že by konec čipování ??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Martin_TDi
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 25 pro 2009, 21:37
- Bydliště: okr. NJ
Když mám O1 TDi m.r.2004 s poladěným motorem od TDiFuna, kde je softwarově EGR OFF, tak je tedy potřeba jej před technickou nastavit na ON?
Octavia 1,9 TDi ALH 66kW->108kW, S764+SW TDi Fun, Elegance, m.r. 2004 ,béžový introš + pár věciček L&K, Brzdy Zimmermann+desky Textar, TT-puky, podvozek Eibach.
konec čipování
Zdravím, jen pro představu tady najdete metodický pokyn k postupu měření
emisí.
http://uloz.to/xjLgH6Ke/metodicky-postu ... zidel-docx
emisí.
http://uloz.to/xjLgH6Ke/metodicky-postu ... zidel-docx
Vůbec bych se toho neobával, protože kromě připojení diagnostiky tam vlastně nic nového není, protože emise se stále měří na volnoběh bez zátěže.
V podstatě mi to příjde tak že se nic nevyřešilo, ale technikům STK přidělali práci, kterou mi jako zákazníci zaplatíme.
Konečně před pár lety se museli montovat na STK kamery propojené on-line kdo ví kam a kdo ví proč a nyní už jim kamery nestačí a chtějí ještě foto dokumentaci každého vozidla.
Zachvíli budou chtít ještě otisk pneumatik místo podpisu vozidla a běda tobě řidiči, jestli přezuješ.
Nakonec budou při STK kontrolách přítomni policisté a za každou zjištěnou závadu Vás ihned zpokutují.
Vlastně ano, jednu zajimavost jsem tam našel, pokud vám při zátěži (rozumněj zapnou vše co zapnout jde včetně klimatizace) alternátor nedodá dostatek proudu a volnoběžné otáčky vám klesnou na déle jak 3 vteřiny, auto neprojde kontrolou a je označené jako nevyhovující.
Majitelé felicií s obstarožním alternátorem PAL se mají na co těšit.
V podstatě mi to příjde tak že se nic nevyřešilo, ale technikům STK přidělali práci, kterou mi jako zákazníci zaplatíme.
Konečně před pár lety se museli montovat na STK kamery propojené on-line kdo ví kam a kdo ví proč a nyní už jim kamery nestačí a chtějí ještě foto dokumentaci každého vozidla.
Zachvíli budou chtít ještě otisk pneumatik místo podpisu vozidla a běda tobě řidiči, jestli přezuješ.
Nakonec budou při STK kontrolách přítomni policisté a za každou zjištěnou závadu Vás ihned zpokutují.
Vlastně ano, jednu zajimavost jsem tam našel, pokud vám při zátěži (rozumněj zapnou vše co zapnout jde včetně klimatizace) alternátor nedodá dostatek proudu a volnoběžné otáčky vám klesnou na déle jak 3 vteřiny, auto neprojde kontrolou a je označené jako nevyhovující.
Majitelé felicií s obstarožním alternátorem PAL se mají na co těšit.

T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
http://zpravy.idnes.cz/problemy-se-syst ... domaci_cen
No jo, i když máte vše v cajku a readiness 0-0-0-0-0-0-0-0 tak máte stejně smůlu
No jo, i když máte vše v cajku a readiness 0-0-0-0-0-0-0-0 tak máte stejně smůlu

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
"Já na to seru, KAT off, TURBO off, EGR off, KOLA off, VOLANT off, dám holou rouru a místo váhy diodu...aby to... pořádně hulilo."
Vidím, že dioda se osvědčila... Kdo to titulkoval ?
Snad se budeme stejně smát i my u STK

Snad se budeme stejně smát i my u STK

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Aby ste neboli smutní, my máme takéto od marca:
"Novela zakazuje zadováženie technických prostriedkov alebo softvéru či ponúkanie služieb smerujúcich k neoprávnenej manipulácii s odometrom. Vynovený zákon má teda postihovať priamo tých, ktorí pretáčajú kilometre a poskytujú s tým súvisiace služby, a nie bežných obyvateľov, ktorí často predávajú svoje vozidlo, ale nevedia, že má pretočené kilometre."
Lebo u nás majiteľom tajne stáčajú mechanici km a Lexia / Abrites / Super VAG / MultiEcuScan / Smok... no proste polovica vybavenia servisov sú fujzariadenia, lebo dokážu zmeniť počítadlo km (väčšina diagnostík len hore)
Dajte do Googla "Martvon a Brixi", už z obrázkov je to zábavno-iniciatívna dvojka 
"Novela zakazuje zadováženie technických prostriedkov alebo softvéru či ponúkanie služieb smerujúcich k neoprávnenej manipulácii s odometrom. Vynovený zákon má teda postihovať priamo tých, ktorí pretáčajú kilometre a poskytujú s tým súvisiace služby, a nie bežných obyvateľov, ktorí často predávajú svoje vozidlo, ale nevedia, že má pretočené kilometre."
Lebo u nás majiteľom tajne stáčajú mechanici km a Lexia / Abrites / Super VAG / MultiEcuScan / Smok... no proste polovica vybavenia servisov sú fujzariadenia, lebo dokážu zmeniť počítadlo km (väčšina diagnostík len hore)

