TDI 96 kW PD - kontrolka elektroniky motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 05 dub 2006, 21:32
TDI 96 kW PD - kontrolka elektroniky motoru
Ahojte, poraďte mi někdo prosím s mým problémem.
Koupil jsem Octavii 96 kW. Jezdil jsem s ní 1 den a super. Po motorové stránce vše OK. Další den jsem nachipoval motor na 120 kW. Chip by měl být kvalitní. Ten chlápek se soustředí na VW motory. Hodně lidí u něj chipovalo a nikdy nebyl problém. Ale jsem první. Když jsem motoru po ujetí asi 200 km po chipu dával podlahy a občas vytáčel motor ke 4 tis. otáček, rožla se kontrolka elektroniky motoru a auto přestalo skoro jet. Jelo na nouzový režim. Motor jsem vypl a další den kontrolka zhasla. O týden později jsem jel do táhlého kopce na 6-ti rychlostní stupeň a měl jsem nohu na podlaze asi 7 sekund a opět stejný problém!
Diagnostika načetla, že je chyba v regulátoru plnícího tlaku. Ale bylo mě to vysvětleno tak, že když je to chipnuté, tak při plném zatížení plynu se to stát může. Prý se tam nahromadí nějaké plyny víc než je možné a není možné to odvádět pryč přes ventil ven. Je to pravda?
Otázka č. 2: co může být v nepořádku a jak mám postupovat?
Otázka č. 3: co se může stát když s tím budu jezdit dál?
Odpovězte mi prosím laicky. V mechanických věcech se moc nevyznám. A hlavně na ty 3 otázky.
Děkuji mockrát!!!
Koupil jsem Octavii 96 kW. Jezdil jsem s ní 1 den a super. Po motorové stránce vše OK. Další den jsem nachipoval motor na 120 kW. Chip by měl být kvalitní. Ten chlápek se soustředí na VW motory. Hodně lidí u něj chipovalo a nikdy nebyl problém. Ale jsem první. Když jsem motoru po ujetí asi 200 km po chipu dával podlahy a občas vytáčel motor ke 4 tis. otáček, rožla se kontrolka elektroniky motoru a auto přestalo skoro jet. Jelo na nouzový režim. Motor jsem vypl a další den kontrolka zhasla. O týden později jsem jel do táhlého kopce na 6-ti rychlostní stupeň a měl jsem nohu na podlaze asi 7 sekund a opět stejný problém!
Diagnostika načetla, že je chyba v regulátoru plnícího tlaku. Ale bylo mě to vysvětleno tak, že když je to chipnuté, tak při plném zatížení plynu se to stát může. Prý se tam nahromadí nějaké plyny víc než je možné a není možné to odvádět pryč přes ventil ven. Je to pravda?
Otázka č. 2: co může být v nepořádku a jak mám postupovat?
Otázka č. 3: co se může stát když s tím budu jezdit dál?
Odpovězte mi prosím laicky. V mechanických věcech se moc nevyznám. A hlavně na ty 3 otázky.
Děkuji mockrát!!!
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 05 dub 2006, 21:32
A nemůže to být tím, že když dávám podlahu, že se ta kladka nebo co to je nahromadí moc plynem a proto se to pak dá do nouzáku? Když to dám do origo stavu, tak to pak nepoznám zase... Třeba se to začne projevovat až po třeba ujetí 2000 km až ten regulátor bude čím dál horší.vwphun píše:Nech si vrátit originál a uvidíš, jestli je to čipem.
Může jít prý o 2 věci. Špatný chip čemuž moc nevěřím nebo vyměnit regulátor plnícího tlaku.
Jak se to dá zjistit aniž bych to odchipoval? Je nějaký způsob?
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 05 dub 2006, 21:32
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 05 dub 2006, 21:32
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 05 dub 2006, 21:32
Logovat znamená napíchnout na diagnostiku že? To se udělalo 2x. Pokaždé to ukázala tu chybu regulace plnícího tlaku. Ptal jsem se už i Humla.... jak se dají ty lopatky uvolnit? Jakým způsobem? Až se uvolní, tak by to mělo být již v pořádku?origoš píše:Naloguj to a jestli se chyba potvrdí, nech uvolnit lopatky v turbíně.ak se to dá zjistit aniž bych to odchipoval? Je nějaký způsob?