jaký HW do asz

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDIčkař
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 27 srp 2015, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od TDIčkař »

No neni to s nim vůbec jednoduchý :D Já dostal flastr za folie tak jsem je sundal a myslel si jak na něj vyzraju ale bohužel jsem nevěděl, že mi právě propadla lékarna tak jsem to měl stejně za 300 :D Jinak chlapy, díky za rady a ještě se zeptám jaký k tomu máte vejfuky?? Jen rouru?? Nebo použít alespoň jeden tlumič?? Jinak to stavim doma po večerch a doufám že nějak na jaře bych mohl vyjet :) Uvidíme... snad nebude vadit, když se občas svěřim s nějakým zádrhelem, bude to totiž moje první úprava nafťáka, doposud jsem dělal benzíny
TDIčkař
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 27 srp 2015, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od TDIčkař »

Ještě se zeptám, zvažuju jestli pořídit to turbo po repasu nebo funglovku. Jaký máte zkušenosti s repasy na takový výkon?? Chci aby to něco vydrželo
Díky za rady a postřehy
A ještě jedna věc jestli jste někdo nechával pískovat blok a hlavu??
mam strach, že i když všechno zalepim tak se mi někam dostane písek a bude dělat neplechu :(
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Pieskovat by som to neda al
Funglovka ma omoc lepsi nabeh ako repas
Vyfuk lem trobku.
Budes este potrebovat 4bar cidlo (1000czk) ale to tam daj az ked budes u upravcu...ale to asi moc predbiehame :D
Cupra TDI
mottom
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 22 čer 2010, 15:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od mottom »

Nerypu jen se ptám. V čem je ten rozdíl většinou se mění jen kluzné ložisko ne? Repase vs nové.
TDIčkař
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 27 srp 2015, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od TDIčkař »

O tom 4 bar. čidlu jsem už slyšel ale přesně jeěště namám představu jak to udělám, protože kopmpletní vedení vzduchu bude nejspíše z nerezu nebo hliníku takže to asi budu muset někde okoukat jak to maj kluci :) Jinak v jakým prlměru máte to vedení?? skyšek jsem že ideál je nějakých 70mm když je to větší tak to prý výrazně zpomaluje reakce turba
Dík Karlos
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Repas vs nove neviem preco to tak je ale je to tak :)
4bar som ja kupil od tdifuna v den ked mi to ladil.
Vedenie 70mm by bolo asi zbytocne nakolko vyvody z ic su 60mm (teda aspon ja mam cele vedenie 60mm a vyfuk hola trubka 60mm...
Cidlo presne pasuje namiesto toho tvojho cize si sprav do vedenia nejaku prirubu.
Ja to mam tam ze kus nerezoveho plechu hruby asi 5mm cca. (Neviem presne) su vyvrtane diery aby tam presne voslo cidlo. 3diery spravis a mas hotove. Potom trubku z vedenia narezes aby ti tam presne sadla ta priruba a navaris to tam. Existuju aj origo priruby nato cca 50eur asi.
Vsade kde sa ti bude spajat hadica s trubkou na vedeni musis spravit zakoncenie (staci trubku obvarit dookola) toto proste spravit musis lebo ti budu trubky lietat a mozes pokazit turbo. Upravu odporucam tdifuna (hlavne ked stym nemas skusenosti) pozroe ti vedenie vsetko skontroluje. Teda aspon mne tak pozrel.
Cupra TDI
TDIčkař
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 27 srp 2015, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od TDIčkař »

Chlapi, přemýšlel jsem jestli třeba nepoužít nějaké tvrdší ventilové pružiny. Má to na požadovaný výkon nějaký smysl??
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

možno ano. ale načo to robiť ak 300 koni spraviš na serii ?
Cupra TDI
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“