STK A EMISE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Neviděl bych to ani tak na zaměstnance STK, ale spíš na někoho kdo ten návrh zpracoval nebo z něj profituje. Případně slěpě věří tomu, že tím že se ze silnic odstraní auta která nesplňují emisní limity, se něco změní k lepšímu.standa123 píše:ty asi děláš na stk čku neee???uiqjirka píše:Když myslíš, však ono ti to sebepřesvědčeni a sebevědomí brzy spadne
A poprskávat či házet ramena si mužeš jak chceš, houby ti to bude platné.
že tady tak strašíš lidi.......napis aspoň kde at lidi ví kam nejezdit
Konečně stačí se trochu zajímat a zjistil by že 25ti% znečištění ovzduší se na tomto stavu podílejí domácnosti tím že topí, takže by bylo rozumný zákazat lidem doma topit, aby údajní ekologové mohli být chvíli zase spokojeni.
Četl jsem jeden pěkný názor a to že pokud by skutečně šlo o ekologii a o čistotu ovzduší které auta znečišťují, tak by v první řadě měli náhradní katalizátory a DPF filtry být lidem co si nemůžou dovolit koupit nové auto, cenově dostupnější a né z toho dělat cenově nedostupný náhradní díl a z auta který jej má udělat neprodejnou mladou ojetinu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Skoro by si člověk mohl myslet že jde o konkurenční boj a snahu zlikvidovat firmy zabívající se čiptuningem.
Výsledek ve finále bude opačný, protože ti co už auto upravený mají se toho nebudou chtít vzdát a nakonec to skončí tak jak píše Qxkiller, tyhle firmy budou mít další zakázky na soft pro STK jako to udělalo VW a všichni o kterých se nesmí mluvit.
Konečně tenhle návrh musel zpracovat někdo, kdo se v tomto oboru nebo na jeho okraji pohybuje a nemá z něj profit jaký by chtěl, tak znepříjemní život těm úspěšnějším.
Ovšem je potřeba říci, že ekologie tu nikoho nezajímá, jde jen oto vytřískat z toho prachy a ti co křičí po zelené planetě na tom rejžují nejvíc.
Výsledek ve finále bude opačný, protože ti co už auto upravený mají se toho nebudou chtít vzdát a nakonec to skončí tak jak píše Qxkiller, tyhle firmy budou mít další zakázky na soft pro STK jako to udělalo VW a všichni o kterých se nesmí mluvit.
Konečně tenhle návrh musel zpracovat někdo, kdo se v tomto oboru nebo na jeho okraji pohybuje a nemá z něj profit jaký by chtěl, tak znepříjemní život těm úspěšnějším.
Ovšem je potřeba říci, že ekologie tu nikoho nezajímá, jde jen oto vytřískat z toho prachy a ti co křičí po zelené planetě na tom rejžují nejvíc.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Ja nevim ale tady se par jedincu snazi vyprovokovat paniku.. Co to je proboha za blbosti tady?favo píše:Skoro by si člověk mohl myslet že jde o konkurenční boj a snahu zlikvidovat firmy zabívající se čiptuningem.
Výsledek ve finále bude opačný, protože ti co už auto upravený mají se toho nebudou chtít vzdát a nakonec to skončí tak jak píše Qxkiller, tyhle firmy budou mít další zakázky na soft pro STK jako to udělalo VW a všichni o kterých se nesmí mluvit.
Konečně tenhle návrh musel zpracovat někdo, kdo se v tomto oboru nebo na jeho okraji pohybuje a nemá z něj profit jaký by chtěl, tak znepříjemní život těm úspěšnějším.
Ovšem je potřeba říci, že ekologie tu nikoho nezajímá, jde jen oto vytřískat z toho prachy a ti co křičí po zelené planetě na tom rejžují nejvíc.


Kolik aut co ja tady odmitnu upravit po mereni na brzde huli v zatezi jako prase pac maj ometenou vacku, vadne turbo, sanesene sani, vadne vstriky a co ja vim co jeste a ty auta normalne jezdej v provozu, pro me jsou vadne a zrale na opravu. To maj vsichni zname na ME??
Prestante blbnout a dejte tomu cas.. Kdyz se vyradi ty opravdu jezdici vrazdy a ne auta o ktera se nekdo stara tak to bude jen dobre.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Klasika nejvíc křičej ty co se bojej že něco nejni v pořádku takže asi dýmovnice , bez katu a nálivku od pumpy atp. maj trošku bubáka ale jinak je to celkem v klidu ne 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
má pravdu ten chlapec...TDIfun píše:Ja nevim ale tady se par jedincu snazi vyprovokovat paniku.. Co to je proboha za blbosti tady?favo píše:Skoro by si člověk mohl myslet že jde o konkurenční boj a snahu zlikvidovat firmy zabívající se čiptuningem.
Výsledek ve finále bude opačný, protože ti co už auto upravený mají se toho nebudou chtít vzdát a nakonec to skončí tak jak píše Qxkiller, tyhle firmy budou mít další zakázky na soft pro STK jako to udělalo VW a všichni o kterých se nesmí mluvit.
Konečně tenhle návrh musel zpracovat někdo, kdo se v tomto oboru nebo na jeho okraji pohybuje a nemá z něj profit jaký by chtěl, tak znepříjemní život těm úspěšnějším.
Ovšem je potřeba říci, že ekologie tu nikoho nezajímá, jde jen oto vytřískat z toho prachy a ti co křičí po zelené planetě na tom rejžují nejvíc.Jedine co ze zmenilo je ze se vycte kod pripravenosti ( u aut ktere tohle maji) a pokud je OK coz u chipovanych aut normalne je, tak prechazi na mereni metodikou starou XY roku. tzn. turovani motoru kde se nedostanu ani do oblasti v sw kde je nejaka zmena. Na to abych vytocil motor prece nepotrebuji 150Hp, meri se bez zateze tak jak to auto bylo nejak homologovano a jsou na to dane tabulky. Navic ta metodika ma takove chyby, ze i auto ktere ma zalepeny EGR a v readiness nebude splnenej, se meri nahradim postupem a pokud projde na kourivost dle hodnoty vyrobce, tak mu udeli emise na dalsi 2roky. Ten cely online je jen to aby se opravdu merilo auto daneho VINU a pokud ma kourivost pri turovani OK tak normalne projde.. Problem budou mit ty dioda tuning, popkorny a humusy co nekteri produkuji. Dalsi je kolik aut nema original turbo a to repasovane nedodava vzduch jak ma a jeste to podtrhne vahou pierburg misto bosch ktera dava daleko vic a auta prochazej???
![]()
Kolik aut co ja tady odmitnu upravit po mereni na brzde huli v zatezi jako prase pac maj ometenou vacku, vadne turbo, sanesene sani, vadne vstriky a co ja vim co jeste a ty auta normalne jezdej v provozu, pro me jsou vadne a zrale na opravu. To maj vsichni zname na ME??
Prestante blbnout a dejte tomu cas.. Kdyz se vyradi ty opravdu jezdici vrazdy a ne auta o ktera se nekdo stara tak to bude jen dobre.

SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
Pánové já jsem ten poslední kdo má z STK strach, poslední tři návštěvy co Golfa vlastním mi nenašli jedinou závadu.
Konečně kdyby jste si přečetli co jsem napsal o nějakou stránku dřív, tak je to v podstatě to samé co napsal Fun.
K té myšlence o konkurenčním boji mě přivedla jedna reportáž kde ukazovali maníka co má tady ten hon na čarodějnice na svědomí a až děsivým způsobem se stále oháněl jen a pouze ekologií a životním prostředím.
Konečně kdyby jste si přečetli co jsem napsal o nějakou stránku dřív, tak je to v podstatě to samé co napsal Fun.
K té myšlence o konkurenčním boji mě přivedla jedna reportáž kde ukazovali maníka co má tady ten hon na čarodějnice na svědomí a až děsivým způsobem se stále oháněl jen a pouze ekologií a životním prostředím.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi