VW Lupo vs. Porsche 580PS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
dlhsie sledujem tuto diskusiu ako nestranny pozorovatel. Konkurovat lupu ako bezny uzivatel nabitej oktavly na 210 ps sa asi neda. Takze sup do specialov. Lenze tuna je dalsia vec. ako moze lupo konkurovat 8 litrovemu 10 valcu s kompresormi hadam aj v kufri ? asi nijak. takze bud bude kategoria diesel special alebo asi nema tato polemika zmysel. Moj nazor.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Chyba byla, dělat z Lupa sériové auto ( to s tou technickou a tak ).
Tohle auto by si nikdo netroufnul schválit do provozu. A podle mne to je čistokrevný dragster. Ale pro zařazení do speciálů nejsem. Byl to soupeř jako každý jiný a tentokrát lepší.
Jenom běda, jestli mi ty dva body do Drag Cupu budou na konci sezóny chybět!
To si dělám samozřejmě srandu.
Minulý rok se taky pár lidí rozčilovalo kvůli starým G2 apod, že to bude ve speciálech, bla, bla, bla. To jsem byl vzteklej zase já, i když měl Zlatku ještě mvolesko. A jak si teď vesele jezdí ještě více "nesériová" auta.
A věřím, že příští rok to nebude jiné.
Takže Bratia: Války mezi námi jedině ty Mimoňské!
A buďte si jistí, že kdybych se vytasil s nitrem první třeba já, keců by kolem toho byla taky hromada.
Tak ať žije nafta, ať žije diesel, ať žije Dieselpower!!!
Tohle auto by si nikdo netroufnul schválit do provozu. A podle mne to je čistokrevný dragster. Ale pro zařazení do speciálů nejsem. Byl to soupeř jako každý jiný a tentokrát lepší.
Jenom běda, jestli mi ty dva body do Drag Cupu budou na konci sezóny chybět!



Minulý rok se taky pár lidí rozčilovalo kvůli starým G2 apod, že to bude ve speciálech, bla, bla, bla. To jsem byl vzteklej zase já, i když měl Zlatku ještě mvolesko. A jak si teď vesele jezdí ještě více "nesériová" auta.

A věřím, že příští rok to nebude jiné.
Takže Bratia: Války mezi námi jedině ty Mimoňské!

A buďte si jistí, že kdybych se vytasil s nitrem první třeba já, keců by kolem toho byla taky hromada.
Tak ať žije nafta, ať žije diesel, ať žije Dieselpower!!!

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
chalani som rad,že diskusia prišla k takemuto priatelskemu zaveru...hoci nie je vyriešene ako budu delene kategorie na buduci rok,ale BH ma celkom dobry napad na kategoriu special diesel,tam by boli dieslove auta,tie do ktorych sa motor a podvozok,ktory je v nich v serii nedava,hoci tych aut nieje moc,ale mozno sa začnu robit a je jedno či budu mat špz alebo nie...(podotykam moja uvaha)... :)ak ma niekto ešte lepsi napad nech napiše,spoločnymi silami možno aj vychodisko najdeme...



BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Najprv treba popremyslat či to ma zmysel lebo aut na sprintoch je velmi málo........a ak aj su tak jazdia na medzinarodne bodované sprinty a tie su v nasej blizkosti len v Madarsku, Polsku, Nemecku takze najprv viac aut az potom ma zmysel delit na kategorie lebo inak sa moze stat že LUPO vyhra svoju kategoriu aj ked ho budete rucne tlacit az do ciela.....ak nema s kým jazdit tak musite akceptovat že je v dizloch, aj v EU sprintoch sa dizle zatial pocitaju bez koeficientu
...to be or not to be... - faster
JJ,lupo. Akorát ještě poláku a myslím že bolo bez nitra.
http://www.tdi-tuning.pl/samochody/stre ... asters.htm
http://www.tdi-tuning.pl/samochody/stre ... asters.htm
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
podla ich časov by bol rozdiel asi0,6 až 0,7 sek...pre LUPO...myslim že vaha nie je medzi moc rozdielna...BODA najviac straca na trakcii...crossic píše:JJ vyhrálo by to...Bóďova zlatka má pořád dost kilo nadváhu oproti Lupidlu

inač do Koprivnice nikto nejede?ja aj s kamosmi ano...

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Zlatka nemá ani tunu, takže tak metrák rozdíl k dobru ( jestli je opravdu Lupo takovej cvalík, jak se píše ) a kdyby to řídil někdo, kdo umí rozjezdy, pěkně by si polepšil.cupra píše:podla ich časov by bol rozdiel asi0,6 až 0,7 sek...pre LUPO...myslim že vaha nie je medzi moc rozdielna...BODA najviac straca na trakcii...crossic píše:JJ vyhrálo by to...Bóďova zlatka má pořád dost kilo nadváhu oproti Lupidlu
inač do Koprivnice nikto nejede?ja aj s kamosmi ano...
Druhou jízdu v Mimoni jsem jel s horkou vodou v cooleru ( takže vlastně bez něj ) a díky trochu lepšímu rozjezdu nebyla ani o desetinu horší, než ta první... A s intercoolerem by byl čas rozhodně lepší.

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
som zvedavy ked na buduci rok fouknes nitro...Bóďa píše:Zlatka nemá ani tunu, takže tak metrák rozdíl k dobru ( jestli je opravdu Lupo takovej cvalík, jak se píše ) a kdyby to řídil někdo, kdo umí rozjezdy, pěkně by si polepšil.cupra píše:podla ich časov by bol rozdiel asi0,6 až 0,7 sek...pre LUPO...myslim že vaha nie je medzi moc rozdielna...BODA najviac straca na trakcii...crossic píše:JJ vyhrálo by to...Bóďova zlatka má pořád dost kilo nadváhu oproti Lupidlu
inač do Koprivnice nikto nejede?ja aj s kamosmi ano...
Druhou jízdu v Mimoni jsem jel s horkou vodou v cooleru ( takže vlastně bez něj ) a díky trochu lepšímu rozjezdu nebyla ani o desetinu horší, než ta první... A s intercoolerem by byl čas rozhodně lepší.



BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Pořád je to hodně o váze. Čtyřkolka je rychlejší na startu, ale pak každou doháním ( nebo doženu
).
A na rozjezdy slabý jsem. To není výmluva, ale doznání.
A start je ze všeho nejdůležitější. Když se čímkoliv zdržíš při nízké rychlosti, znamená to obrovskou ztrátu.
Nezatracujte ještě předokolky...
Kopřivnice je trochu z ruky a stejně by tam Lupo bez nitra nejelo, takže žádné lákadlo.
Dusno bude za pár hodin v Blatné, tam asi dorazí česká "špička".
Polo, mvolesko, Čajíček.

A na rozjezdy slabý jsem. To není výmluva, ale doznání.

A start je ze všeho nejdůležitější. Když se čímkoliv zdržíš při nízké rychlosti, znamená to obrovskou ztrátu.
Nezatracujte ještě předokolky...

Kopřivnice je trochu z ruky a stejně by tam Lupo bez nitra nejelo, takže žádné lákadlo.

Dusno bude za pár hodin v Blatné, tam asi dorazí česká "špička".

Polo, mvolesko, Čajíček.

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
BODO jak si dopadol?ake casy?mna strašne zaujimaju časy...potom mam akože prehlad...
vieš aj stranku na akej su?predem diky...
inač ja dnes na fataku na 200 m v koprivnici 11,46 sek...spokojny tak na polovicu...inac na 3.miesto mi chybali 3 desatiny...
inač zraz v pohode,ked sa zacalo sprintovat aj slnko vyslo a trat uschla... 




BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm