P2279 u CAYC 1,6 TDI CR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
P2279 u CAYC 1,6 TDI CR
Motor padá do nouzáku, VAG píše P2279 Netěsnost sací soustavy. DPF asi OK (měř. hm. sazí 1,04), rovněž EGR testován přes VAG a zdá se být rovněž v pořádku (byl už měněn při 75 tkm, teď mám 130 tkm). Pokud je to skutečně netěsnost mezi turbem a motorem jaký postup zvolit? Je tam nějaký díl, který často odchází? Do servisu daleko a objednání možné až za týden.
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
setkal jsem se s rozpadlou hadici hned u vystupu turba na CAYC, auto v nouzaku.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Je to cca 10cm slesl hadice takova hned na vystupu turba, vypadala jak ponozka jak byla rozpraskana nejspis ji vadi ty teploty atd. Je vzadu za motorem a stoji balik cca 1-2tisKarelM píše:Gumová mezi turbem a intercoolerem? To by mohlo být, shora jsem se díval dolů na kryt motoru a viděl jsem tam kapky/loužičku oleje. Ráno se na to podívám zespoda. Dá se to vyměnit svépomocí nebo je tam obtížný přístup?


340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg