2,0TDI CR DSG

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tampajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 426
Registrován: 24 úno 2010, 22:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlatníky u Prahy

2,0TDI CR DSG

Příspěvek od Tampajs »

Zdravím mám dotaz ohledně zvyšování výkonu u DSG.. mám strach o převodovku kde nechat udělat a kolik maximum? Nestačí soft ze 125kw verze?
Mám CFHC 103kw
Děkuji
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Jseš na forum firmy DP a ptáš se,kde udělat navýšení výkonu. (LOL)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

To sice ano, ale uprimne DP neni jediny kvalitni upravce softu. Nic ve zlem (noteeth)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

sharik4x4 píše:Jseš na forum firmy DP a ptáš se,kde udělat navýšení výkonu. (LOL)
bo dp jsou drahý jak cyp (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
Tampajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 426
Registrován: 24 úno 2010, 22:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlatníky u Prahy

Příspěvek od Tampajs »

Nikdo neví nic o chipovaní s DSG? Třeba omezení Nm.. Nebo tak?
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 927
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od trhac »

tdifun
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Já taky neříká,že je DP jediný.Dotyčný má strach o DSG a tak je potřeba někoho profi ,který si s tím poradí ,ale pokud hodlá do toho něco nalejt pokus omyl aby ušetřil,tak se není o čem bavit. (LOL)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
Radek
Přispěvovatel
Příspěvky: 618
Registrován: 23 bře 2006, 08:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

chip

Příspěvek od Radek »

Dobré konstatování
Radek
+420604111999
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Dobry chiptuner ti naladi motor a k tomu adekvatne naladi aj prevodovku, aby to zladil ako celok a umocnil tak celkovy "dojem" z upravy.
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

sharik4x4 píše:Já taky neříká,že je DP jediný.Dotyčný má strach o DSG a tak je potřeba někoho profi ,který si s tím poradí ,ale pokud hodlá do toho něco nalejt pokus omyl aby ušetřil,tak se není o čem bavit. (LOL)
Tak takto spatne sis to vylozil pouze ty srry. O tom se tu bavit ani nechci. Jeden navrh ostatne byl jiz zminen...
Tdi Tech to napsal srozumitelne snad i pro tebe a navic jak jsi psal, jsi na DP. Tak si rozsir obzor...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Soft z 125 kw verzie sa nedáva.....ale upraví sa jednotka....
Aut s upraveným DSG jazdí mnoho , a bez problémov......v sekcii grafy , či internetových stránkach úpravcov ich nájdeš stovky.....
A na tomto fóre máš minimálne 5 úpravcov ktorý ti tento motor urobia s lepšími či ešte lepšími výsledkami.....
Žiaden chiptuning spoľahlivosť auta nepredĺži , no existujú také ktoré životnosť auta o veľa neznížia......
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Martin.D píše:Žiaden chiptuning spoľahlivosť auta nepredĺži , no existujú také ktoré životnosť auta o veľa neznížia......
Zde bych si dovolil nesouhlasit. Plne chapu z ceho vychazis, nicmene, vezmi to logicky:
1) paklize posunes puvodni hodnoty do nizsich otacek, zajistis tak, ze budou dosazitelne v tomto spektru otacek a tudiz nebude uzivatel nucen to tolik tocit ... ano, muzeme tu diskutovat o tom, ze tim navysenim dojde ke snizeni namahani, nicmene, primarne jde o pocet pracovnich cyklu motoru a tim neni nic jineho nezli pocet otacek za minutu

2) paklize se jedna o automobil s DPF, je motor vystavovan (diky nezbytnosti cisteni DPF) vetsimu zatizeni (predevsim teplotnimu) nezli u motoru, ktery timto filtrem nedisponuje ... takze odstraneni DPF neni vzdy nezbytne doprovazeno tim, co si vetsina lidi zde mysli ... nicmene, odstraneni DPF neni samozrejme sluzba zabizena v diskutovanem chiptuningu

3) predmetem chiptuningu muze byt i optimalizace krivek, kdy dojde k jejich "vyhlazeni", takze nebude dochazet k takovemu narazovemu namani - coz muze mit pozitivni dopad na zivotnost motoru

... zel, toto je pouze teorie a jak tomu opravdu je se dozvi jen ti, kteri by byly schopni a ochotni tento zivotni proces simulovat a logovat ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“