Andre píše:uiqjirka píše:
Forest píše:jen mi jde o to, ze je nefer nemit chip, kdyz silnice brazdi stare Avie a Liazky, ktere huli tak, ze se za nimi neda bez potizi jet.
Argumentace logikou houpacího kone.Kdyz soused nekomu "chcije" na zed, tak ja budu také.Argumentace dítěte.
S tím se nedá než souhlasit, bohužel je to u tohoto pacienta dlouhodobější diagnoza a pravděpodobně do smrti nevyléčitelná, takže je třeba si na to zvyknout.
... a to je jedine, co zde muzes udelat - chytat se jakehokoli sebemensiho a sebezoufalejsiho pokusu me za jakoukoli cenu dehonestovat. A tak se tu timto pomyslne paktujes s takovymi ubozaky - nicmene, ma to vyhodu - davas tim najevo, ze k nim patris. Nebo si podobne patolizaly patrici moralne do stejne skupiny prizves a nasypete tu na me kupu hoven a ocekavate, ze me tato zdola.
Andre, ty, jakozto potrefena husa kejhas nejvice. Je vseobecny duvod se domnivat, ze pro
verejne usvedceneho lhare by melo platit Svejkovske "Maul halten und weiter dienen".
Ostatne, ja stale cekam na to, az se s lidmi podelis nejen o pozitiva ale i negativa spojena s upravami BKD
ve svem tematu, ze ktereho jsou vsichni nadseni, jakej je to drzak a jaky je to motor vhodny pro upravy namisto kecu ve smyslu " Jede to už zbytečně moc". Tim v lidech vyvolavas falesne nadeje a uvedom si, ze tu jsou i slusni lide, kluci, kteri drou a chodi do prace "od nevidim do nevidim", stravuji se hure nezli delnici na stavbe jen aby si splnili svuj sen - jak k tomu pak prijdou?!
Mimochodem, hrozne se mi "libi", jaky jsi moralni potrat: nejen, ze jsi lhar, ale i pokrytec a alibista -
tady placas o tom, jak "EGR off" cituji "neni v poradku" a pritom jsi mel/nebo mas na vsech autech tuto upravu, nemluve o tom, ze se tim jeste chlubis.
... a pritom by stacilo jedine: zamyslet se v ramci oboru, do ktereho uz tak dlouho fusujes (jinak se to neda trefneji napsat) a sdelit jedine: nejlepsim resenim by bylo podporit princip fungovani vznetoveho motoru, tedy s prebytkem vzduchu a resenim by bylo vicestupnove preplnovani ... jenze to bys mi dal za pravdu, coz bys nestravil.
A jen se budu opakovat: clovek, ktery ohrozil sebe a neprimo svou rodinu tim, ze byl tak neschopny a nezodpovedny (nekdo by mohl napsat blazen, tedy vhodnym pacientem pro psychiatrickou lecebnu), ze se aktivne ucastnil zavodu bez ochranneho ramu, me nema sebemensi pravo takto titulovat.
Takze, Andre, byt tebou, zalezu nekam dokud zase nebudu ve fyzicke kondici a nebudu mit na forum cas - pak se tu zase do me muzes opirat, do te doby, nez budu zase indisponovan nebo budu ochoten se tu v tech srackach brodit.
Andre píše:Když pominu fakt, že montáž konusu na místo originálního airboxu má v konečném důsledku pro motor a následně jeho emise negativní přínos, tak jakákoliv změna nasávacího traktu má za následek změnu proudění nasávaného vzduchu. A změna proudění nasávaného vzduchu ma za následek to, že MAF posílá do ECU motoru zkreslená data oproti hodnotám, na které byl na původním sacím traktu nakalibrován.
Takže je to zásah v podstatě do jednoho z nejdůležitějších snímačů emisního systému motoru.
Odkdy ty tusis alespon co by se za nehet veslo o dynamice/proudeni plynu?
Neni dulezita cesta, ale dosazeni cile - a tim bylo dosahnout zlepseni dodavky vzduchu do motoru...a tento cil byl splnen. Chces nam tu snad tvrdit, ze to zkreslilo data nejen ECU ale i zarizeni na STK?
Andre, vzdyt jsi k smichu/placi. Ty, kterej jsi co te znam bastlil auta, tak nam tu budes kazat?! Jak vice muzes jeste klesnout? Snad uz jenom tim, ze si koupis elektromobil a zacnes tvrdit, ze hybridni turbodmychadla jsou zlo a ze neni nad originalni turbodmychadlo dodane autorizovanym servisem
