mechanicke vstrikovace BOSCH z rotacky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Jarda S.
- Aktivista
- Příspěvky: 4311
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
řekl bych že to má každý kelly http://autokelly.cz/Product/BO-F00VC175 ... 9;34114348
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Ono vlastně je to neutrální, protože to rozebereš, vstříkovač pečlivě vymeješ, dáš to dohromady , přezkoušíš a vše je o.k. Ale chce to pojezdit, vždy jsem najel pár km a koukal, zda to nechčije..V servisu tohle řeší novým vstřikovačem už jen z tohoto důvodu..Já to poté řešil tak, že jsem preventivně spodek lehce povolil, otočil vstřikovač, dal ho špíčkou nahoru , sundal spodek trysku/špičku/ a závit omotal teflonovou páskou tak, aby tam ten spodek šel našroubovat ztouž..Spodek jsem utáhl, nic už se seřizovat nemusí/kolikrát jsem tam i špičku nechal/ a bylo to vyřešeno...Zní to fušersky a netechnicky, ale funguje to. Přetažení moc neřeší, spíš naopak, tryska se může křížit...,patrik.kloucek píše:takze vstrik je naprd udelanej? no to jsem zvedavej jak se s nima budu dohadovat. hlavne me sere ten cas a km co kvuli tomu musim najet.doufam alespon ze to udelaj na pockani ze tam nebudu muset jet 2x jako predtim.jericho-3 píše:Může to téct okolo spodku vstřikovače,/z toho závitu/ podložky dole nemají s naftou nic společného.Když se rozebere starý vstřik/někdy vyteče rez/, a často poté začne téct..Vrátil bych jim to, ať to opraví...
nepropadat panice...
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
a jsi si jistej ze maji 3mm?Jarda S. píše:řekl bych že to má každý kelly http://autokelly.cz/Product/BO-F00VC175 ... 9;34114348
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
kdyz jsem jim tam volal tak nebyl moc nadsenej a rikal neco ze budou muset vymenit matku....hmm nevim co tim myslel ale nic lacinyho to asi nebude.jericho-3 píše:Ono vlastně je to neutrální, protože to rozebereš, vstříkovač pečlivě vymeješ, dáš to dohromady , přezkoušíš a vše je o.k. Ale chce to pojezdit, vždy jsem najel pár km a koukal, zda to nechčije..V servisu tohle řeší novým vstřikovačem už jen z tohoto důvodu..Já to poté řešil tak, že jsem preventivně spodek lehce povolil, otočil vstřikovač, dal ho špíčkou nahoru , sundal spodek trysku/špičku/ a závit omotal teflonovou páskou tak, aby tam ten spodek šel našroubovat ztouž..Spodek jsem utáhl, nic už se seřizovat nemusí/kolikrát jsem tam i špičku nechal/ a bylo to vyřešeno...Zní to fušersky a netechnicky, ale funguje to. Přetažení moc neřeší, spíš naopak, tryska se může křížit...,patrik.kloucek píše:takze vstrik je naprd udelanej? no to jsem zvedavej jak se s nima budu dohadovat. hlavne me sere ten cas a km co kvuli tomu musim najet.doufam alespon ze to udelaj na pockani ze tam nebudu muset jet 2x jako predtim.jericho-3 píše:Může to téct okolo spodku vstřikovače,/z toho závitu/ podložky dole nemají s naftou nic společného.Když se rozebere starý vstřik/někdy vyteče rez/, a často poté začne téct..Vrátil bych jim to, ať to opraví...
Ten tvuj postup se mi libi..jen se toho trochu bojim bo jsem ten vstrik jeste nemel nikdy rozdelanej tak abych ho nepokurvil nebo nerozsteloval kdyz uz jsem zaplatil za serizení.
Uplne blbej nejsem a dle toho jak to popisujes to vypada jednoduse. Taky jsem uvazoval o nejakym tesnicim loktaitu nebo tak.
Myslis ze do toho mam jit sam?
Nemusíš mít strach, trysku ani nejde dát jinak a když spodek trochu předem povolíš, pak otočíš, a matku -spodek/ten chtějí měnit/ opatrně sundáš, tak dát jen bacha až budeš zvedat tu trysku, ať ti nevypadne jehla uvnitř...Jinak když to poté opatrně utáhneš, vše bude o.k. Protože vše zůstane jako předtím, nic nevypadne..Kdyžtak si půjč nějaký starý vstřikovač a zkus to na něm..
nepropadat panice...
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
clovece diky za obrazek. Neja nevidim kterou podlozku myslís? Skoda ze neni nikde video. uz jsem ho hledal na you tube ale nic.
Si rikam ze by to meli udelat na reklamaci jenze tusim ze to skonci na tom ze objednaj novou matku ktera nabude za petikorunu a ja tam pojedu jeste 3X a stravim tim 2dny casu.
Takze bych to nejradsi udelal sam jenze chybi mi zkusenost a tak se bojim abych to nepokurvil...

Si rikam ze by to meli udelat na reklamaci jenze tusim ze to skonci na tom ze objednaj novou matku ktera nabude za petikorunu a ja tam pojedu jeste 3X a stravim tim 2dny casu.
Takze bych to nejradsi udelal sam jenze chybi mi zkusenost a tak se bojim abych to nepokurvil...
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
A z čeho máš strach? Na tom návodu je krásně vidět, že vlastně o nic nejde..Nic ti nevypadne, nic neztratíš...Mne na tom návodu jen zarazilo, že na povolení spodku /matky/ používá dotyčný jen obyčejný klíč, protože matka jde kolikrát dost špatně povolit, chce to očkový klíč/ale tys je měl nedávno rozebrány, takže ti to nehrozí/. Já kolikrát matku poklepu , aby se uvolnila a tryska se "utrhla" od matky uvntř.. Neboj se, trysce nic neuděláš..
nepropadat panice...
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
clovek se vzdycky boji too co nezna:-)
ten navod je super...takze je videt ze to bude snad v pohode. premejslim ze to rano vymontuju a vezmu to do prace-tam na to snad bude klid.
Jen si rikam ze misto pasky bych pouzil loctite na tesneni zavitu bo tu pasku nemam. zato ten loctite jo a myslim ze prace s tim bude jednodussí.Co myslis?
Jen vtom navodu pise ze se vsechno musi delat na studenym motoru -je k tomu nejakej duvod? Jde o to bud to budu delat na studenym ale zas tu nebudu mit nikoho kdo by to potom se mnou odvzdusnil no a nebo zas budu muset s tim jet ke klukovi ale tam zas to nebude studeny....

ten navod je super...takze je videt ze to bude snad v pohode. premejslim ze to rano vymontuju a vezmu to do prace-tam na to snad bude klid.
Jen si rikam ze misto pasky bych pouzil loctite na tesneni zavitu bo tu pasku nemam. zato ten loctite jo a myslim ze prace s tim bude jednodussí.Co myslis?
Jen vtom navodu pise ze se vsechno musi delat na studenym motoru -je k tomu nejakej duvod? Jde o to bud to budu delat na studenym ale zas tu nebudu mit nikoho kdo by to potom se mnou odvzdusnil no a nebo zas budu muset s tim jet ke klukovi ale tam zas to nebude studeny....


