STK A EMISE

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj 30
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

standa123 píše:
uiqjirka píše:Když myslíš (LOL), však ono ti to sebepřesvědčeni a sebevědomí brzy spadne (rofl) A poprskávat či házet ramena si mužeš jak chceš, houby ti to bude platné.
ty asi děláš na stk čku neee??? :D že tady tak strašíš lidi.......napis aspoň kde at lidi ví kam nejezdit (noteeth)
Neviděl bych to ani tak na zaměstnance STK, ale spíš na někoho kdo ten návrh zpracoval nebo z něj profituje. Případně slěpě věří tomu, že tím že se ze silnic odstraní auta která nesplňují emisní limity, se něco změní k lepšímu.
Konečně stačí se trochu zajímat a zjistil by že 25ti% znečištění ovzduší se na tomto stavu podílejí domácnosti tím že topí, takže by bylo rozumný zákazat lidem doma topit, aby údajní ekologové mohli být chvíli zase spokojeni.
Četl jsem jeden pěkný názor a to že pokud by skutečně šlo o ekologii a o čistotu ovzduší které auta znečišťují, tak by v první řadě měli náhradní katalizátory a DPF filtry být lidem co si nemůžou dovolit koupit nové auto, cenově dostupnější a né z toho dělat cenově nedostupný náhradní díl a z auta který jej má udělat neprodejnou mladou ojetinu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

se začnou ve velkém dělat eco softy před STK :) a přepínatelné jednotky taky dostanou BOOM
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

co tak na emiske vec co snima emise nedat do vyfuku alebo len dalej od vyfuku.
alebo to trocha zaslepit...

sikovnej technik emisky vie co ako.
GIV var asz 4mot upraveny
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Skoro by si člověk mohl myslet že jde o konkurenční boj a snahu zlikvidovat firmy zabívající se čiptuningem.
Výsledek ve finále bude opačný, protože ti co už auto upravený mají se toho nebudou chtít vzdát a nakonec to skončí tak jak píše Qxkiller, tyhle firmy budou mít další zakázky na soft pro STK jako to udělalo VW a všichni o kterých se nesmí mluvit.
Konečně tenhle návrh musel zpracovat někdo, kdo se v tomto oboru nebo na jeho okraji pohybuje a nemá z něj profit jaký by chtěl, tak znepříjemní život těm úspěšnějším.
Ovšem je potřeba říci, že ekologie tu nikoho nezajímá, jde jen oto vytřískat z toho prachy a ti co křičí po zelené planetě na tom rejžují nejvíc.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

jordee_23 píše:co tak na emiske vec co snima emise nedat do vyfuku alebo len dalej od vyfuku.
alebo to trocha zaslepit...

sikovnej technik emisky vie co ako.
S tim muzes laborovat u stare pastiky, u novejsi nikoliv.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

favo píše:Skoro by si člověk mohl myslet že jde o konkurenční boj a snahu zlikvidovat firmy zabívající se čiptuningem.
Výsledek ve finále bude opačný, protože ti co už auto upravený mají se toho nebudou chtít vzdát a nakonec to skončí tak jak píše Qxkiller, tyhle firmy budou mít další zakázky na soft pro STK jako to udělalo VW a všichni o kterých se nesmí mluvit.
Konečně tenhle návrh musel zpracovat někdo, kdo se v tomto oboru nebo na jeho okraji pohybuje a nemá z něj profit jaký by chtěl, tak znepříjemní život těm úspěšnějším.
Ovšem je potřeba říci, že ekologie tu nikoho nezajímá, jde jen oto vytřískat z toho prachy a ti co křičí po zelené planetě na tom rejžují nejvíc.
Ja nevim ale tady se par jedincu snazi vyprovokovat paniku.. Co to je proboha za blbosti tady? :) Jedine co ze zmenilo je ze se vycte kod pripravenosti ( u aut ktere tohle maji) a pokud je OK coz u chipovanych aut normalne je, tak prechazi na mereni metodikou starou XY roku. tzn. turovani motoru kde se nedostanu ani do oblasti v sw kde je nejaka zmena. Na to abych vytocil motor prece nepotrebuji 150Hp, meri se bez zateze tak jak to auto bylo nejak homologovano a jsou na to dane tabulky. Navic ta metodika ma takove chyby, ze i auto ktere ma zalepeny EGR a v readiness nebude splnenej, se meri nahradim postupem a pokud projde na kourivost dle hodnoty vyrobce, tak mu udeli emise na dalsi 2roky. Ten cely online je jen to aby se opravdu merilo auto daneho VINU a pokud ma kourivost pri turovani OK tak normalne projde.. Problem budou mit ty dioda tuning, popkorny a humusy co nekteri produkuji. Dalsi je kolik aut nema original turbo a to repasovane nedodava vzduch jak ma a jeste to podtrhne vahou pierburg misto bosch ktera dava daleko vic a auta prochazej??? :)
Kolik aut co ja tady odmitnu upravit po mereni na brzde huli v zatezi jako prase pac maj ometenou vacku, vadne turbo, sanesene sani, vadne vstriky a co ja vim co jeste a ty auta normalne jezdej v provozu, pro me jsou vadne a zrale na opravu. To maj vsichni zname na ME??
Prestante blbnout a dejte tomu cas.. Kdyz se vyradi ty opravdu jezdici vrazdy a ne auta o ktera se nekdo stara tak to bude jen dobre.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Klasika nejvíc křičej ty co se bojej že něco nejni v pořádku takže asi dýmovnice , bez katu a nálivku od pumpy atp. maj trošku bubáka ale jinak je to celkem v klidu ne ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Poluxtroj
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 25 pro 2013, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Poluxtroj »

Souhlasim s Funem. Nevím proč tady tolik lidi brečí. Osobne nemam jediny problem s novelou stk. Jezdim na legalni emise a stk a vse v poradku bez jedine zavady.Hodnota kourivosti 0,02 :) nevidim jediny duvod,proč by auto nemělo projit stk,vy ano?
Octavia ASZ
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

Poluxtroj píše:Souhlasim s Funem. Nevím proč tady tolik lidi brečí. Osobne nemam jediny problem s novelou stk. Jezdim na legalni emise a stk a vse v poradku bez jedine zavady.Hodnota kourivosti 0,02 :) nevidim jediny duvod,proč by auto nemělo projit stk,vy ano?

A co máš za úpravy?
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Jasně,že smoke auta by neměly projít.. je spíše otázkou, jak na tom budou auta co nehulí,ale mají přitom jiné turbo,vstřiky,FMIC, kat OFF a profesionální SW
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

TDIfun píše:
favo píše:Skoro by si člověk mohl myslet že jde o konkurenční boj a snahu zlikvidovat firmy zabívající se čiptuningem.
Výsledek ve finále bude opačný, protože ti co už auto upravený mají se toho nebudou chtít vzdát a nakonec to skončí tak jak píše Qxkiller, tyhle firmy budou mít další zakázky na soft pro STK jako to udělalo VW a všichni o kterých se nesmí mluvit.
Konečně tenhle návrh musel zpracovat někdo, kdo se v tomto oboru nebo na jeho okraji pohybuje a nemá z něj profit jaký by chtěl, tak znepříjemní život těm úspěšnějším.
Ovšem je potřeba říci, že ekologie tu nikoho nezajímá, jde jen oto vytřískat z toho prachy a ti co křičí po zelené planetě na tom rejžují nejvíc.
Ja nevim ale tady se par jedincu snazi vyprovokovat paniku.. Co to je proboha za blbosti tady? :) Jedine co ze zmenilo je ze se vycte kod pripravenosti ( u aut ktere tohle maji) a pokud je OK coz u chipovanych aut normalne je, tak prechazi na mereni metodikou starou XY roku. tzn. turovani motoru kde se nedostanu ani do oblasti v sw kde je nejaka zmena. Na to abych vytocil motor prece nepotrebuji 150Hp, meri se bez zateze tak jak to auto bylo nejak homologovano a jsou na to dane tabulky. Navic ta metodika ma takove chyby, ze i auto ktere ma zalepeny EGR a v readiness nebude splnenej, se meri nahradim postupem a pokud projde na kourivost dle hodnoty vyrobce, tak mu udeli emise na dalsi 2roky. Ten cely online je jen to aby se opravdu merilo auto daneho VINU a pokud ma kourivost pri turovani OK tak normalne projde.. Problem budou mit ty dioda tuning, popkorny a humusy co nekteri produkuji. Dalsi je kolik aut nema original turbo a to repasovane nedodava vzduch jak ma a jeste to podtrhne vahou pierburg misto bosch ktera dava daleko vic a auta prochazej??? :)
Kolik aut co ja tady odmitnu upravit po mereni na brzde huli v zatezi jako prase pac maj ometenou vacku, vadne turbo, sanesene sani, vadne vstriky a co ja vim co jeste a ty auta normalne jezdej v provozu, pro me jsou vadne a zrale na opravu. To maj vsichni zname na ME??
Prestante blbnout a dejte tomu cas.. Kdyz se vyradi ty opravdu jezdici vrazdy a ne auta o ktera se nekdo stara tak to bude jen dobre.
má pravdu ten chlapec... ;)
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Poluxtroj
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 25 pro 2013, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Poluxtroj »

Úpravy jsou popsány v tématu grafy. Já jsem ten,co tady má,podle jistého člověka,to nejhorší hybridní turbo v čr (rofl)
Octavia ASZ
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Pánové já jsem ten poslední kdo má z STK strach, poslední tři návštěvy co Golfa vlastním mi nenašli jedinou závadu.
Konečně kdyby jste si přečetli co jsem napsal o nějakou stránku dřív, tak je to v podstatě to samé co napsal Fun.
K té myšlence o konkurenčním boji mě přivedla jedna reportáž kde ukazovali maníka co má tady ten hon na čarodějnice na svědomí a až děsivým způsobem se stále oháněl jen a pouze ekologií a životním prostředím.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

No nevím, proč řešíte takové k*k*tiny v zemi, kde se u čipování ani neřeší legalizace vyššího výkonu po čipu atd. 8)
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“