Emise 2016
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To je trochu mimo.Honza377 píše:Dobrý den všem, jak to tady čtu , nesatčím se divit nad různými názory jako jak jim odpálit techniku, jak ho podmáznout ,však ono to nějak pujde a přeci mi někdo nemůže něco nařídit a jak s tím vyjebat a podobně.
Vzhledem k tomu, že znám český národ ani se nedivím tomuhle uvažování, když my místo toho, aby jsme se k něčemu postavili čelem, hledáme kličky jak dokázat, že to nejde . A myslím si, že na to jsme ochotni vynaložit i nemalý peníz do rukou tzv tuninkářů, aby nám odstranili to, co my jsme zničili .
NEJVĚTŠÍ problém českého řidiče dieslového vozidla je jízda na spotřebu , šetřím si to a nebo jízda ženy za volantem dieslu . Je potřeba si uvědomit propastný rozdíl mezi benzínem,který je stvořený do města a nakrátké jízdy, a dieslem který je stvořen jako referenstké vozidlo.
Ti řidiči kteří jezdí trvale pod otáčkama tzn pod 2000 otáček, májí závady typu
Vadný EGR
Vadné turbo
Dvojhmota na setrváku
a Filtr pevných částic
Následně problémy se vstřiky.
Všechno za to může vaše jízda na spotřebu, protože proč si český člověk koupil diesel ?? Odpověd znáte všichni . Aby ušetřil
Pokud jezdíte jízdou do 2000 otáček, jezdíte na stále otevřený,nebo přiotevřený EGR . To znamená, že vám stále proudí horké spaliny do spalovaciho prostoru a když mi tam jde něco co je horkého a spáleného, tak to už asi nehoří, a má to větší objem a tím pádem měnší výkon je výsledný efekt.Také jestli jezdím s otevřeným Egr ventilem tak se zanese, protože přes něj stále proudí spaliny a tím pádem se zakousne a už to opravujeme
Když budu jezdit na otáčkách pod 2000 necvičím regulaci turba a vytuhne mi v místech, které používám nejčastěji a pak nemá výkon, nebo při extrému se rozletí.
Jestli že jezdím v otáčkách pod 2000 motor není v plynulém tahu a dochází ke škubání, které přenáší dvojhmota a rychleji se opotřebí dorazové brzdičky a skončí.
A pokud budte jezdit pod 2000 otáček, tak filtr pevných částic protože je namontovaný na výfukovém potrubí nedosáhne potřebné teploty a nemůže přirozeně spalovat masné saze a přirozene se ucpává. Až diferenční tlaky zahlásí regeneraci, tak jste uporněni a musí se auto regenerovat . .Čím časteji provádím regeneraci, tím se mi zkracuje životnost . Znám auta , které ve 120 000 tento filtr už nemají.
A přitom stačí jednoduchý lék na tyto všechny problémy a následně i na nové měření na Emisích Jezdit tak, jak auto bylo zkonstruované to znamené přes 2000 otáček . Ve městě na 3 rychlostní stupeň , mimo město 4 rychlostní stupeň .Zbývající rychlosti pouze na dálnic.a máte po problémech a uštříte kotel peněz . Znám raky řidičů, kteří nazahřejí diesel víc jako na 60C a vůbec mu nevadí že auto nevytopí
Očekávám otázky že se zvedne spotřeba , protože proboha přeci se držíme tech budíčků a čísílek, která nám tam výrobce namontoval , a ty nám ukazují hroznou spotřebu ,když prudce sešlápnu plyn na podlahu a ono je schopné žrát i 25 litrů .Přemýšlel někdo od kud se bere signál o spotřebě ??? Protože nelze nijak korekteně měřit průtok nafty,nebo benzínu kvůli přepadu do nádrže,signál je bráný z váhy vzduchu.Proto super spotřeba když to dusím, a hrozná spotřeba když to točím. Protože to přímo reaguje na průtok vzduchu .
A poslední k novému měření emisí. V první řadě je potřeba si uvědomit, že když kontrola přijde emisařovi na podvod, tak přijde o licenci na 5 let a to znamená , že 5 roků nemá práci .Jste si jistí že to stovkou uplatíte ?? Navíc může dostat pokutu až do výše 50 000 a firma až půl mega .Letos je všechno přísnější, a mnoho aut už neprošlo
Auto u kterého nelze načíst diagnostiku a tím pádem doložit protokol výpís z řídící jednotky motoru je nezpůsobilé.Netýká se to aut,která nejsou vybavené typickou zásuvkou OBD.Pokud různými úpravami cíleně zničíte diagnostiku emisaře, připravte se na občanskoprávní spor na náhradu škody u diagnostiky Bosch je to 60 000.Od 1.7 se pojede i na readiness code to znamená, že řj motoru so dokáže zkontrolovat svůj hardware který je tam nainstalovaný Egr,kat,lambdy a podobně . Kdo to má zrušené bude mít smůlu,zatím se to neřeší.
Tiskne se do přílohy tzv vzorec CID což je kontrolní součet software řj motoru a bude porovnávat s výrobcem .Pokud to nebude souhlasit smůla přehrané softy .
Pokud budete mít v řj motoru závady a smažete je bezprostředně před měřením emisí, nenačtou se všechny readiness code a zkouška od 1.7 bude nevyhovující .Zatím se to neřeší
Co není zapsané ve velkém technickém průkazu, je všeobecně nepovolená úprav
A přitom stačí tak málo, jen aby jste jezdili nad 2000 otáček a nemáte žádný problém s opravami a následným zbytečným vyhazováním peněz za závady viz nahoře,a také při měření emisí po novu.A není třeba vymýšlet, jak zaplatit někomu, aby mi prošel na emisích
1. Dnes jsem jel Octavií, točila na čtyřku při 90 km/h 3000 ot.

2. Zkonstruované pro otáčky vyšší, než 2000? To vysvětluj DSG převodovce, nebo inženýrům z VW, když tedy nevědí, co dělají.
3. Jinak i u všech aut z D, jsem musel čistit zanesené sání za EGR...
4. Když máš tolik výhrad proti Čechům, proč se nevrátíš do své rodné země?
blacklight- trefa.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
I když nejsem šetřílek, tohle poučení-Honza 377 je trochu naivní..Jde přeci i o pohodlí, copak budu všude jezdit na 3. po městě jen aby motor měl správné otáčky i když z pohodlného auta budu mít uřvaný žebřinák? Pokud jsi technik na STK, tak asi jen papírový, a měl bys poslat do koncernu návrh, aby vzali všechny doteď vyrobené vozy zpět, zaplatili mastnou pokutu a odškodnili jejich majitele zato, že je nepoučili a vyrobili auto, které je při jizdě mimo doporučené otáčky neprovozovatelné, protože se zničí.....Jeptiška za volantem jistě obtížně zjistí, kdy se jí EGR zavírá a otvírá...Je to jako si předplatit časopis pro doktory, a nebudeme rozumět ničemu, protože nejsme študovaní v doktorařině...Mluvíš jako klasický byrokrat, kteří tohle vymysleli v domnění, že tak jak funguje zánovní auto bude fungovat i auto po 10 letech. Je to stejná naivita jako vycházet z recenze vozu , který je těsně po záběhu..Lidé jsou jen lidé a s tím nic neuděláš.Ale ono na klotové rukávy dojde, stejně jako v Americe, kdy firma prohrála soud proto, že nepoučila majitelku pračky, že tam nemůže dát kočku a vyprat jí kožich...Je to k smíchu, ale je to tak.. A že jsou lidé v situaci, že prostě šetří a mnozí na to nemají, to je prostě fakt, to bylo, bude a není na tom nic divného..Nastává doba, že v pěkném voze dnes může úspěšně jezdit jen boháč nebo automechanik, popřípadě kutil..Jiní nemají šanci, protože přijedou mezi techniky/s malým k/, kteří jsou nacpaní školeními, jsou chytří jako rádio a sami mají auta plné tuningu a jezdí na olej ze supermarketu...Ale před svou obrazovkou jsou to machří....a přitom v servisu by někteří maximálně tak zametali...Já být technikem na STK, tak dám výpověď a půjdu česat pomeranče do ciziny, než dělat takovéhle píčoviny..Musel bych se stydět...
nepropadat panice...
Mě by taky zajímalo jak se má správně řešit to když readiness kód z nějakýho důvodu nebude OK a motor neprojde měřením, takže nedostane emise a tím pádem nemůže ani na technickou.
Spoustu lidí jezdí na STK těsně před koncem platnosti té minulé a když ji kvůli emisím neudělám, jak po opravě motoru najedu těch 400 kilometrů aby se načetl ten readiness kód? To si mám zaplatit uzavřenou trať kam na plaťáku to auto dovezou, tam odkrouží potřebný km a pak na plaťáku na STK?
Spoustu lidí jezdí na STK těsně před koncem platnosti té minulé a když ji kvůli emisím neudělám, jak po opravě motoru najedu těch 400 kilometrů aby se načetl ten readiness kód? To si mám zaplatit uzavřenou trať kam na plaťáku to auto dovezou, tam odkrouží potřebný km a pak na plaťáku na STK?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Přesně tak, v pátek jsem byl na stk na emisích zapnul zapalování vyčetl rediness cody pak klasické turování . prošel jsem bez problému ,akorát jedou po foliich v oknech jak po uzeném . Na zadních dveřích a zadním skle mám folie s atestem ,ale v předních dveřích jen takové lehce nenapadné to bylo keců .... v předu prý žádne nesmějí být nakonec přimhouřil oko .Tomas.cz píše:Proč by neprošlo, jsi v pohodě, ostatně viděl jsem Multivana 2.5TDi AXD 96kw, Euro-4, kde byly readiness taky jen na rozžnutí kontrolky motoru, víc systém neřešil, ani egr off...

Skoda Octavia 2 tdi 103kw Bkd r.v. 2010 L@K
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw