Auto Netahne od spoda po vymene turba passat b6, bkp

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

manesik
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 led 2011, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Auto Netahne od spoda po vymene turba passat b6, bkp

Příspěvek od manesik »

Pred tydnem jsem vymenil turbo za nove(zadny repas) a od te doby je auto line. Zacina jetaz tak do 2400 otacek. Auto je nacipovane na 125kw, pred vymenou bylo vse ok az na to ze stare turbo houkalo a zacinalo propoustet olej.

Prosel jsem spoustu temat co lze udelat, jako povolit/pritahnout cervik dorazu u turba, ale nejsem si jist zda to je idealni cesta k oprave. Na novem mam najeto cca 300 km a pokud by na nem neco bylo vadne nevim zda by uznali reklamaci.

Mam nalogovano jak vypadalo stare a nove turbo.... Prosim o radu cim by to mohlo byt. (Je nutne upravit soft?)
Nove
Obrázek

Stare
Obrázek
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33652
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

v první řadě bych tlakoval celou soustavu před váhou až do sání, ucpat a tlakovat abych měl jistotu jestli je to jen turbem :?
manesik
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 led 2011, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od manesik »

Takže rozpojit filtrbox a váhu, tam to ucpat. Pak z druhé strany kde je to napojené do motoru rozpojit a tlakovat vzduch? je to tak správně?

a ještě mě napadá, čím to mám tlakovat, posou do toho foukat asi né :D
manesik
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 led 2011, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od manesik »

Tak přidávám nové info, co jsem za tu dobu zjistil/udělal.

Turbo je repas - koupil sem X-ový díl (03G253010JX)

-našel jsem díru v podtlakové baňce u sání - vyměněno
auto už začalo zabírat kolem 2 tis otáček, ale pořád to není to co to bývalo, tedy kolem 1800 ot.
-vyměnil jsem těsnicí kroužky na tlakových hadicích a zkontroloval těsnost - OK
-Zkontroloval a sastavil jsem EMP na volnoběh z 0,11 na 0,19bar - žádná změna.
-zkrátil jsem táhlo na baňce- mělo velké předpětí cca 2mm, ted jsem pokusně bez předpětí a už lehce přefukuju, takže to zase prodloužím, ale štelování táhla evidentně taky nepomohlo k lepšímu náběhu.
-zkusil sem jiny N75 - bezezměny.
-vývěva dává -0,9bar a nepadá to při šlápnutí na brzdu

níže je odkaz na aktuální log, prosím o nějakou radu co ted dál.
log.manesik.cz/LOG_PASSAT_BKP.CSV

Budu rád za každou radu
Díky
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

keby su kupil fungl nove origo tak problem nemas!zamna jedine nove a origo!!!!!!tak im to turbo vrat ze mas problem.urob log 1,3,11
manesik
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 led 2011, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od manesik »

log 3ky mám taky, ale je tam pouze EGR, a ten funguje správně (zkoušel jsem to i se zaslepeným a náběh je stejný). Váha vzduchu je pouze v 10ce a pouze informace o aktuální hodnotě, požadovaná hodnota nikde není...
manesik
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 led 2011, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od manesik »

nějaký nápad jak ten spodek doladit, než budu kupovat nové turbo?

a druhá věc...neví někdo proč ve vyšších otáčkách N75 nepustí víc podtlaku, aby se tlak dostal blíže k požadavku? Od 2700 už se křivka stále drží pod požadavkem o nějakých 100 mbar.
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

manesik píše:nějaký nápad jak ten spodek doladit, než budu kupovat nové turbo?

a druhá věc...neví někdo proč ve vyšších otáčkách N75 nepustí víc podtlaku, aby se tlak dostal blíže k požadavku? Od 2700 už se křivka stále drží pod požadavkem o nějakých 100 mbar.
ten spodok nikdy nebude taky dobry u repasu ako ked mas origo turbo to je ta dan za tu cenu ;)
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Ale bude, když se to "doladi".
manesik
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 led 2011, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od manesik »

kam to mam odvezt na doladeni?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20300
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

http://www.ladenipian.eu/

ne, ted vážně, řešil bych to s tím od koho to turbo máš
btw - co jsi za to dal ??
manesik
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 led 2011, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od manesik »

bylo za 12...divne bylo ze tam nebyl jediny zakapnuty sroub, vse bez barvy.
na rekalmaci jsem se jiz ptal, ale musim ho vyndat a poslat na zkoumání...30 dní a to prostě pak budu muset koupit ještě jedno, takže bud nejaky guru co to doladi a nebudu resit rekalmaci, nebo vykrvacim jeste do jednoho noveho kusu a pak budu mit doma 2 :D
auto od tech 2 tis otáček jezdí ale fakt parádně, takže třetí možnost je že si zvyknu
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

manesik píše:bylo za 12...divne bylo ze tam nebyl jediny zakapnuty sroub, vse bez barvy.
na rekalmaci jsem se jiz ptal, ale musim ho vyndat a poslat na zkoumání...30 dní a to prostě pak budu muset koupit ještě jedno, takže bud nejaky guru co to doladi a nebudu resit rekalmaci, nebo vykrvacim jeste do jednoho noveho kusu a pak budu mit doma 2 :D
auto od tech 2 tis otáček jezdí ale fakt parádně, takže třetí možnost je že si zvyknu
ja by som kupil new origo a hento im tam vratil a alebo popripade predal
manesik
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 led 2011, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od manesik »

a ten pokles plniciho tlaku nad 3 tis otacek nekdo tusi proc je? delalo to i turbo originalni....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33652
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já bych nic netušil ale natlakoval tu soustavu jestli je těsná a nefučí to ven místo do motru musíš mít kopmresor a velké ucpávky, mám v ucpávckách fentilek a tlakuji tlakoměrem ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“