blbnutí autoelektriky Sharan
Moderátoři: šulda, Moderátoři
blbnutí autoelektriky Sharan
Mám Sharana a Alhambru oba auta ročníky 2002 85kw TDI. Alhambra je naprosto v pořádku co se týká elektriky, za to Sharan má pořád nějaké duchy.
Např. ve tmě problikává při vypnutém motoru podsvícení klimatroniku.
Origo radio jednou za čas přestane hrát a reagovat na tlačítka (po znovunastartování zas fachčí jak má).
Občas se mi stane, že mi jemně pulzuje napětí v celém systému, takže mi mžourají kontrolky a polodot na budíkách (po znovunastartování zas fachčí jak má).
Samo se mi spustí vyhřívaní čelního skla, tak ho musím tlačítkem vypnout.
U spolujzdce za kastlíkem jsem kontroloval ukostření ke karoserii a to je v pořádku. Nevím, jestli to má ještě pod palubkou nějaké kostřící místa.
Uvažuju už, že bych vykuchal celou pojistkovou skříň včetně komfortky a naskladal tam něco z bezproblémové káry.
Co vy na to ?
Např. ve tmě problikává při vypnutém motoru podsvícení klimatroniku.
Origo radio jednou za čas přestane hrát a reagovat na tlačítka (po znovunastartování zas fachčí jak má).
Občas se mi stane, že mi jemně pulzuje napětí v celém systému, takže mi mžourají kontrolky a polodot na budíkách (po znovunastartování zas fachčí jak má).
Samo se mi spustí vyhřívaní čelního skla, tak ho musím tlačítkem vypnout.
U spolujzdce za kastlíkem jsem kontroloval ukostření ke karoserii a to je v pořádku. Nevím, jestli to má ještě pod palubkou nějaké kostřící místa.
Uvažuju už, že bych vykuchal celou pojistkovou skříň včetně komfortky a naskladal tam něco z bezproblémové káry.
Co vy na to ?
E91 N52B30 

- Marek3L
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 124
- Registrován: 22 dub 2015, 22:23
- Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod
pokuď to poblinkává máš krátký uhlíky nebo prokluzuje volnoběžka-opravit a pak to ostatní
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
- Marek3L
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 124
- Registrován: 22 dub 2015, 22:23
- Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod
mluvil jsem o tom pulzování napětí v celém rozvodu ne o světýlku na klimatizaci alternátor je základ až budeš mít stálé napětí v palubní síti můžeš zkusit jestli mrká podsvit a tak dáleRadim205D píše:Amater: mrknu vepředu, dnes jsem shodou okolnosti procházel svazky zadních dveří a tam je vše OK.
Marek3L: Mě to dál pulzovalo i když jsem vypnul motor a vytahl klíč ze spínačky, skončilo to až hned po druhém nastartování. Altík mám asi pul roku po komplet repasi.
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
dneska jsem se díval ve tmě a klimatronik - podsvícení mi taky občas jemně blikne (za chodu motoru) tak mám taky ducha ale řešit to nehodlám mě to nevadí 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- Marek3L
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 124
- Registrován: 22 dub 2015, 22:23
- Bydliště: Rozsochatec, okr. Havl. Brod
30Hz??? to vidíš okem? já bych vzal osciloskop mrknul na průběh na baterce a z toho bych soudil, pokud to je při vypnutým motoru tak něco někde žere, abs, žhavení, bůhvíco s tím budeš muset přijetRadim205D píše:Podsvit klimatroniku blikne nepravidelně tak jednou za cca.10s, ale ta závada s kolisáním palubního napětí byla při vypnutém motoru, frekvence tak 30hz, jak kdybych něco měl ve zkratu kurva..![]()
Znova jsem nastartoval a přestalo to. Udělalo mi to předevčírem poprvé.
Autoelektrikář, diag VAG, Fiat/Alfa/LAncia, opravy alternátorů a startérů. Provedu veškeré opravy včetně převodovky/hydrauliky na VW Lupo 3L 1.2TDI.
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
AR 156 2,5 V6 (ing.Busso) fsériji
Tipo 1,4 weber
Lupo 3L
776 490 174
Tak jsem našel v gumovém husím krku ridičových dveří díru jako do prd..
Uvnitř kostra a plusák (silněší dráty) měly popraskanou izolaci, tak kdoví co se tam za mokra dělo.
30hz jsem odvodil od toho, jako když kdysi blikal CRT monitor na 60hz a vydělil pocitově dvěma.
.
A nějakého tajného žrouta tam mám pod pojistkou centralu.
Uvnitř kostra a plusák (silněší dráty) měly popraskanou izolaci, tak kdoví co se tam za mokra dělo.
30hz jsem odvodil od toho, jako když kdysi blikal CRT monitor na 60hz a vydělil pocitově dvěma.

A nějakého tajného žrouta tam mám pod pojistkou centralu.
E91 N52B30 

Nechcem hadzat vsetkych do jedneho vreca ale na Honde Civic som robil prechodku minuly tyzden. 22 kablov, utrhnute od konektora... Neslo nic...johnyM128 píše:u SAG by som káble v dverách nazval "klasikou"... nedokážu to normálne spraviť ako majú napr japonci.... ach jajexiter píše:něco podobného jsem řešil na Sharanu a problém byl v 5-tých dveří-kabely ve zkratu skoro všechny.