STK A EMISE

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: STK A EMISE

Příspěvek od Forest »

kakabus píše:http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/otazky-a-odpovedi/
Zde najdeš pár odpovědí, pokud se ve foru ještě neobjevily. (pokud jsou teda pravdivé). :P
Pokud by vůz z nějakého důvodu (např. menší závada na vozidle) neprošel na měření emisí, bezplatně Vám nahrajeme originální software a poté bezplatně zpět úpravu.
... alibismus na n-tou! Takze, kdyz clovek neprojde, zaplati za to mereni, pak zaplati za to, ze dopravi vuz do firmy, z firmy, znovu zaplati STK, znovu cestu do firmy a z firmy ... a TO se vyplati!

Pro takove pripady rozhodne poridit prepinatelnou jednotku a basta! Ostatne, toto jsem rikal Richardovi davno (rok 2006+-) a nasledne opravdu vyvinul bezpecny prepinac a v breznu dokonce predstavili iFlash, ktery by tuto situaci mel resit bez zbytecnych emoci ;)

@kiklop32: Ale prosim Te, vzdyt je to nejakej zakomplexovanej chudak, co uz nemuze a neni schopen delat nic jinyho nezli delat na STK ;) Vis jak, ve skolstvi to je "kdo nic neumi, ten uci", tady je to tak, ze mu nekdo zajistil "teply mistecko". Soude podle toho, ze vsem rika "synku", tak to bude nejakej byvalej udavac, spicl, milicionar nebo podobnej vyvrhel minuleho rezimu, kterej za "zasluhy" vykonava tuto praci bez nutnosti sebemensi spetky kreativity;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

favo píše:V německu to zasponzorovala vláda, dodatečnou montáž dpf filtrů, aby zajistila lepší ovzduší ve městech.
Co udělá česká zlodějvláda ? Svévolně zpřísní emisní limity, vytáhne z vás víc peněz a ještě vám zakáže se starým autem jezdit.
V lepším případě vás s ním jen nepustí do centra města, pokud náhodou projdete STK.
On někdo bude skutečně zpřísňovat stávající emisní limity?
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

uiqjirka píše:
Forest píše:jen mi jde o to, ze je nefer nemit chip, kdyz silnice brazdi stare Avie a Liazky, ktere huli tak, ze se za nimi neda bez potizi jet.
Argumentace logikou houpacího kone.Kdyz soused nekomu "chcije" na zed, tak ja budu také.Argumentace dítěte.
S tím se nedá než souhlasit, bohužel je to u tohoto pacienta dlouhodobější diagnoza a pravděpodobně do smrti nevyléčitelná, takže je třeba si na to zvyknout.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

kiklop32 píše:
uiqjirka píše:Boda : Ja mel filtrem navíc myslen kat, psal jsem i v minulych prispevcich, ze kolega takto vyresil vetsi kourivost, dalším katem.DPF navíc by si snad daval jen blazen.To se domontovavalo bezne do koncernu jen kdo jezdil do Nemecka, kde byla emisni zona 4.Auta které měli Euro 3 tak domontazi DPF dostali plaketku se 4kou a dostalo to také zapis do TP.
Favo: Nikdo ti se starym autem nezakazuje jezdit, i 15lete a vicelete auto jezdit muze.
Jezdit nebudou jen hajtry o které se leta nikdo nestaral nebo upravene auta jako egr off, kat off, dpf off, jiné trysky, zmeny vykonu apod a to je dobře.

Dostane se mi teda odpovědi?
Když pominu fakt, že montáž konusu na místo originálního airboxu má v konečném důsledku pro motor a následně jeho emise negativní přínos, tak jakákoliv změna nasávacího traktu má za následek změnu proudění nasávaného vzduchu. A změna proudění nasávaného vzduchu ma za následek to, že MAF posílá do ECU motoru zkreslená data oproti hodnotám, na které byl na původním sacím traktu nakalibrován.
Takže je to zásah v podstatě do jednoho z nejdůležitějších snímačů emisního systému motoru.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Andre píše:
uiqjirka píše:
Forest píše:jen mi jde o to, ze je nefer nemit chip, kdyz silnice brazdi stare Avie a Liazky, ktere huli tak, ze se za nimi neda bez potizi jet.
Argumentace logikou houpacího kone.Kdyz soused nekomu "chcije" na zed, tak ja budu také.Argumentace dítěte.
S tím se nedá než souhlasit, bohužel je to u tohoto pacienta dlouhodobější diagnoza a pravděpodobně do smrti nevyléčitelná, takže je třeba si na to zvyknout.
... a to je jedine, co zde muzes udelat - chytat se jakehokoli sebemensiho a sebezoufalejsiho pokusu me za jakoukoli cenu dehonestovat. A tak se tu timto pomyslne paktujes s takovymi ubozaky - nicmene, ma to vyhodu - davas tim najevo, ze k nim patris. Nebo si podobne patolizaly patrici moralne do stejne skupiny prizves a nasypete tu na me kupu hoven a ocekavate, ze me tato zdola.

Andre, ty, jakozto potrefena husa kejhas nejvice. Je vseobecny duvod se domnivat, ze pro verejne usvedceneho lhare by melo platit Svejkovske "Maul halten und weiter dienen".

Ostatne, ja stale cekam na to, az se s lidmi podelis nejen o pozitiva ale i negativa spojena s upravami BKD ve svem tematu, ze ktereho jsou vsichni nadseni, jakej je to drzak a jaky je to motor vhodny pro upravy namisto kecu ve smyslu " Jede to už zbytečně moc". Tim v lidech vyvolavas falesne nadeje a uvedom si, ze tu jsou i slusni lide, kluci, kteri drou a chodi do prace "od nevidim do nevidim", stravuji se hure nezli delnici na stavbe jen aby si splnili svuj sen - jak k tomu pak prijdou?!

Mimochodem, hrozne se mi "libi", jaky jsi moralni potrat: nejen, ze jsi lhar, ale i pokrytec a alibista - tady placas o tom, jak "EGR off" cituji "neni v poradku" a pritom jsi mel/nebo mas na vsech autech tuto upravu, nemluve o tom, ze se tim jeste chlubis.

... a pritom by stacilo jedine: zamyslet se v ramci oboru, do ktereho uz tak dlouho fusujes (jinak se to neda trefneji napsat) a sdelit jedine: nejlepsim resenim by bylo podporit princip fungovani vznetoveho motoru, tedy s prebytkem vzduchu a resenim by bylo vicestupnove preplnovani ... jenze to bys mi dal za pravdu, coz bys nestravil.

A jen se budu opakovat: clovek, ktery ohrozil sebe a neprimo svou rodinu tim, ze byl tak neschopny a nezodpovedny (nekdo by mohl napsat blazen, tedy vhodnym pacientem pro psychiatrickou lecebnu), ze se aktivne ucastnil zavodu bez ochranneho ramu, me nema sebemensi pravo takto titulovat.

Takze, Andre, byt tebou, zalezu nekam dokud zase nebudu ve fyzicke kondici a nebudu mit na forum cas - pak se tu zase do me muzes opirat, do te doby, nez budu zase indisponovan nebo budu ochoten se tu v tech srackach brodit.
Andre píše:Když pominu fakt, že montáž konusu na místo originálního airboxu má v konečném důsledku pro motor a následně jeho emise negativní přínos, tak jakákoliv změna nasávacího traktu má za následek změnu proudění nasávaného vzduchu. A změna proudění nasávaného vzduchu ma za následek to, že MAF posílá do ECU motoru zkreslená data oproti hodnotám, na které byl na původním sacím traktu nakalibrován.
Takže je to zásah v podstatě do jednoho z nejdůležitějších snímačů emisního systému motoru.
Odkdy ty tusis alespon co by se za nehet veslo o dynamice/proudeni plynu? (crazy)

Neni dulezita cesta, ale dosazeni cile - a tim bylo dosahnout zlepseni dodavky vzduchu do motoru...a tento cil byl splnen. Chces nam tu snad tvrdit, ze to zkreslilo data nejen ECU ale i zarizeni na STK?

Andre, vzdyt jsi k smichu/placi. Ty, kterej jsi co te znam bastlil auta, tak nam tu budes kazat?! Jak vice muzes jeste klesnout? Snad uz jenom tim, ze si koupis elektromobil a zacnes tvrdit, ze hybridni turbodmychadla jsou zlo a ze neni nad originalni turbodmychadlo dodane autorizovanym servisem (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Andre píše:
favo píše:V německu to zasponzorovala vláda, dodatečnou montáž dpf filtrů, aby zajistila lepší ovzduší ve městech.
Co udělá česká zlodějvláda ? Svévolně zpřísní emisní limity, vytáhne z vás víc peněz a ještě vám zakáže se starým autem jezdit.
V lepším případě vás s ním jen nepustí do centra města, pokud náhodou projdete STK.
On někdo bude skutečně zpřísňovat stávající emisní limity?
Vycházel jsem z tohoto.
gonzo píše:
Poluxtroj píše:... namereno bylo cca 4,8 cili 4nasobek
Tak to je teda slušná hodnota kouřivosti :) Podle mě by KAT ON znatelně pomohl.Dívám se na moje hodnoty protokolu z emisí loňského roku a hodnota kouřivosti dovolená je 1,40 a naměřená byla 0,15 ;)
Dříve jsem měl psáno taky max 1,4 ale loni už mám v protokolu max O,9.
A není to poprvé co jsem to četl nebo slyšel, že se zpřisnila tolerance.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

uiqjirka píše: Favo: Nikdo ti se starym autem nezakazuje jezdit, i 15lete a vicelete auto jezdit muze.
Za předpokladu že to není zrovna TDI, u těch je snaha dostat je ze silnic víc než patrná.
Začíná to snížením tolerance kouřivosti a kdepak to skončí ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Mi nejvíc vadí, jak je člověk pod čím dál větším dohledem a platí se víc a víc.
STK ME budou dražší, někteří i přesto tleskají, jak je to fajn a říkaj, že origo stav nikdo nezakazuje. Ne? Chci vidět jak s tou starou paštikou se bude moci jezdit po Praze a Brno, Ova, ČB můžou následovat. Navíc pro tu známku o eu normě je zas potřeba někam zajít a koupit = pro někoho klidně den dovolené. Neříkám že na tom něco není, být ve městech při dnešním počtu aut jen 120L, trabant nebo žigul, tak se udusíme, ale když pak člověk vidí, jak podvádí sami výrobci. Navíc pro mě by byl pokrok, kdyby ten novej nafťák žral skutečně 3 litry, ne jen na papíře a vreálu jezdí za víc jak ten 15 let starej.
Ale to není jen tohle, každý rok komín, každý dva roky kotel, televize - automaticky poplatek, radio též, popelnice povinná platba za rok, změna výpočtu elektriky, povinné příspěvky na eko likvidaci u výrobků, šetří se vodou = malý průtok, takže na konci je chlor v čudu a voda se stává nepitelnou, tak už se těším co vymyslí..

Ono na všem lze nalézt pozitiva a negativa, třeba u těch popelnic, nebudou se povalovat odpadky po ulicích, ale spousta lidí si řekne, že když MUSÍ platit, naháže do popelnice vše.

A na závěr, máme se tu ještě hodně dobře :)
AMF; M47/T2
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33799
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="tribit"]
A na závěr, máme se tu ještě hodně dobře :)[/quot

na závěr nepropadej panice (LOL) hned nejde nic (LOL)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Já už jsem to tady jednou někde psal, kdyby lidi byly soudný... (LOL) (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33799
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já ted četl jeden metodický pokyn na věc která podle těch jejich pravidel nejde udělat,

tam píšou že si to má sám technik posoudit, takže když to udělá jedním způsobem je to v rozporu a druhým taky v rozporu

:roll: tak at technik dělá co dělá bude pojebán :roll:

celý ten bordel začíná tím že auto vzjede z stk má platnou červenou a neplatnou zalenou :roll:
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Ten bordel vzniknul jinde, a to při vymýšlení toho paskvilu co se snažej už druhým měsícem rozjet aby fungoval a pořád to nejde...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33799
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:Ten bordel vzniknul jinde, a to při vymýšlení toho paskvilu co se snažej už druhým měsícem rozjet aby fungoval a pořád to nejde...
jednoho debila znám, vyhodili ho z pentagonu v MB protože byl brzdou provozu, poznal jsem ho jako vedoucího stk s kravinky vždy udělal megaproblém, ted stojí za realizací toho paskvilu
co vidím tak situace na stk je velmi napjatá kamoš mi říkal že to dělat nebude už si hledá něco jiného ;)
dawyd_kl
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 10 lis 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od dawyd_kl »

už jsem psal v jinym vláknu..kamaráda teď vyhodili z emisí kvůli trubce místo EGR. byla to první věc, co chtěli vidět...otevřít haupnu, zkontrolovat komponenty...pak by ho teprve měřili...ale k tomu se už nedostali :-)
samozřejmě vše zanesli do systému....
nakopal tedy vše zpátky, nahrál originální mapu a celá STK byla v pohodě.
pak samozřejmě vrátil trubku a upravenou mapu...práce na dvě hodiny..
pak si říkám, k čemu takový přísný limity, když to jde vcelku jednoduše ojebat...
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33799
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dawyd_kl píše:už jsem psal v jinym vláknu.
pak si říkám, k čemu takový přísný limity, když to jde vcelku jednoduše ojebat...
na tom stk žádné emise navíc neměří, oni jen hledají problém, až se vybarví co přesně a jak, tak zas čipaři vylepší svoje úpravy tak aby zjistili

NIC (LOL)

egr de přeci jen zaslepit a emulátorem upravená váha bude hlásít jak hezky funguje ;) navíc do roku 2OOO zas to tak divoké nebude a až jim pár napíchnutí odvaří komunikační linku ............ :roll:
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“