STK A EMISE

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Zvyseni teploty. ktere bude mit za nasledek teplotniho zatizeni motoru a tim i vyrazne snizeni jeho zivotnosti?!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Bóďa píše:
uiqjirka píše:To je fakt, auta delam 25let a ty me něco budes vypravet o "nerozumeni". (LOL) (rofl) (rofl) (rofl) Dneska se tu sešla sestava. (noteeth)
No tak to děláš 25 let špatně. Tím hůř.
Popíráš tedy, že nemůže dojít po montáži DPF ve výfukovém potrubí ke změně teploty?
Rozhodne to nedelam spatne.Mluv za sebe synku.
Mluvim a mluvil jsem o montazi druhého katu coz není DPF :roll: K zadnemu vyraznemu ubytku vykonu ani snizeni zivotnosti motoru nedojde.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Můj názor je ten, že pokud stát něco nařidí, měl by i sám dohlednout na to aby to bylo dodržováno a né z toho jako vždy udělat byznys pro kamarády podnikavce všeho druhu.
Pokud se tu někdo ohání tím že by každá úprava nebo změna měla být zapsány v TP, pak souhlasím, ale dodávám že zápis takové změny by neměl být dražší jak úprava samotná.
Nechápu proč by se o tohle nemohli starat stanice technické kontroly, v každém krajském městě jedna stanice vybavena na to aby mohla posuzovat a zapisovat změny na voze do TP a to za cenu třeba dvojnásobku běžné technické kontroly.
Popravdě mě totiž nenapadá v čem je Dekra tak výjmečná a jak posuzuje třeba větší brzdy či jiný výfukový systém jinak než by to dělal běžná STK.
Hlukoměr který je k tomu navíc potřeba si tyto stanice dokáží opatřit také a retardér na brzdy už stejně mají.
Změřit emise přece zvládnou taky.
Oháníte se tu kouřícími lokomotivami, ale až na pár pitomců kterým při úpravách svých TDi šlo jen a pouze o pořádný kouř, většinou hulí auta lidí co mají hluboko do kapsy a servisy kam auta dávají, pokud si to nedělají doma na koleně, si s takovou opravou dokáží poradit jen stylem vyměnit vše co se dá stejně jako v autorizovaných servisech.
Proč by rozdělávali sání a vyčistili jej od nánosů ekologického EGR ventilu. Buď otom nevědí nebo nechtějí vědět.
Věřte že takový lidi nijak netěší že nemají na lepší nekouřící auto.
Ano jsou mezi nimi i takový kterým je to fuk, hlavně když jsou prachy na chlast.
Ovšem spousta z nich ví o autech jen to jak se řídí a kam se leje PHM a těm nezbývá než věřit servisům který si mohou dovolit.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

uiqjirka píše:
Bóďa píše:
uiqjirka píše:To je fakt, auta delam 25let a ty me něco budes vypravet o "nerozumeni". (LOL) (rofl) (rofl) (rofl) Dneska se tu sešla sestava. (noteeth)
No tak to děláš 25 let špatně. Tím hůř.
Popíráš tedy, že nemůže dojít po montáži DPF ve výfukovém potrubí ke změně teploty?
Rozhodne to nedelam spatne.Mluv za sebe synku.
Mluvim a mluvil jsem o montazi druhého katu coz není DPF :roll: K zadnemu vyraznemu ubytku vykonu ani snizeni zivotnosti motoru nedojde.

Můžeš mi prosím odpovědět na otázku?

Děkuji
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

uiqjirka píše: Rozhodne to nedelam spatne.Mluv za sebe synku.
Mluvim a mluvil jsem o montazi druhého katu coz není DPF :roll: K zadnemu vyraznemu ubytku vykonu ani snizeni zivotnosti motoru nedojde.
Teď tvrdíš, že se bavíš o druhém katu.
Jenže sám píšeš o filtru-
uiqjirka píše: ...A montovat si navíc další filtr, asi jsi nejak postizen, budiz ti to prano, na stk/emisisch te za filtr navíc nevyhodi...
A ani se Ti nedivím, protože celou dobu tu řeč o filtru je-
Forest píše: ...Co se tyce DPF, naprosto to chapu a kdyz jsem se nad tim nedavno poradne zamyslel, tak vezte nebo ne, ja si budu na auto, ktere nebylo v serii vybaveno DPF toto zarizeni montovat...
Takže si kruť očima jedině nad sebou...
A za otce bych Tě rozhodně nechtěl.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

V německu to zasponzorovala vláda, dodatečnou montáž dpf filtrů, aby zajistila lepší ovzduší ve městech.
Co udělá česká zlodějvláda ? Svévolně zpřísní emisní limity, vytáhne z vás víc peněz a ještě vám zakáže se starým autem jezdit.
V lepším případě vás s ním jen nepustí do centra města, pokud náhodou projdete STK.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Boda : Ja mel filtrem navíc myslen kat, psal jsem i v minulych prispevcich, ze kolega takto vyresil vetsi kourivost, dalším katem.DPF navíc by si snad daval jen blazen.To se domontovavalo bezne do koncernu jen kdo jezdil do Nemecka, kde byla emisni zona 4.Auta které měli Euro 3 tak domontazi DPF dostali plaketku se 4kou a dostalo to také zapis do TP.
Favo: Nikdo ti se starym autem nezakazuje jezdit, i 15lete a vicelete auto jezdit muze.
Jezdit nebudou jen hajtry o které se leta nikdo nestaral nebo upravene auta jako egr off, kat off, dpf off, jiné trysky, zmeny vykonu apod a to je dobře.
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

uiqjirka píše:Boda : Ja mel filtrem navíc myslen kat, psal jsem i v minulych prispevcich, ze kolega takto vyresil vetsi kourivost, dalším katem.DPF navíc by si snad daval jen blazen.To se domontovavalo bezne do koncernu jen kdo jezdil do Nemecka, kde byla emisni zona 4.Auta které měli Euro 3 tak domontazi DPF dostali plaketku se 4kou a dostalo to také zapis do TP.
Favo: Nikdo ti se starym autem nezakazuje jezdit, i 15lete a vicelete auto jezdit muze.
Jezdit nebudou jen hajtry o které se leta nikdo nestaral nebo upravene auta jako egr off, kat off, dpf off, jiné trysky, zmeny vykonu apod a to je dobře.

Dostane se mi teda odpovědi?


uiqjirka napsal:
Zalezi jestli je sportovni filtr v originalnim boxu, tam te nikdo buzerovat nebude anebo zdali je upraven prumer sani, delka sani tam uz je vozidlo dotceno a právem.Joo realita synku.



Tak nezněla otázka, já se tě ptám jakej je dopad a proč.

Ale dobře, jak se tedy projeví, když budu mít kratší vedení o větším průměru? A nebo delší vedení o větším průměru?



Sám tu biješ do bubnů jak je správné tyto úpravy zakázat, ale nabývám dojmu, že si ani nejsi jist co která úprava vlastně způsobí nebo?
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

uiqjirka píše:Boda : Ja mel filtrem navíc myslen kat, psal jsem i v minulych prispevcich, ze kolega takto vyresil vetsi kourivost, dalším katem.DPF navíc by si snad daval jen blazen.To se domontovavalo bezne do koncernu jen kdo jezdil do Nemecka, kde byla emisni zona 4.Auta které měli Euro 3 tak domontazi DPF dostali plaketku se 4kou a dostalo to také zapis do TP.
Favo: Nikdo ti se starym autem nezakazuje jezdit, i 15lete a vicelete auto jezdit muze.
Jezdit nebudou jen hajtry o které se leta nikdo nestaral nebo upravene auta jako egr off, kat off, dpf off, jiné trysky, zmeny vykonu apod a to je dobře.

Proč jiné trysky? AGR a ASV má také jiné trysky a emise OK
gonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2007, 15:20
Bydliště: Napajedla

Příspěvek od gonzo »

uiqjirka píše:To nejsou nesmysly, ale realita, kterou se nekteri snazi okecat.
Par aut uz jsem u nas od dieselpower meril a ze by splnovali emise dle výrobce, zatím zadne, takze prazdna slova.
Nepovažuji se za odborníka , ale více jak 6 let jezdím s úpravou od DP, jde pouze o zvýšení výkonu a nikdy nebyl problém s emisemi, dokonce ´při kontrole všech protokolů, které mám schované vidím, že kouřivost je menší, než při první kontrole před úpravou.
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

gonzo píše:
uiqjirka píše:To nejsou nesmysly, ale realita, kterou se nekteri snazi okecat.
Par aut uz jsem u nas od dieselpower meril a ze by splnovali emise dle výrobce, zatím zadne, takze prazdna slova.
Nepovažuji se za odborníka , ale více jak 6 let jezdím s úpravou od DP, jde pouze o zvýšení výkonu a nikdy nebyl problém s emisemi, dokonce ´při kontrole všech protokolů, které mám schované vidím, že kouřivost je menší, než při první kontrole před úpravou.

No protože když měřím auto po dvou letech co se udělal soft a neprochází, tak je přece jasný, že je špatný soft a ne auto jako takové (LOL)
kakabus
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 03 bře 2012, 10:16
Bydliště: zlínsko

Re: STK A EMISE

Příspěvek od kakabus »

Jakub Mareček píše:Ahoj jak je to teď na stk a hlavně EMISE ? asi 80% upravených aut ma asi problém, větší vstriky dph off kat off atd upravene jednotky turba a podobně. máte nekdo řešení ? někaje aby se nemuselo dávat vše do původního stavu. to se asi nikomu nechce :? :?
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/otazky-a-odpovedi/
Zde najdeš pár odpovědí, pokud se ve foru ještě neobjevily. (pokud jsou teda pravdivé). :P
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

uiqjirka píše:Boda : Ja mel filtrem navíc myslen kat, psal jsem i v minulych prispevcich, ze kolega takto vyresil vetsi kourivost, dalším katem.DPF navíc by si snad daval jen blazen.To se domontovavalo bezne do koncernu jen kdo jezdil do Nemecka, kde byla emisni zona 4.Auta které měli Euro 3 tak domontazi DPF dostali plaketku se 4kou a dostalo to také zapis do TP.
Favo: Nikdo ti se starym autem nezakazuje jezdit, i 15lete a vicelete auto jezdit muze.
Jezdit nebudou jen hajtry o které se leta nikdo nestaral nebo upravene auta jako egr off, kat off, dpf off, jiné trysky, zmeny vykonu apod a to je dobře.
Tak ze mě ale nedělej blbce, když si ani neumíš pořádně přečíst text.
Bavíme se tu o DPF, ale Ty si při tom "myslel" na kat.
Ten kolegův kat navíc, Ti nikdo z nás nepředhodil.
Ale posmívat se za to ostatním umíš pěkně-
uiqjirka píše:A koukam, ze i neumis cist + chápat, precti si tu vetu ještě jednou a pomaleji.

co máte své vozy ve špatném stavu či všelijak upravované.

(LOL)
No nic, tohle už neuhraješ ani na remízu...
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@kiklop32: Prumer sani muze byt eliminujici - existuje hodne blbecku, kteri si koupi na benzince "hriba" a namontuji ho tam ... ale ten na jejich objem/vykon, proste potrebu vzduchu neni staveny, takze motor pak nema dostatek vzduchu nebo musi vyvijet usili aby ho nasal.

Nicmene, to neni muj pripad - ten filtr, ktery tam je, tak je zjevne a to v celem spektru otacek dostatecny, resp. nadmiru pozadavku dostatecny - na zaklade protokolu z STK.

A pokud mi bude sdelovat neco v tom smyslu, ze "ten vas filtr ma lepsi propustnost protoze nema takovou hustotu vlozky", tak co je mu do toho - me se znici motor tim, ze budu nasavat bordel ... ale obavam se, ze se mi neznici tak, jako kdyz bych mel DPF filtr v seriovem podani!
Take mi "pan inzenyr" z Dekry sdelil neco ve smyslu: no, kdyz byste rozvinul ten filtr, tak nebude dosahovat ani plochy te vlozky ... no, pak inzenyr by se mel vratit do zakladni skole, protoze si neuvedomuje, ze na to, aby bylo dosazeno plochy seriove vlozky 1,9tky, ktera ma rozmery 364x185, coz cini 67340mm2 postaci kde se pocita plocha valce, takze, pokud ma takovy filtr vstupni prumer v prumeru 140mm a delku vedeni 120mm (JENOM!!!) je plocha 68171mm2 (a to jsem celni stenu pocital jako plochu, pricemz vetsina kvalitnich filtru to ma reseno tak, ze vnitrni prumer je vyplnen dalsim vnitrnim konusem a tim se jeho plocha opet zvetsuje).

Nyni jsem si zjistil velikost (plochu) toho, ktery nahrazuje ten konus - je to 245x211=>51695mm2, tam staci jeste mensi konus! Pravdou je, ze ja mam vyrazne vetsi, i vetsi, nezli jsem zminil vyse - konkretne, jak jsem to premeroval, tak 110x170 (x110delka), coz by melo odpovidat plose 64370, coz by odpovidalo ~25% navyseni prutoku a toto by bylo logickym zduvodnenim toho, proc byly vysledky toho mereni tak dobre.
Takze "pan inzenyr" je jen dalsi blbec na "svem" miste!

Jinak, jak se tu nekdo ptal na to, proc Dekra, kdyz STK - psal jsem to predtim. Protoze Dekra ma "inčí měřáky, vole!" nezli klasicka STK ... coz me zase zavani tim, ze tim padem vlastne ty stanice co jsou po cele CR jsou vlastne podvod (LOL)

Je to s nejvetsi pravdepodobnosti tak, jak jsem naznacil a nasledne trefne shnul favo.
Naposledy upravil(a) Forest dne 01 úno 2016, 16:05, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Forest píše:@kiklop32: Prumer sani muze byt eliminujici - existuje hodne blbecku, kteri si koupi na benzince "hriba" a namontuji ho tam ... ale ten na jejich objem/vykon, proste potrebu vzduchu neni staveny, takze motor pak nema dostatek vzduchu nebo musi vyvijet usili aby ho nasal.

Nicmene, to neni muj pripad - ten filtr, ktery tam je, tak je zjevne a to v celem spektru otacek dostatecny, resp. nadmiru pozadavku dostatecny - na zaklade protokolu z STK.
Ty jo Foreste, já chtěl odpověď od něj :) , když tady káže, jak jsou filtry a změna rozměrů sání špatné a že ty auta s tim patří do šrotu a pak zde ani není schopen říct proč vlastně, tak to je přinejmenším divné.

Takhle podobně bych asi napadl i zbytek jeho tvrzení zde.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“