motor 1,6tdi CR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

Milda92 píše:To jo ale porovnáváš diesel s 4mi nejnákladnějšimi opravami co se na dieselu mužou stát s benzinem u ktereho jsi si jistý že se ani lambda nevysere.O DPF se bavit nebudu ten bych psychicky na svém aute neunesl a jestli jsou ty 1.6 takový sráči u kterejch si si jistý že se vše vysere tak to jednodušše nekupovat.
Ano, souhlas, bohužel tyhle díly jsou vystaveny vysokému riziku po oné kilometráži, že se opravdu něco stane... DPF, EGR jsou vystavni kusy v tomto ohledu a vstriky? No po 200 tis km je to 50/50 mozna 70/30 ze se neco stane... Cerpadlo vydrzi celkem dost, ale taky jej nelze brat uplne na lehkou vahu. Sance, kdyz neco nevymenim preventivne okolo 200 tis km a auto me nekde necha je pomerne vysoka u tohoto pripadu nez u atmosfery pro mne
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

PepaZima píše:
Milda92 píše:To jo ale porovnáváš diesel s 4mi nejnákladnějšimi opravami co se na dieselu mužou stát s benzinem u ktereho jsi si jistý že se ani lambda nevysere.O DPF se bavit nebudu ten bych psychicky na svém aute neunesl a jestli jsou ty 1.6 takový sráči u kterejch si si jistý že se vše vysere tak to jednodušše nekupovat.
Ano, souhlas, bohužel tyhle díly jsou vystaveny vysokému riziku po oné kilometráži, že se opravdu něco stane... DPF, EGR jsou vystavni kusy v tomto ohledu a vstriky? No po 200 tis km je to 50/50 mozna 70/30 ze se neco stane...
Jasný no bude to asi jak s olejem v převodovce doživotní napln a pak zjistíš že pojem doživotni je 150tkm.Pokud je pravidlem že to dpf a egr odcházi dosti často kolem 150 tisic tak po koupi auti s 170 tisicema km je to kasička.Ohledně Vstřiku je to jak u každého modernějšího dieselu někde funguji někde ne takže pokud už kupuju auto s rizikem výmeny tohodle všeho tak at to má aspon sílu a ne rvát takový prachy do 1.6 s 77kw
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

Milda92 píše:
PepaZima píše:
Milda92 píše:To jo ale porovnáváš diesel s 4mi nejnákladnějšimi opravami co se na dieselu mužou stát s benzinem u ktereho jsi si jistý že se ani lambda nevysere.O DPF se bavit nebudu ten bych psychicky na svém aute neunesl a jestli jsou ty 1.6 takový sráči u kterejch si si jistý že se vše vysere tak to jednodušše nekupovat.
Ano, souhlas, bohužel tyhle díly jsou vystaveny vysokému riziku po oné kilometráži, že se opravdu něco stane... DPF, EGR jsou vystavni kusy v tomto ohledu a vstriky? No po 200 tis km je to 50/50 mozna 70/30 ze se neco stane...
Jasný no bude to asi jak s olejem v převodovce doživotní napln a pak zjistíš že pojem doživotni je 150tkm.Pokud je pravidlem že to dpf a egr odcházi dosti často kolem 150 tisic tak po koupi auti s 170 tisicema km je to kasička.Ohledně Vstřiku je to jak u každého modernějšího dieselu někde funguji někde ne takže pokud už kupuju auto s rizikem výmeny tohodle všeho tak at to má aspon sílu a ne rvát takový prachy do 1.6 s 77kw
LL olej a dozivotni naplne je kapitola sama o sobe... Nechapu, jak tohle koncern muze pustit do servisniho planu...
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Příspěvek od ladulel »

Osobně bych si teda 1.6 tdi, nekoupil ani omylem, protože to nejede a nemá sílu! 2.0tdi CR 125kw + chip nic jiného bych po zkušenostech nebral. Pokuď slabší, tak jedině benzin a né diesel...
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
violator
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 led 2006, 20:19
Odpovědi: 0
Bydliště: sudety

Příspěvek od violator »

Ono to není tak zlé, jak to vypadá 1.6 TDi CR (CAYC). Já to mám s 6ti kvaltem a jde to. Bohužel Touran je celkém těžké auto, ale zase je to pohodlná loď. Holt to není Lambo. Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej. Spíš mně začíná děsit, to co po novém roce začínají předvádět STK. Přijde mi to jako inkvizice a hon na čarodějnice, jakmile přijede na kontrolu diesel. Za to bych celému "DAS AUTO" nakopal koule a zeleným eko bezmozkům jakbysmet.
Renault Mégane 1.9dT - Barča - už není

VW Touran 1.6 TDI CR - Taky už není, seru na celý posraný koncern !!!
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

violator píše:Ono to není tak zlé, jak to vypadá 1.6 TDi CR (CAYC). Já to mám s 6ti kvaltem a jde to. Bohužel Touran je celkém těžké auto, ale zase je to pohodlná loď. Holt to není Lambo. Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej. Spíš mně začíná děsit, to co po novém roce začínají předvádět STK. Přijde mi to jako inkvizice a hon na čarodějnice, jakmile přijede na kontrolu diesel. Za to bych celému "DAS AUTO" nakopal koule a zeleným eko bezmozkům jakbysmet.
Ano, je to tak. Nyni jsou v zamerovaci diesely, tez nechapu proc... Nejsem proti ekologii, sam pouzivam doma ekologicke cistici prostredky, piju biodynamicka vina a delam deguatace. Ale koncern v tomto pripade taha kocku za ocas a timto pristupem neresi ekologii. At zlevni ty kriticky dulezite dily. Tohle z jejich strany neni uspokojovani potreb zakaznika a najiti reseni, nybrz vyppcitavy a egoisticky pristup zamereny na vykoristovani a zisk. Pokud ma stoupnout ekologicke vedomi a ma li clovek udelat neco pro to, tak at VW udela tez krok. Zatim VW neudelal nic... Nevysel vstric lidem
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

violator píše:... Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej...
507.00 není až tak nutné dodržet, při intervalu 15.000km stačí i 505.00/505.01 s ACEA C3, já teď budu dávat tento:
http://www.autodily-cardo.cz/-3/mobil-s ... -5w-30-5l/
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

PepaZima píše:
violator píše:Ono to není tak zlé, jak to vypadá 1.6 TDi CR (CAYC). Já to mám s 6ti kvaltem a jde to. Bohužel Touran je celkém těžké auto, ale zase je to pohodlná loď. Holt to není Lambo. Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej. Spíš mně začíná děsit, to co po novém roce začínají předvádět STK. Přijde mi to jako inkvizice a hon na čarodějnice, jakmile přijede na kontrolu diesel. Za to bych celému "DAS AUTO" nakopal koule a zeleným eko bezmozkům jakbysmet.
Ano, je to tak. Nyni jsou v zamerovaci diesely, tez nechapu proc... Nejsem proti ekologii, sam pouzivam doma ekologicke cistici prostredky, piju biodynamicka vina a delam deguatace. Ale koncern v tomto pripade taha kocku za ocas a timto pristupem neresi ekologii. At zlevni ty kriticky dulezite dily. Tohle z jejich strany neni uspokojovani potreb zakaznika a najiti reseni, nybrz vyppcitavy a egoisticky pristup zamereny na vykoristovani a zisk. Pokud ma stoupnout ekologicke vedomi a ma li clovek udelat neco pro to, tak at VW udela tez krok. Zatim VW neudelal nic... Nevysel vstric lidem
Kdyby lidi nebyli magoři tak se tohle neděje...
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

turbo kamna power píše:
violator píše:... Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej...
507.00 není až tak nutné dodržet, při intervalu 15.000km stačí i 505.00/505.01 s ACEA C3, já teď budu dávat tento:
http://www.autodily-cardo.cz/-3/mobil-s ... -5w-30-5l/
A může to do auta s DPF? Cena je podobná jako za 507.00.
PepaZima
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 09 dub 2013, 10:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od PepaZima »

Rolan píše:
turbo kamna power píše:
violator píše:... Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej...
507.00 není až tak nutné dodržet, při intervalu 15.000km stačí i 505.00/505.01 s ACEA C3, já teď budu dávat tento:
http://www.autodily-cardo.cz/-3/mobil-s ... -5w-30-5l/
A může to do auta s DPF? Cena je podobná jako za 507.00.
Pokud chces na jistotu tak Mobil 1 5W 30 ESP Formula
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
violator
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 led 2006, 20:19
Odpovědi: 0
Bydliště: sudety

Příspěvek od violator »

Předposlední výměnu oleje jsem zkusil dát olej normy 505.00/505.01 s ACEA C3 , myslím že to bylo na netu ve srovnávací tabulce maziv od Castrolu s podmínkou nájezdu do 15 tis. km (pro CAYC). Nemůžu posoudit, jestli mi touto dobou již neodcházel vstřik, ale jsem si jistý, že regenerace DPF byly častější. Po servisní a inspekční kontrole v 60 tis. km jsem si postěžoval, že je trochu vyšší spotřeba a motor je trochu hlučnější. Ve VW mi nabídli přehrání sw v jednotce, která umožňuje lepší adaptaci a kalibraci vstřiků. Tam se zároveň přišlo na to, že vstřik na 4 válci je p.... Vyhádal jsem výměnu na kulanci a jezdím dál. Spíš jsem chtěl poukázat na nesmyslnou cenovou politiku náhradních dílů. Pokud bude stát nový DPF 40 tis. Kč a špric 15 tis. Kč , EGR skoro desítku, tak ať jde parta HIC od "DAS AUTO" do prdele. Vede to jen k tomu, že lidi raději vymlátí DPF, ochčijou EGR atd. To všechno by nemuselo být, pokud by byla cena ND rozumná, Ale to už tu bylo naznačeno v příspěvku výše.
Renault Mégane 1.9dT - Barča - už není

VW Touran 1.6 TDI CR - Taky už není, seru na celý posraný koncern !!!
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

violator píše:Předposlední výměnu oleje jsem zkusil dát olej normy 505.00/505.01 s ACEA C3 , myslím že to bylo na netu ve srovnávací tabulce maziv od Castrolu s podmínkou nájezdu do 15 tis. km (pro CAYC). Nemůžu posoudit, jestli mi touto dobou již neodcházel vstřik, ale jsem si jistý, že regenerace DPF byly častější. Po servisní a inspekční kontrole v 60 tis. km jsem si postěžoval, že je trochu vyšší spotřeba a motor je trochu hlučnější. Ve VW mi nabídli přehrání sw v jednotce, která umožňuje lepší adaptaci a kalibraci vstřiků. Tam se zároveň přišlo na to, že vstřik na 4 válci je p.... Vyhádal jsem výměnu na kulanci a jezdím dál. Spíš jsem chtěl poukázat na nesmyslnou cenovou politiku náhradních dílů. Pokud bude stát nový DPF 40 tis. Kč a špric 15 tis. Kč , EGR skoro desítku, tak ať jde parta HIC od "DAS AUTO" do prdele. Vede to jen k tomu, že lidi raději vymlátí DPF, ochčijou EGR atd. To všechno by nemuselo být, pokud by byla cena ND rozumná, Ale to už tu bylo naznačeno v příspěvku výše.
Když by byli lidí soudný tak si na ježdění po městě a na dvě cesty měsíčně co najedou víc jak 10km nekoupi diesel, jenže to by se pak v hospodě nemohli vytahovat že jezdí 5,12496l na sto
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

violator píše:Předposlední výměnu oleje jsem zkusil dát olej normy 505.00/505.01 s ACEA C3 , myslím že to bylo na netu ve srovnávací tabulce maziv od Castrolu s podmínkou nájezdu do 15 tis. km (pro CAYC). Nemůžu posoudit, jestli mi touto dobou již neodcházel vstřik, ale jsem si jistý, že regenerace DPF byly častější. Po servisní a inspekční kontrole v 60 tis. km jsem si postěžoval, že je trochu vyšší spotřeba a motor je trochu hlučnější. Ve VW mi nabídli přehrání sw v jednotce, která umožňuje lepší adaptaci a kalibraci vstřiků. Tam se zároveň přišlo na to, že vstřik na 4 válci je p.... Vyhádal jsem výměnu na kulanci a jezdím dál. Spíš jsem chtěl poukázat na nesmyslnou cenovou politiku náhradních dílů. Pokud bude stát nový DPF 40 tis. Kč a špric 15 tis. Kč , EGR skoro desítku, tak ať jde parta HIC od "DAS AUTO" do prdele. Vede to jen k tomu, že lidi raději vymlátí DPF, ochčijou EGR atd. To všechno by nemuselo být, pokud by byla cena ND rozumná, Ale to už tu bylo naznačeno v příspěvku výše.
Když by byli lidí soudný tak si na ježdění po městě a na dvě cesty měsíčně co najedou víc jak 10km nekoupi diesel, jenže to by se pak v hospodě nemohli vytahovat že jezdí 5,12496l na sto
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

PepaZima píše:... Ale koncern v tomto pripade taha kocku za ocas a timto pristupem neresi ekologii. At zlevni ty kriticky dulezite dily. Tohle z jejich strany neni uspokojovani potreb zakaznika a najiti reseni, nybrz vyppcitavy a egoisticky pristup zamereny na vykoristovani a zisk. Pokud ma stoupnout ekologicke vedomi a ma li clovek udelat neco pro to, tak at VW udela tez krok. Zatim VW neudelal nic... Nevysel vstric lidem
Posláním (obvyklé) firmy je GENEROVAT ZISK (LOL)
Pekař také nepeče housky primárně proto, aby jsi nebyl hladový, ale ABY VYDĚLAL.
Jejich přímí zákazníci kupující nové vozy (v drtivé majoritě) necítí tuto potřebu a firmě modulace trhu ojetin tímto způsobem naprosto vyhovuje 8)

Proč by to měl řešit výrobce, proč třeba stát nezařadí DPF, katalyzátory atd. do skupiny s 0% DPH, když je to jakýsi "veřejný zájem"? Že by tento ekoteroristický byznys všem vyhovoval... když se dívám na kšeftování s emisními povolenkami apod., tak si nedělám naprosto žádné iluze...
Třídím odpad, snažím se minimalizovat nějaké osobní ekologické stopy... ale je to asi pouze pro můj dobrý pocit.... a pokud to půjde budu i nadále jezdit svojí rotačkou :D
GIV Variant TDi ???kW
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

váha píše: Když by byli lidí soudný tak si na ježdění po městě a na dvě cesty měsíčně co najedou víc jak 10km nekoupi diesel, jenže to by se pak v hospodě nemohli vytahovat že jezdí 5,12496l na sto
přesně ;)
Rolan píše:
turbo kamna power píše: 507.00 není až tak nutné dodržet, při intervalu 15.000km stačí i 505.00/505.01 s ACEA C3, já teď budu dávat tento:
http://www.autodily-cardo.cz/-3/mobil-s ... -5w-30-5l/
A může to do auta s DPF? Cena je podobná jako za 507.00.
tak norma ACEA C3 zajišťuje nízký obsah popela a je určený pro motory s DPF, navíc to má vw normu pro PD motory, které jsou na mazivo hodně náročné, takže špatné mazivo to nebude. Před tím jsem dával olej Shell 5w30 507.00 za stejnou cenu, ale ten přestali vyrábět (wallbash) pokud mi nějaký kvalitní olej doporučíš s cenou řekněme do 800kč/5l, budu rád.
PepaZima píše: Pokud chces na jistotu tak Mobil 1 5W 30 ESP Formula
to ano, ale ten stojí zbytečně o 300kč víc, což mi přijde nesmyslný vyhazovat peníze za olej, který v motoru nevydrží ani ne půl roku...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“