P2279 u CAYC 1,6 TDI CR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
KarelM
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 10:41

P2279 u CAYC 1,6 TDI CR

Příspěvek od KarelM »

Motor padá do nouzáku, VAG píše P2279 Netěsnost sací soustavy. DPF asi OK (měř. hm. sazí 1,04), rovněž EGR testován přes VAG a zdá se být rovněž v pořádku (byl už měněn při 75 tkm, teď mám 130 tkm). Pokud je to skutečně netěsnost mezi turbem a motorem jaký postup zvolit? Je tam nějaký díl, který často odchází? Do servisu daleko a objednání možné až za týden.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

setkal jsem se s rozpadlou hadici hned u vystupu turba na CAYC, auto v nouzaku.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
KarelM
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 10:41

Příspěvek od KarelM »

Gumová mezi turbem a intercoolerem? To by mohlo být, shora jsem se díval dolů na kryt motoru a viděl jsem tam kapky/loužičku oleje. Ráno se na to podívám zespoda. Dá se to vyměnit svépomocí nebo je tam obtížný přístup?
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

KarelM píše:Gumová mezi turbem a intercoolerem? To by mohlo být, shora jsem se díval dolů na kryt motoru a viděl jsem tam kapky/loužičku oleje. Ráno se na to podívám zespoda. Dá se to vyměnit svépomocí nebo je tam obtížný přístup?
Je to cca 10cm slesl hadice takova hned na vystupu turba, vypadala jak ponozka jak byla rozpraskana nejspis ji vadi ty teploty atd. Je vzadu za motorem a stoji balik cca 1-2tis :o :o
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
KarelM
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 10:41

Příspěvek od KarelM »

Tak nakonec to byla "jen" prasklá tlaková hadice (koleno) před intercoolerem, vpředu dole - 1K0 145 834 AT. Uvnitř kolena byla výrobní vada, až teď to prasklo, vydrželo to tedy 130 tkm.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“