netěsné vstřikovací čerpadlo

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Radim205D
Podivej, je na kazdym znas, jeslti prejde na olej nebo ne? Dlouho sem procital tohle forum a zjistil, co provoz na olej obnasi a jaky to sebou nese problemy. Mohl jsem si zvolit cestu lepsiho auta s prestavbou nebo starou "plecku" za par grejcaru, ktera sezere cokoliv... btw stavim ted podkrovi takze sem potreboval nejaky auto na stavbu ... prece to nebudu vozit v nejake lepsi kare. Zjistil sem ze nejlip se na to hodi starej komurkac a cerpadlo Bosch... tak volba padla na Golfa. Proste sem to zkusil a vyslo to ... :) Co sem si vybral asi vis ... Je to starej pekac ale mam ho rad ;) Kdyz mi odejde cerpadlo tak za 1500 sezenu jiny ale kdyz se mi vysype v TDIcku tak musim rozbit prasatko a pak budu nastvanej ze kvuli usetrene stovce sem zaplatil 20 000 za cerpadlo ... (wallbash) . Obcas se tu ukaze, nekdo kdo chce premluvit novy auta na olej bo frit.

MirekX
Sorry ale chces mi rict ze nekdo prejde na olej nebo frit ne proto aby usetril ale aby pomohl zivotnimu prostredi ci co ? ... tohle nebastim ... a tech par jedincu co se mozna najde to nevytrhne.
Nevim jak ty ale takovy veci neresim ... zitra muzu jit po chodniku a srazi me auto. Nebo mi zaskoci susenka kterou se ted zrovna cpu ... sou veci ktery neovlivnis... je to proste bud a nebo a nez na voziku tak to radsi pod drnem ...
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

MirekX píše:Ne vsichni jezdi na rostlinac a podobny tekutiny jen kvuli tomu, ze by nemeli na naftu. Nekdo to dela treba proto, ze chce byt nezavislej na nejakym OPECU a nechce podporovat budovani krytejch sjezdovek na pousti,kde je 40 nad nulou. Pak ma klidne auto za 1,5 mega a jezdi si na olej, doma ma vetrnou elektrarnu a solary, topi drevenejma peletama atd. a pak v klidu kouka na televizi, co ze to zase zdrazili za energie.....

Stary kary jsou levny a dobry do doby, nez to do vas posle nejakej opilec v tritunovym jeepu. Pak si celej zbytek zivota na vozejku butete moct vycitat, ze jste meli takovou slupku a usetrili par tisic.... Ale kazdyho vec, rozhodne mi nepride divny jezdit s novym autem na olej.
Vsechno je to jenom o lidech ... staci se divat jen kolem sebe... spousta lidi si mysli ze kdyz si koupi "bezpecny" auto tak se jim prece nemuze nic stat ... naco bych se pasal kdyz mam prece 10 erbegu ale neuvedomuje si ze to "bezpecny" auto muze byt nebezpecnejsi nez stary auto ... kdyz mu erbeg zlomi vas pri "banalni bourace" pri ktere by se mu treba v normalnim aute "nic" nestalo.
mazda626
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 25 bře 2006, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mazda626 »

no dobrý no,ale trochu mimo téma...
Spíš by mě zajímalo proč to začne tect na olej kdyz na naftu to ma treba 400tis km.V téhle časti čerpadla by snad nemel byt žadny tlak,možna od podávacího čerpadla trochu.Olej je hustčí než nafta ale to by přeci nemel byt duvod ze to začne prosakovat-ne?
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od FR4NK!3 »

Protoze olej je agresivnejsi nez nafta
Uživatelský avatar
Zdenda
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 25 led 2006, 16:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Zdenda »

Přesně tak, protože rostliňák je docela svinstvo. Podívej například, co to uělá, když pobryndáš v kufru koberečky...
A to "jen podávací čerpadlo" dává docela dost, nevim teď přesně, odkud to mám, ale mam dojem že tlačí okolo 5-7 atmosfér...

Mě to teďka taky začlo ňák téct a vůbec se mi do toho nechce. No, asi budu muset, páč ty loužičky pod autem už začínaj bejt neúnosný...
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
mazda626
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 25 bře 2006, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mazda626 »

a včem přímo se to projevuje ta agresivita?jako vůči tomu těsnění gumovému,co je v čerpadle?Já jsem tam dal ted tesneni trojku a pořádně jsem to utahnul tak snad nejaký čas by to melo vydržet,protože ty hororove sceny co jsem zažil minulý tyden by se me už moc opakovat nechteli :P Myslim že to tesneni bylo načaté a olej to jen urychlil,protože kdyz jsem to ted rozebzal guma byla uplne spuchřelá a vymačkana bylo to kov na kov a to se preci nemohlo stat po 2000 km na olej.
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

k tý netěsnosti, vyměnil jsem Lucase za čerpadlo z Golfa 1,6 TD ze začátku v pohodě ale pak taky začalo téct. Pár kapek po vypnutí motoru a za jízdy předpokládám taky, pač motor byl pod čerpadlem jeden velký nános friťáku :-) už jsem to pak ani nečistil pač Mission Imposible. Každopádně jsem to neřešil protože to bylo uplně minimum. No a pak to z ničeho nic ustalo, tak předpokládám že se to zaneslo nějakým sajrajtem a utěsnilo se to. No radši jsem motor neumýval od tý doby co to přestalo téct :-) escort 1,8 TD r.v. 96. Jinak stejnej jev jsem pozoroval na Escortu 1,6 D r.v. 86 čerpadlo Bosch. Tam byl ale problém po přechodu zpátky na naftu tak to začalo protýkat kolem osičky na regulaci otáček. Pak to zase ustalo. Doufám. Už jsem to toiž dlouho nekontroloval.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 24 led 2006, 17:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od delawega »

MirekX píše:Ne vsichni jezdi na rostlinac a podobny tekutiny jen kvuli tomu, ze by nemeli na naftu. Nekdo to dela treba proto, ze chce byt nezavislej na nejakym OPECU a nechce podporovat budovani krytejch sjezdovek na pousti,kde je 40 nad nulou. Pak ma klidne auto za 1,5 mega a jezdi si na olej, doma ma vetrnou elektrarnu a solary, topi drevenejma peletama atd. a pak v klidu kouka na televizi, co ze to zase zdrazili za energie.....

Stary kary jsou levny a dobry do doby, nez to do vas posle nejakej opilec v tritunovym jeepu. Pak si celej zbytek zivota na vozejku butete moct vycitat, ze jste meli takovou slupku a usetrili par tisic.... Ale kazdyho vec, rozhodne mi nepride divny jezdit s novym autem na olej.
moja rec, moja rec. Nosatym nedam uz len z principu, a to nehovorim o ekologii.
autonaolej
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 31 říj 2007, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: UH hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autonaolej »

FR4NK!3 píše:Nevim no nechcu tady do nekoho ryt ale ja to nechapu ... kdyz mam na auto za pul mega tak musim mit i za co do neho natankovat. Tece mi voda ze zubu kdyz ctu inzerat: BMW 850i LPG :D ... kdyz si koupim auto za mega a pul tak budu strasne resit jestli me to zere 10 nebo 20 l/100km. Kdyz nema co do huby jak se rika tak si nebudu kupovat auto co me zezere. Tohle auto sem si koupil aby slozilo ono me a ne ja jemu. :D Pracuju v kuchyni takze mam pristup k fritaku zadarmo... proto to tam liju. Usetreny kacky vrazim radsi do baraku. To co sem napsal nebylo mineny proti nikomu jen konstatuju (LOL)
tak to ti trošku musím oponovat já osobně mám také BMW 524TD nemá sice už hodnotu mega ale tak 13000Kč a mám jej upravený taktéž na olej pokud najezdíš tak jak já cca 7 000Km za měsíc tak uvažuješ co a jak at máš peněz kolik chceš pokud by to jelo na vodu tak jdu do teho a není to zas nemožné ale musel by to bejt benzín
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“