Airbox - ARL nebo ASZ? 1.9TDI 81kW AHF

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
SmokeAndCharm00
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2016, 15:12

Airbox - ARL nebo ASZ? 1.9TDI 81kW AHF

Příspěvek od SmokeAndCharm00 »

Zdravím,mám golfa 1.9tdi 81kW AHFko.
kat off,egr off,pruchozi vyfuk od turba dozadu.. zaklad,chapete.. :D
Teď budu chtít dávat i větší vstřiky (sprinty 764) a taky turbo (1749vb)
Mám dvě otázky.. - Je zbytečné dávat 12mm hlavu čerpadla? nebo to tam můžu dát a nemusím se ničeho bát?
a teď to hlavní.. Jaký bude nejlepší fmic? jaká velikost stačí? Nebo stačí původní cooler? četl jsem,že hlavně v létě se s původním coolerem a VBčkem dost zapotí.. :-D
Díky moc
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ASZ ARL box a sání je to samé kdyžtak mám a 12 hlavu na 764 je dá se říct zbytečný těm stačí i 10mm série a IC no to záleží do jakýho chceš jít výkonu ale počítej i se spojkou a brzdama....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
SmokeAndCharm00
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2016, 15:12

Příspěvek od SmokeAndCharm00 »

Spojku i brzdy jsem dělal teď..
No takže do 12mm hlavy můžu klidně jít?.
No žádný extrémní výkon nechci.. Ale okolo těch 150-160 koní klidně :)

Jinak.. Co říkáte na toto?
Sprinty 764
1749VB
FMIC (potřebuju poradit velikost,co podle vás bude nejvhodnější,abych nemusel zbytečně moc upravovat)
12mm hlava čerpadla..?

Za kolik ten airbox?:)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

viděl bych to na Powerplus764 VBčko sání a na sériové IC se dá naladit kolem 160 165 kobyl bez kouře

12mm hlava nejni třeba

sání 3tis
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
SmokeAndCharm00
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2016, 15:12

Příspěvek od SmokeAndCharm00 »

No se 764kama jsem tak nejak pevne rozhodnut,PP764 kdyztak pozdeji..
Jaky vykon vidite na ty 764+VB? cca 140ps bez fmic?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak to tam nemusíš dávat ani VBčko....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
SmokeAndCharm00
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2016, 15:12

Příspěvek od SmokeAndCharm00 »

No jelikoz mam turbo na odchodu a chci neco vetsiho,volim vbcko.. bez uprav.. a je takove.. pro me optimalni. V uvahu je i druha moznost.. ze hodim turbo z 96tky a vstriky..
ale pry je to totez co 81kW.
Ovsem nejsem si jisty jestli to tak neni s ASV.. Neni turbo z ASV stejne jako ASZ? pocitil bych to na vykonu kdybych ho šoupl do AHF? :-D
samozrejme ze pocitam s tim,ze se to odladi
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

SmokeAndCharm00 píše:No se 764kama jsem tak nejak pevne rozhodnut,PP764 kdyztak pozdeji..
Jaky vykon vidite na ty 764+VB? cca 140ps bez fmic?
pokud ti výkon staci jen tech +-140ps tak ti staci jen kvalitni soft a mas je tam (samozrejme pokud je motor v poradku) .......do tech +-165ps ti staci turbo VA.....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

SmokeAndCharm00 píše:No jelikoz mam turbo na odchodu a chci neco vetsiho,volim vbcko.. bez uprav.. a je takove.. pro me optimalni. V uvahu je i druha moznost.. ze hodim turbo z 96tky a vstriky..
ale pry je to totez co 81kW.
Ovsem nejsem si jisty jestli to tak neni s ASV.. Neni turbo z ASV stejne jako ASZ? pocitil bych to na vykonu kdybych ho šoupl do AHF? :-D
samozrejme ze pocitam s tim,ze se to odladi
co vím tam turba na motorech asv , alh , ahf mají turba stejna 1749V ....mozna jen to asv má 11lopatek na výfukovce ale to nevím urcite. Turbo co má 96kw 1749VA má vetsi sací část, výfukovka je stejna jako u 1749V ........tohle turbo 1749VA ti staci do tech 165ps +-.....upravovat nemusíš nic krom výstupu z turba (VA + VB mají na výstupu bajonet) ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
SmokeAndCharm00
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2016, 15:12

Příspěvek od SmokeAndCharm00 »

Jojo,timto jste mi odpovedeli na me otazky.. Diky moc kluci :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“