Ano, souhlas, bohužel tyhle díly jsou vystaveny vysokému riziku po oné kilometráži, že se opravdu něco stane... DPF, EGR jsou vystavni kusy v tomto ohledu a vstriky? No po 200 tis km je to 50/50 mozna 70/30 ze se neco stane... Cerpadlo vydrzi celkem dost, ale taky jej nelze brat uplne na lehkou vahu. Sance, kdyz neco nevymenim preventivne okolo 200 tis km a auto me nekde necha je pomerne vysoka u tohoto pripadu nez u atmosfery pro mneMilda92 píše:To jo ale porovnáváš diesel s 4mi nejnákladnějšimi opravami co se na dieselu mužou stát s benzinem u ktereho jsi si jistý že se ani lambda nevysere.O DPF se bavit nebudu ten bych psychicky na svém aute neunesl a jestli jsou ty 1.6 takový sráči u kterejch si si jistý že se vše vysere tak to jednodušše nekupovat.
motor 1,6tdi CR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
Jasný no bude to asi jak s olejem v převodovce doživotní napln a pak zjistíš že pojem doživotni je 150tkm.Pokud je pravidlem že to dpf a egr odcházi dosti často kolem 150 tisic tak po koupi auti s 170 tisicema km je to kasička.Ohledně Vstřiku je to jak u každého modernějšího dieselu někde funguji někde ne takže pokud už kupuju auto s rizikem výmeny tohodle všeho tak at to má aspon sílu a ne rvát takový prachy do 1.6 s 77kwPepaZima píše:Ano, souhlas, bohužel tyhle díly jsou vystaveny vysokému riziku po oné kilometráži, že se opravdu něco stane... DPF, EGR jsou vystavni kusy v tomto ohledu a vstriky? No po 200 tis km je to 50/50 mozna 70/30 ze se neco stane...Milda92 píše:To jo ale porovnáváš diesel s 4mi nejnákladnějšimi opravami co se na dieselu mužou stát s benzinem u ktereho jsi si jistý že se ani lambda nevysere.O DPF se bavit nebudu ten bych psychicky na svém aute neunesl a jestli jsou ty 1.6 takový sráči u kterejch si si jistý že se vše vysere tak to jednodušše nekupovat.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
LL olej a dozivotni naplne je kapitola sama o sobe... Nechapu, jak tohle koncern muze pustit do servisniho planu...Milda92 píše:Jasný no bude to asi jak s olejem v převodovce doživotní napln a pak zjistíš že pojem doživotni je 150tkm.Pokud je pravidlem že to dpf a egr odcházi dosti často kolem 150 tisic tak po koupi auti s 170 tisicema km je to kasička.Ohledně Vstřiku je to jak u každého modernějšího dieselu někde funguji někde ne takže pokud už kupuju auto s rizikem výmeny tohodle všeho tak at to má aspon sílu a ne rvát takový prachy do 1.6 s 77kwPepaZima píše:Ano, souhlas, bohužel tyhle díly jsou vystaveny vysokému riziku po oné kilometráži, že se opravdu něco stane... DPF, EGR jsou vystavni kusy v tomto ohledu a vstriky? No po 200 tis km je to 50/50 mozna 70/30 ze se neco stane...Milda92 píše:To jo ale porovnáváš diesel s 4mi nejnákladnějšimi opravami co se na dieselu mužou stát s benzinem u ktereho jsi si jistý že se ani lambda nevysere.O DPF se bavit nebudu ten bych psychicky na svém aute neunesl a jestli jsou ty 1.6 takový sráči u kterejch si si jistý že se vše vysere tak to jednodušše nekupovat.
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
Ono to není tak zlé, jak to vypadá 1.6 TDi CR (CAYC). Já to mám s 6ti kvaltem a jde to. Bohužel Touran je celkém těžké auto, ale zase je to pohodlná loď. Holt to není Lambo. Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej. Spíš mně začíná děsit, to co po novém roce začínají předvádět STK. Přijde mi to jako inkvizice a hon na čarodějnice, jakmile přijede na kontrolu diesel. Za to bych celému "DAS AUTO" nakopal koule a zeleným eko bezmozkům jakbysmet.
Renault Mégane 1.9dT - Barča - už není
VW Touran 1.6 TDI CR - Taky už není, seru na celý posraný koncern !!!
VW Touran 1.6 TDI CR - Taky už není, seru na celý posraný koncern !!!
Ano, je to tak. Nyni jsou v zamerovaci diesely, tez nechapu proc... Nejsem proti ekologii, sam pouzivam doma ekologicke cistici prostredky, piju biodynamicka vina a delam deguatace. Ale koncern v tomto pripade taha kocku za ocas a timto pristupem neresi ekologii. At zlevni ty kriticky dulezite dily. Tohle z jejich strany neni uspokojovani potreb zakaznika a najiti reseni, nybrz vyppcitavy a egoisticky pristup zamereny na vykoristovani a zisk. Pokud ma stoupnout ekologicke vedomi a ma li clovek udelat neco pro to, tak at VW udela tez krok. Zatim VW neudelal nic... Nevysel vstric lidemviolator píše:Ono to není tak zlé, jak to vypadá 1.6 TDi CR (CAYC). Já to mám s 6ti kvaltem a jde to. Bohužel Touran je celkém těžké auto, ale zase je to pohodlná loď. Holt to není Lambo. Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej. Spíš mně začíná děsit, to co po novém roce začínají předvádět STK. Přijde mi to jako inkvizice a hon na čarodějnice, jakmile přijede na kontrolu diesel. Za to bych celému "DAS AUTO" nakopal koule a zeleným eko bezmozkům jakbysmet.
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
507.00 není až tak nutné dodržet, při intervalu 15.000km stačí i 505.00/505.01 s ACEA C3, já teď budu dávat tento:violator píše:... Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej...
http://www.autodily-cardo.cz/-3/mobil-s ... -5w-30-5l/
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Kdyby lidi nebyli magoři tak se tohle neděje...PepaZima píše:Ano, je to tak. Nyni jsou v zamerovaci diesely, tez nechapu proc... Nejsem proti ekologii, sam pouzivam doma ekologicke cistici prostredky, piju biodynamicka vina a delam deguatace. Ale koncern v tomto pripade taha kocku za ocas a timto pristupem neresi ekologii. At zlevni ty kriticky dulezite dily. Tohle z jejich strany neni uspokojovani potreb zakaznika a najiti reseni, nybrz vyppcitavy a egoisticky pristup zamereny na vykoristovani a zisk. Pokud ma stoupnout ekologicke vedomi a ma li clovek udelat neco pro to, tak at VW udela tez krok. Zatim VW neudelal nic... Nevysel vstric lidemviolator píše:Ono to není tak zlé, jak to vypadá 1.6 TDi CR (CAYC). Já to mám s 6ti kvaltem a jde to. Bohužel Touran je celkém těžké auto, ale zase je to pohodlná loď. Holt to není Lambo. Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej. Spíš mně začíná děsit, to co po novém roce začínají předvádět STK. Přijde mi to jako inkvizice a hon na čarodějnice, jakmile přijede na kontrolu diesel. Za to bych celému "DAS AUTO" nakopal koule a zeleným eko bezmozkům jakbysmet.
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
A může to do auta s DPF? Cena je podobná jako za 507.00.turbo kamna power píše:507.00 není až tak nutné dodržet, při intervalu 15.000km stačí i 505.00/505.01 s ACEA C3, já teď budu dávat tento:violator píše:... Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej...
http://www.autodily-cardo.cz/-3/mobil-s ... -5w-30-5l/
Pokud chces na jistotu tak Mobil 1 5W 30 ESP FormulaRolan píše:A může to do auta s DPF? Cena je podobná jako za 507.00.turbo kamna power píše:507.00 není až tak nutné dodržet, při intervalu 15.000km stačí i 505.00/505.01 s ACEA C3, já teď budu dávat tento:violator píše:... Na LL interval z vysoka seru a olej de ven cca po 15-tis. km, podstatné je dodržet za každou cenu normu 507.00 bezpopelnatý olej...
http://www.autodily-cardo.cz/-3/mobil-s ... -5w-30-5l/
Škoda Octavia Combi 1.6 TDI 77Kw
Předposlední výměnu oleje jsem zkusil dát olej normy 505.00/505.01 s ACEA C3 , myslím že to bylo na netu ve srovnávací tabulce maziv od Castrolu s podmínkou nájezdu do 15 tis. km (pro CAYC). Nemůžu posoudit, jestli mi touto dobou již neodcházel vstřik, ale jsem si jistý, že regenerace DPF byly častější. Po servisní a inspekční kontrole v 60 tis. km jsem si postěžoval, že je trochu vyšší spotřeba a motor je trochu hlučnější. Ve VW mi nabídli přehrání sw v jednotce, která umožňuje lepší adaptaci a kalibraci vstřiků. Tam se zároveň přišlo na to, že vstřik na 4 válci je p.... Vyhádal jsem výměnu na kulanci a jezdím dál. Spíš jsem chtěl poukázat na nesmyslnou cenovou politiku náhradních dílů. Pokud bude stát nový DPF 40 tis. Kč a špric 15 tis. Kč , EGR skoro desítku, tak ať jde parta HIC od "DAS AUTO" do prdele. Vede to jen k tomu, že lidi raději vymlátí DPF, ochčijou EGR atd. To všechno by nemuselo být, pokud by byla cena ND rozumná, Ale to už tu bylo naznačeno v příspěvku výše.
Renault Mégane 1.9dT - Barča - už není
VW Touran 1.6 TDI CR - Taky už není, seru na celý posraný koncern !!!
VW Touran 1.6 TDI CR - Taky už není, seru na celý posraný koncern !!!
Když by byli lidí soudný tak si na ježdění po městě a na dvě cesty měsíčně co najedou víc jak 10km nekoupi diesel, jenže to by se pak v hospodě nemohli vytahovat že jezdí 5,12496l na stoviolator píše:Předposlední výměnu oleje jsem zkusil dát olej normy 505.00/505.01 s ACEA C3 , myslím že to bylo na netu ve srovnávací tabulce maziv od Castrolu s podmínkou nájezdu do 15 tis. km (pro CAYC). Nemůžu posoudit, jestli mi touto dobou již neodcházel vstřik, ale jsem si jistý, že regenerace DPF byly častější. Po servisní a inspekční kontrole v 60 tis. km jsem si postěžoval, že je trochu vyšší spotřeba a motor je trochu hlučnější. Ve VW mi nabídli přehrání sw v jednotce, která umožňuje lepší adaptaci a kalibraci vstřiků. Tam se zároveň přišlo na to, že vstřik na 4 válci je p.... Vyhádal jsem výměnu na kulanci a jezdím dál. Spíš jsem chtěl poukázat na nesmyslnou cenovou politiku náhradních dílů. Pokud bude stát nový DPF 40 tis. Kč a špric 15 tis. Kč , EGR skoro desítku, tak ať jde parta HIC od "DAS AUTO" do prdele. Vede to jen k tomu, že lidi raději vymlátí DPF, ochčijou EGR atd. To všechno by nemuselo být, pokud by byla cena ND rozumná, Ale to už tu bylo naznačeno v příspěvku výše.
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Když by byli lidí soudný tak si na ježdění po městě a na dvě cesty měsíčně co najedou víc jak 10km nekoupi diesel, jenže to by se pak v hospodě nemohli vytahovat že jezdí 5,12496l na stoviolator píše:Předposlední výměnu oleje jsem zkusil dát olej normy 505.00/505.01 s ACEA C3 , myslím že to bylo na netu ve srovnávací tabulce maziv od Castrolu s podmínkou nájezdu do 15 tis. km (pro CAYC). Nemůžu posoudit, jestli mi touto dobou již neodcházel vstřik, ale jsem si jistý, že regenerace DPF byly častější. Po servisní a inspekční kontrole v 60 tis. km jsem si postěžoval, že je trochu vyšší spotřeba a motor je trochu hlučnější. Ve VW mi nabídli přehrání sw v jednotce, která umožňuje lepší adaptaci a kalibraci vstřiků. Tam se zároveň přišlo na to, že vstřik na 4 válci je p.... Vyhádal jsem výměnu na kulanci a jezdím dál. Spíš jsem chtěl poukázat na nesmyslnou cenovou politiku náhradních dílů. Pokud bude stát nový DPF 40 tis. Kč a špric 15 tis. Kč , EGR skoro desítku, tak ať jde parta HIC od "DAS AUTO" do prdele. Vede to jen k tomu, že lidi raději vymlátí DPF, ochčijou EGR atd. To všechno by nemuselo být, pokud by byla cena ND rozumná, Ale to už tu bylo naznačeno v příspěvku výše.
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Posláním (obvyklé) firmy je GENEROVAT ZISKPepaZima píše:... Ale koncern v tomto pripade taha kocku za ocas a timto pristupem neresi ekologii. At zlevni ty kriticky dulezite dily. Tohle z jejich strany neni uspokojovani potreb zakaznika a najiti reseni, nybrz vyppcitavy a egoisticky pristup zamereny na vykoristovani a zisk. Pokud ma stoupnout ekologicke vedomi a ma li clovek udelat neco pro to, tak at VW udela tez krok. Zatim VW neudelal nic... Nevysel vstric lidem

Pekař také nepeče housky primárně proto, aby jsi nebyl hladový, ale ABY VYDĚLAL.
Jejich přímí zákazníci kupující nové vozy (v drtivé majoritě) necítí tuto potřebu a firmě modulace trhu ojetin tímto způsobem naprosto vyhovuje
Proč by to měl řešit výrobce, proč třeba stát nezařadí DPF, katalyzátory atd. do skupiny s 0% DPH, když je to jakýsi "veřejný zájem"? Že by tento ekoteroristický byznys všem vyhovoval... když se dívám na kšeftování s emisními povolenkami apod., tak si nedělám naprosto žádné iluze...
Třídím odpad, snažím se minimalizovat nějaké osobní ekologické stopy... ale je to asi pouze pro můj dobrý pocit.... a pokud to půjde budu i nadále jezdit svojí rotačkou
GIV Variant TDi ???kW
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
přesněváha píše: Když by byli lidí soudný tak si na ježdění po městě a na dvě cesty měsíčně co najedou víc jak 10km nekoupi diesel, jenže to by se pak v hospodě nemohli vytahovat že jezdí 5,12496l na sto
tak norma ACEA C3 zajišťuje nízký obsah popela a je určený pro motory s DPF, navíc to má vw normu pro PD motory, které jsou na mazivo hodně náročné, takže špatné mazivo to nebude. Před tím jsem dával olej Shell 5w30 507.00 za stejnou cenu, ale ten přestali vyrábětRolan píše:A může to do auta s DPF? Cena je podobná jako za 507.00.turbo kamna power píše: 507.00 není až tak nutné dodržet, při intervalu 15.000km stačí i 505.00/505.01 s ACEA C3, já teď budu dávat tento:
http://www.autodily-cardo.cz/-3/mobil-s ... -5w-30-5l/
to ano, ale ten stojí zbytečně o 300kč víc, což mi přijde nesmyslný vyhazovat peníze za olej, který v motoru nevydrží ani ne půl roku...PepaZima píše: Pokud chces na jistotu tak Mobil 1 5W 30 ESP Formula
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5