PD nejde po ránu nastartovat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jear ewing píše:
Vesnican píše:Tak můžu jim zkusit zítra zavolat, otázka je, jestli tam někdo mezi svátky bude...
Huml sice nedělá zadarmo, ale je ochotný a mnohdy dobrá rada je více než 1000 Kč
ty snad ano ? Nebo jsi ochoten / schopen řešit nějakou odbornou problematiku ( na oboru nezáleží ) za pajdu na hodinu ??
takový kecy mám nejradši...
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Já jsem jen chtěl říci, že než laborovat tak jedu k Humlovi, ten je zkušený a je to lepší než měnit komponent vedle komponentu.

P.s. každý kdo něco umí je drahý, ale ve finále je nejlevnější, neboť nějací fušeři toho zkazí více než opraví!
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně tak, zdánlivá "kravina" může přijít na pěkné peníze..Vůbec neřeším, když je to drahé, strávit týden hledáním závady , když za rohem je expert na tyto problémy nemá cenu..Kolikrát tam pošlu zákazníka, prestiž neprestiž :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jj,s tim absolutne nemam problem a nepasuju se do role vseumela,navic rad necham vydelat i druheho...
Octavak1.9 96kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 led 2015, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octavak1.9 96kw »

Čau,tak jsem vyměnil kroužky na vstřikách a žádná změna starty po delším stání cca 8hod pořád stejné start tak 5x po 10s jak chytne tak jde motor hned pravidelně,dál už nevím co s tím.
pak bych se chtěl zeptat na hodnotu bod zažehu -5,0 u studeného motoru je to OK?
a co ta změna hodnot vstřiku?
studený motor Obrázek
teplý motor
Obrázek
dík
LaB
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 10 pro 2015, 15:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od LaB »

Pokud je ten motor studenej, kde se bere ta teplota 37.8? Není to na úplně studenej motor, zvlášť v lednu, hodně?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Otazka je,ci auto vie,ze je zima.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Octavak1.9 96kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 led 2015, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octavak1.9 96kw »

LaB píše:Pokud je ten motor studenej, kde se bere ta teplota 37.8? Není to na úplně studenej motor, zvlášť v lednu, hodně?
Dobra připomínka, auto mám v garazi pri startu tam bylo 9 a nez jsem se rozhodl to nafotit teplota vylezla nahoru.
A i pri odpojeni teplotniho cidla motor startuje stale stejne.
Ferenc 4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 26 říj 2015, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenc 4motion »

řeším stejný problém . chyba bude v zlaku paliva který spadne. může byt nějaky zpětny ventyl KO že pustí naftu zpět do nadrže ci nějaka netěsnost palivového vedené ale to bys poznal že nekde prolína nafta
Octavak1.9 96kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 led 2015, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octavak1.9 96kw »

Ferenc 4motion píše:řeším stejný problém . chyba bude v zlaku paliva který spadne. může byt nějaky zpětny ventyl KO že pustí naftu zpět do nadrže ci nějaka netěsnost palivového vedené ale to bys poznal že nekde prolína nafta
Zpetny ventil jsem mel venku a je 100% funkcni.jediny co me jeste napadlo tak tandemove cerpadlo ze by mu trvalo nez natlakuje soustavu na potrebny tlak?
Ferenc 4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 26 říj 2015, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenc 4motion »

zkus přes noc napři. zacpat klempířskejma kleštěma vracečku do nadrže pote co zhasneš auto a ráno po nastartování ji sundej a pokud chytne je jasny že padá nafta taky jsem to zkoušel
Octavak1.9 96kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 led 2015, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octavak1.9 96kw »

Ferenc 4motion píše:zkus přes noc napři. zacpat klempířskejma kleštěma vracečku do nadrže pote co zhasneš auto a ráno po nastartování ji sundej a pokud chytne je jasny že padá nafta taky jsem to zkoušel
To jsem zkousel a nijak to nepomohlo
Ferenc 4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 26 říj 2015, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenc 4motion »

divné tedy mě to pomohlo startovalo to normalně i při -8 pak tkže ted musím zjistit jak jsou na tom ty ventyli na zpátečně a pokud ani to nepomuže tak je nejspíš tandem jasná volba už po druhé
Octavak1.9 96kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 led 2015, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octavak1.9 96kw »

Tak jsem sel jeste zacpat tu zpatecku ted po 4 hod to chytlo na drnc a po osmi je to problem
Ferenc 4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 26 říj 2015, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenc 4motion »

A urcite jsi zacpal zpátečku? jen zdali seš si tim jist pokud ano tak kde? pridaní foto by bylo asi lepší . je možné že tlak se strácí natom zpetném ventilu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“