2.0Tdi BKD Octavia mizí voda přestane táhnout po 3000ot
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0Tdi BKD Octavia mizí voda přestane táhnout po 3000ot
Zdravím asi nejsem první komu mizí voda z tohoto motoru každopádně každému to mizne za jiných podmínek takže to teď popíšu. Voda se ztrácí nepravidelně někdy ujedu 400km na dvě deci někdy jen 70 jediny místo kde je nějaký únik vidět je u expanzky kolem víčka ktery sem už měnil ale je to stejné. připadá mi že pokud jedu dlouho trasu kdy nevytáčím motor tak mi voda vydrží více. několikrát jsem měl pod autem flek od nemrzky.
Auto jsem měl 2x v servisu nejdříve mi mechanik objevil únik kolem vodní pumpy tak jsem vyměnil už komplet rozvody - pořád stený únik. udělal tlakovou zkošku chladici soustavy ale nic mu to neukázalo.
samozřejmě že je i ve hře buď prdlá hlava nebo těstnění což u tohoto motoru není nic neobvyklého a už bych si šel pomalu shánět jinou hlavu či motor ale zatím se k tomu nemám protože to nevykazuje základní věci které by se měly projevit při takové závadě to znamená že hadice od chladící vody mám měké (při praskléhlavě nebo těsnění by měl být trvdé jako kámen) vodu v oleji rovněž nemám je černo černý , z výfuku mi nejde žádný bílý kouř jen při studeném motoru chvilku, jinak do zminovaných 3000ot to táhne výborně a žádná ztráta tlaku není poznat na výkonu.
dal jsem to tedy druhému mechanikovi aby to ještě jednou prošel hlavně hadice opět nic nezjistil udělal tlakovou zkoušku která mu rovněž nic neukázala a přesto mi tvrdil že to bude prdlá hlava což mi nepřipadne normální tvrdit když sám přesně neví kudy to teče.
takže mě zajímá jestli jste někdo měl podobné problémy a popsané podmínky a čím to nakonec bylo. jinak expanzce vidím zřetelně vystupující bublinky asi z přepadu.
dále jestli by jste mi doporučili někhoho kolem vyškova nebo brna kdo těmto motorům opravdu rozumí a už mu jich prošlo pár pod rukama a ví kde hledat závadu protože to co předvedli ti dva nic moc teda.
jde mi o to určit alespoň na 80% jestli je to hlavou nebo ne páč je to dost velká investice kterou bych nerad dělal zbytečně a nakonec zjistil že mi někde teče jen chladič.
další věc co mi nastala je že po 3000ot začne klesat výkon jako kdyby vysadilo turbo jak motor zchládne tahne zase normálně vaše zkušenost? (zaseklá regulace turba nebo souvislost s tím unikem vody atd.)
díky za jakýkoliv tip
Auto jsem měl 2x v servisu nejdříve mi mechanik objevil únik kolem vodní pumpy tak jsem vyměnil už komplet rozvody - pořád stený únik. udělal tlakovou zkošku chladici soustavy ale nic mu to neukázalo.
samozřejmě že je i ve hře buď prdlá hlava nebo těstnění což u tohoto motoru není nic neobvyklého a už bych si šel pomalu shánět jinou hlavu či motor ale zatím se k tomu nemám protože to nevykazuje základní věci které by se měly projevit při takové závadě to znamená že hadice od chladící vody mám měké (při praskléhlavě nebo těsnění by měl být trvdé jako kámen) vodu v oleji rovněž nemám je černo černý , z výfuku mi nejde žádný bílý kouř jen při studeném motoru chvilku, jinak do zminovaných 3000ot to táhne výborně a žádná ztráta tlaku není poznat na výkonu.
dal jsem to tedy druhému mechanikovi aby to ještě jednou prošel hlavně hadice opět nic nezjistil udělal tlakovou zkoušku která mu rovněž nic neukázala a přesto mi tvrdil že to bude prdlá hlava což mi nepřipadne normální tvrdit když sám přesně neví kudy to teče.
takže mě zajímá jestli jste někdo měl podobné problémy a popsané podmínky a čím to nakonec bylo. jinak expanzce vidím zřetelně vystupující bublinky asi z přepadu.
dále jestli by jste mi doporučili někhoho kolem vyškova nebo brna kdo těmto motorům opravdu rozumí a už mu jich prošlo pár pod rukama a ví kde hledat závadu protože to co předvedli ti dva nic moc teda.
jde mi o to určit alespoň na 80% jestli je to hlavou nebo ne páč je to dost velká investice kterou bych nerad dělal zbytečně a nakonec zjistil že mi někde teče jen chladič.
další věc co mi nastala je že po 3000ot začne klesat výkon jako kdyby vysadilo turbo jak motor zchládne tahne zase normálně vaše zkušenost? (zaseklá regulace turba nebo souvislost s tím unikem vody atd.)
díky za jakýkoliv tip
BMW 325TDS
Tlaková zkouška se ukáže kolikrát až když je motor pořádně ohřátý , ale nejlépe se to pozná na dálnici. Pokud někdo jen tak blafe okolo tak se nic neděje, ale jakmile motoru dává čočku a auto žene naplno tak se vše ukáže..Co teď dělám hlavu, tak vůbec nic to nedělalo, jen kolikrát zmizela voda, aby se druhý den objevila /v nádržce přibylo/, prostě žádné průvodní jevy obvyklé u tohoto problému...Až jízda v kalupu a studené topení vše odhalilo..
nepropadat panice...
Zdravím takže aktualizace. vypadá to že to asi tím těsněním nebo hlavou přece jen bude do expanzky jdou bublinky a je natlakovaná když ji otevírám.... nojo ale prý každý chladící systém pracuje pod určitým tlakem takže mi to asi zase moc neřeklo myslíte že by to natlakování a výsup bublinek v expanzce mohl způsobit třeba i tekoucí chladič? každopádně něž se pustím do extra drahé opravy chtěl bych zkusit toto: http://www.toralin.cz/toralin-tekuta-me ... otoru.html je to jakási tekutá měď která prý dokáže zacpat prasklou hlavu i těsnění stojí to kolem litru a motor půjde ven tak i tak protože si raděj koupím celý motor (samozřejmě použitý) než jen hlavu.
Má s tímto přípravkem někdo zkušenost? díky
Má s tímto přípravkem někdo zkušenost? díky
BMW 325TDS
Zdarec tak to jsi mě překvapil 3 ze 3 automechaniků mi tvrdilo že konkrétně u tohoto motoru je svařování hlavy zbytečná věc že prý to skoro hned zase praskne třeba kousek vedle toho sváru každopádně bylo by to fajn kdyby to šlo svařit a dalo se to ještě nějaký čas používat pokud s tím máš zkušenost mohl by jsi mi prosím napsat kolik se ti s tou svařenou hlavou již podařilo ujet km? a hlavně na kolik ta oprava přišla díkyEric_ píše:Prečo to nedáš v Brne urobiť, kontaktuj tu na fore Humla.
Hlava sa dá zavariť má s tým skúsenosti, kúpiš motor a čo ak bude KO, budeš na koho nadávať alebo zasa vyberať a vracať ?
Ja som bol za ním a poznám ho osobne je to maník a vie ako čo urobiť tiež mal tento motor a čip a bez problémov....
BMW 325TDS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Zvarit sa to da,ale stoji to ine prachy a vie to malo kto,my sme posielali zavodnú hlavu do čr,
Zohriat,zvarat,chladnutie s pecou,cca 5dnovi proces ale hlava drzi doteraz
Zohriat,zvarat,chladnutie s pecou,cca 5dnovi proces ale hlava drzi doteraz

Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
už jsem mu volal ale o možnosti svaření hlavy jsme nebavili na to se ho ještě musím zeptat. měl jsem za to že hlava se u tohoto motoru pouze mění podle toho co mi říkali ostatní až tady na diskuzi jsem se dozvěděl i jiny možnostiEric_ píše:pavel368
Sa ti čudujem, čo nenapíšeš Humluvi ako som ti písal je to pán mechanik a on ti na 100% povie ako ďalej.
Škoda ti to tu rozoberať a hľadať či tak či onak, proste keď mu napíšeš pochopíš.
BMW 325TDS
Na zkoušku jen propojit hadice od chladiče egru.Tomas.cz píše:No, pokud mizí voda, zaměřil bych se na něj.pavel368 píše:taky jsi mě překvapil o něčem takovém jsem rovněž nevěděl , kde ho najdu? odhadl bych spíše někde ve spod motoru ne?Tomas.cz píše:Chladič spalin se měnil?
Oct asv 2000, DieselPower