Co je moc to je moc.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prasklych per jsem dělal nespočet.Ale ikdyž to leželo na dorazu tak mezi autem a vozovkou byla mezera že se s tím dalo přejet do dílny.Nebo spíš ani majitel-řidič neměl ponětí že je péro na kusy.Jako spoustu věcí jsem dělal po parkovištích a stavbách a vždycky se to nějak zmastilo.Ale bylo to u normál auta.Si vzpomínám jak jsem měnil zadní ložisko na T5 na parkovišti někde v protivíně 350km od dílny.Nebo minimálně 3 generálky motoru na unc 060 různě po rozkopaných náměstích a spoustu jiných.A šlo to. Ale na frantíkovi?Tam je vodrb i výměna oleje.A když si vzpomenu co mne ta 406 stála nervů. Když jsem na ní dělal rozvody,tak mi chyběl jen benzín a stopro jsem to zapálil.Zaplať pán bůh je už ve šrotě a pantáta majitel si pořídil oktávku.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Prasklych per jsem dělal nespočet.Ale ikdyž to leželo na dorazu tak mezi autem a vozovkou byla mezera že se s tím dalo přejet do dílny.Nebo spíš ani majitel-řidič neměl ponětí že je péro na kusy.Jako spoustu věcí jsem dělal po parkovištích a stavbách a vždycky se to nějak zmastilo.Ale bylo to u normál auta.Si vzpomínám jak jsem měnil zadní ložisko na T5 na parkovišti někde v protivíně 350km od dílny.Nebo minimálně 3 generálky motoru na unc 060 různě po rozkopaných náměstích a spoustu jiných.A šlo to. Ale na frantíkovi?Tam je vodrb i výměna oleje.A když si vzpomenu co mne ta 406 stála nervů. Když jsem na ní dělal rozvody,tak mi chyběl jen benzín a stopro jsem to zapálil.Zaplať pán bůh je už ve šrotě a pantáta majitel si pořídil oktávku.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Jo.To jo.Nevím jak teď ale.dřív byli frantíci neskutečně pohodlní.Měli jsme doma 309 1.9D rok 03.Interiér v semiši,okna v elektrice,elektro šíbr.Bronzové okna.Oproti o několik let mladší feldě neskutečný kočár.A jak to topilo.Balada.Ale.další.řada už alespoň co se.týče.na.tom něco opravit katastrofa.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
A jako když si to pantáta dovezl(tu 406) tak kadyma jsem chodil tam jsem říkal ze bych to chtěl taky.A když pak vyšel facelift...Nádherné auto.Ale jak se to začalo kazit rychle jsem měnil názor.Zadní ložisko za bůra a podobné ceny vseho.A když jsem to srovnal cenama dílů,místem vevnitř a tím jak je vše jednoduše opravitelné na passatu B4 co měl strejda jsem ty francouze zavrhl úplně.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
kdyby to nehnilo možná bych svého tehdy moderního kombíka 1.6td posléze oficielně přestavěné do faceliftu (původně benzin) ve full (klima okýnka šíbr abs) posleze přestavěn na 1.9d pak TD a pak už na TDI doba umožnovala snad vše jezdil dodnes obrovskej kufr nulový provozní náklady absolutní spolehlivost.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jj to si dnešní auta nedovedou představit spíš uhnil vejfuk nebo odešla manžeta víc nic....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Francouze já přímo nesnáším!!! Ale když už jsi tu vzpomněl ty generálky motorů: je to už sice pár let, ale na takovou příhodu se nezapomíná. Jel jsem odtahovkou tenkrát ještě Avií30 do Prahy pro nějaké auto. Fičím po dálnici a tu najednou ztráta výkonu a za mnou kouře jak z továrního komínu. Zastavil jsem u krajnice oddělal víko motoru a chtěl jsem otevřít víčko od na olej. Jen jsem ho trošku povolil rána jak z dělobuchu a víčko začalo lítat po kabině, jak bumerang, tak tak, že mně netrefilo. Byl jsem kousek od Devíti křížů, tak jsem tam z posledních sil doskákal. Ogar pro mně přijel já vzal doma basu s nářadím a svého Pašíka a jel se podívat co, že se mi to posralo. Motorem už nešlo ani potočit. Shodil jsem olejovou vanu a zjistil jsem že se protočilo ojniční ložisko na 4 válci. Shodil jsem tedy i hlavu vyndal písty, ojnice... všechno jsem to rozkládal na korbu, takže veškeré auta vč. kamionů, které kolem jezdily zastavovaly a jejich osazenstvo si s úžasem prohlíželo utroby mého motoru. Jeden pšónek z kamionem málem sundal čerpací stojan. Bylo léto sice ze mně teklo, jak z okapu, ale lepší než u toho mrznout. Než se setmělo poschovával jsem vše do kabiny zamknul a jel domů. Na druhý den jsem nakoupil potřebné díly a vydal se opět k Devíti křížům. Vyměnil jsem šálky, pístní kroužky těsnění koupil na benzince olej večer jsem Pášu naložil na odtahovku a ve zdraví dojel domů. GO motoru se zdařila i když samozřejmě doma jsem to musel celé znovu rozebrat a pořádně opravit, protože tohle byla provizorka na dojetí. Ale nikdy nezapomenu na ty vyděšené ksichty když viděli plnou korbu součástek. A dokonce tam zastavili i policajti a musel jsem jim ukázat papíry, aby se ujistili, že tu nerozebírám nějaké zaparkované auto na ND.Tomas6 píše:já na 406 měnil pero na parkovišti ve Zlíně před špitálem.To leželo na zemi že jsem pod to hever nedostal.Dobrý vomrd.Vyměnil jsem i s uložením s tím že se na dílně udělá i to druhé.Jak jsem to spustil na kolo rána a druhá strana byla na zemi.Na mrtvici.Venku minus 3 a déšť se sněhem.Z parkoviště jsem šel rovnou na pohotovost pro antibiotika.Nejlepší byli lidi co chodili okolo.V neděli přes oběd.Nemám rad francouze.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Jo.Já v Místku tak 10 let zpátky na náměstí v zimě nějak před vánocema v neděli vložkoval motor z unc.Venku tak minus 10 vercajk přimrzal k rukám.Chladič plný ledu rozmrzal v dodávce kde jel buf celý den.Lidi chodili do cukrárny z cukrárny.Za dva dny znovu páč obsluha neuhlídala vodu,nejhorší že motor musel ven což není nadvakrát skvělá práce. V karviné komplet pojezdovou převodovku,na benzince na pávově měnil motor na tatře a tak.Kolikrát do noci při baterce.V praze jsem měl kdysi rozpálené rameno na bagru,vařil jsem ho pak elektrodou snad do desíti do večera.Dojel domů ve dvě v noci a ráno na šest.No a nějak jsem to tehdá neřešil.Práca jak práca hlavně že byly prachy. Byl jsem mladý tak sa udělalo cokoliv.Dneska už bych to nedělal.Asi stárnu.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
[quote="WHITE-CZ"] .
K tej chuťovke, stačí pozrieť film XXX, rýchle a zbesilé a je to tu a tuningujeme

K tej chuťovke, stačí pozrieť film XXX, rýchle a zbesilé a je to tu a tuningujeme



vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS