PD nejde po ránu nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 26 říj 2015, 23:14
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 31 led 2015, 20:38
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 21 pro 2014, 18:46
Tak co motoristi..?? Dajte nejakeho typagolfmanncl píše:Ja mam tiez problem s obcasnymi startami. Skusal som nechat auto aj cumakom do kopca a svina nastartovalo ako naschval. Vsimol som si ze mam prazdny palivovy filter. Tesnenia na tm T ventilku su nove vratane toho ventilka. Filter novy tiez. Tak som si dal priesvitnu hadicku na vstup do filtra s nadrze. Po spusteni cerpadla v nadrzi sa filter nenaplnil. Tak som to spustil cez vag aby to slo dlhsie a tiez nic. Tak som pocas behu vytiahol T ventilok a oje...a ma nafta. Samozrejme filter sa pekne naplnil. Za tymto ukonom start OK. Ziadne dlhe krutenie.
Jedno rano som zase startoval a uz mi ako by chytilo a potom zhaslo. To som uz vedel ze dalsi start bude dlhy ako svina. Otvoril som kapotu a bola bublina na tej priesvitnej hadicke do filtra. Otocil som par krat klucom ale nezmizla iba sa kusok pohla a nic. Tak som nastartoval horko tazko, potom som zhasil a dival som sa na tu hadicku prisla do nej bublina. Zase som otocil klucom a ona nezmizla. Tak som otvoril nadrz, otocil som klucom a bublina zmizla. Start bez problemov.
Potom som nadrz zavrel, znovu startoval, ze ci po zhasnuti sa zase neobjavi bublina a nic ako naschval. Mozna bolo malo nastartovane.
Uz sa mi to deje rok..
Auto je VW Golf 4 variant 1,9 TDI 74kW, SPECIAL 4motion
VW Golf 4 variant r.v.2002, 1,9 TDI 74kW, SPECIAL 4motion
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 26 říj 2015, 23:14
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 21 pro 2014, 18:46
No nevím, naposled jsem dělal PD , které mělo 300000 km tutově, ne víc a vymlácené to bylo dost..Už z principu to ten hliník těžko zvládá a konstruktéři patrně počítali s životností tak 200000 km ..Ale třeba má vliv i to, když někdo pořád trysky vyndavá a laboruje, anebo tam má původní z továrny předpisově utažené a usazené..
nepropadat panice...
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 21 pro 2014, 18:46
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 21 pro 2014, 18:46
Ja sem postnu odkaz na jeden ukazkovej popis reseni na konkurencnim foru, ktery by mohl pomoci. Popis zavady je 100% shodny s chovanim moji O2, zatim jsem cerpadlo nemenil, ale hodlam to udelat.
http://forum.skodahome.cz/topic/123302- ... -pd/page-8
zprava od uzivatele josse1
http://forum.skodahome.cz/topic/123302- ... -pd/page-8
zprava od uzivatele josse1
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 21 pro 2014, 18:46
Ak by si ho vymenil napis ci to pomohlo.fabiátor píše:Ja sem postnu odkaz na jeden ukazkovej popis reseni na konkurencnim foru, ktery by mohl pomoci. Popis zavady je 100% shodny s chovanim moji O2, zatim jsem cerpadlo nemenil, ale hodlam to udelat.
http://forum.skodahome.cz/topic/123302- ... -pd/page-8
zprava od uzivatele josse1
VW Golf 4 variant r.v.2002, 1,9 TDI 74kW, SPECIAL 4motion
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 21 pro 2014, 18:46
Ak by si ho vymenil napis ci to pomohlo.fabiátor píše:Ja sem postnu odkaz na jeden ukazkovej popis reseni na konkurencnim foru, ktery by mohl pomoci. Popis zavady je 100% shodny s chovanim moji O2, zatim jsem cerpadlo nemenil, ale hodlam to udelat.
http://forum.skodahome.cz/topic/123302- ... -pd/page-8
zprava od uzivatele josse1
Ja planujem v lete pretesnovat aj vstreky pretoze mi to skube tak ako pisem a na bielo dymi po starte + rozvod budem robit
VW Golf 4 variant r.v.2002, 1,9 TDI 74kW, SPECIAL 4motion