renault espase 2.0 16v klepe v motoru (vyřešeno)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

renault espase 2.0 16v klepe v motoru (vyřešeno)

Příspěvek od ČONR »

Ahoj všichni
Měl bych dotaz na odborníky.
Chtěl jsem se zeptat jestli má mít hydr. řemenice na sací vačce hrk v klidu cca 1mm? a jestli tato řemenice může způsobovat hlučný chod motoru jak diesel při volnoběhu? při vyšších otáčkách je to lepší.
A ješte když jsem sundal tu řemenici tak v ní bylo taková perko.viz fotoObrázek
Kde se to tam vzalo a co to je?
Předem děkuji za odpověd.
Naposledy upravil(a) ČONR dne 24 led 2016, 19:55, celkem upraveno 1 x.
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ahoj, minule som to robil na Opli 1,6 16V čo je podobný systém akurát obidve vačky sú tam variabilné. Tiež išiel na volnobeh ako diesel, vtedy bol zlý jeden zo solenoidov vymenil sa a odvtedy klud. Býva to tak 50 - 50 že je zlá remenica alebo solenoid, ak sa dá pozri v meraných hodnotách alebo zmeraj skopom signál kľuka-vačka či sa nastavenie vačky mení. Ten 1 mm vôle si nemyslím že je kritický, dôležité je čo sa deje vo vnútri remenice počas chodu motora ak je vybehaná tak hlavne za tepla neudrží tlak a potom to robí somarinu. To perko na obrázku dobre nevidieť ale práve také perko býva v tom solenoide a drží ho pokope.
trafic
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 02 bře 2014, 17:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Dc

Příspěvek od trafic »

Renault Trafic 2.5 Dci 99kw
Twingo 1.2
ex:Espace 2.0 16V LPG
ex:Scenic 1.6 16V LPG
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

Marek001 píše:Ahoj, minule som to robil na Opli 1,6 16V čo je podobný systém akurát obidve vačky sú tam variabilné. Tiež išiel na volnobeh ako diesel, vtedy bol zlý jeden zo solenoidov vymenil sa a odvtedy klud. Býva to tak 50 - 50 že je zlá remenica alebo solenoid, ak sa dá pozri v meraných hodnotách alebo zmeraj skopom signál kľuka-vačka či sa nastavenie vačky mení. Ten 1 mm vôle si nemyslím že je kritický, dôležité je čo sa deje vo vnútri remenice počas chodu motora ak je vybehaná tak hlavne za tepla neudrží tlak a potom to robí somarinu. To perko na obrázku dobre nevidieť ale práve také perko býva v tom solenoide a drží ho pokope.
ten solenoid má ve spodní části segerovku,tohle je takový plíšek ve tvaru C,na první pohled to vypadalo jak zmáčknutá kancelářská sponka. vapadá to jako by to vypadlo z těch kanálků v řemenici.Je něco takového ve vnitřku té řemenice?Obrázek
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Presne... Zvuk ako diesel - hydrokolo
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“