Dodělání chladiče spalin 1.9 Tdi PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolix »

Vím že Fabie to měly, místo toho příhřevu vody (3 svíčky), Ibiza, Polo by to měly mít taky...

Já řešil hlavně to, že se mi nesmyslně dlouho ohříval motor na provozní teplotu, a nemohl si pustit topení,... hlavně s EGR OFF...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Aké ťažké je dorobiť chladič spalin na rotačku ? dá sa to ?
Chcel by som hlavne teraz na zimu dať EGR ON a dorobiť chladič spalín nech sa
to rýchlejšie zohrieva.

Poprípade čo všetko k tomu treba na dorobenie ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

fekálek píše:On tam v té ibize to PCTčko musí mít taky ne? To už by dávno umrznul a nebyl tady na foru. Pédo bez žhavičů a nebo PTC snad v zimě nejde ani provozovat. Okno by ti rozmrzlo po 20km jízdy, nic moc myslím
Mám PD bez žhavek, PTC tam nikdy nebylo, EGR Off a motor mi krásně topí po ujetí 10 km. Pravda těch cca 10 km je nic moc, ale asi po 6 km už fouká vlažný vzduch.
Když fungoval bufík byla to jiná písnička, ale poslední dva roky to má na háku a funguje si jak se mu zachce.
Uvažuji otom že udělám to co Viči a nechám si zprovoznit EGR jen částečně, dokud se neohřeje motor a pak Off.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

V čem to máš?? To musí bejt mrazák jak kráva, vždyť ten motor se vůůůbec neohřejvá
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ano, ja chcem tiež EGR on len do nejakých stupňov kým sa neohreje a potom samozrejme aby bol off, lebo aby to kúrilo stačí ti mať nejakých 50 stupňov na vode a už je celkom použiteľné a samozrejme čím skôr sa to v zime ohreje tak tým lepšie aj pre motor :)

žhavky samozrejme mám, ale aj ten chladič splain by bodol
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5083
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

3 žhavky přes vypínač a přední okno neškrábu.Perfektní termostat je základ. Komu je to málo,tak jedině VR 5 nebo 6 benzín.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Vici píše:a já jsem to raději demontoval.. :-)
Se nedivim.Však oni to osatní taky vyhážou, až se jim začne ztrácet voda a pářit z vejfuku (LOL)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No je to lepšie ako nič, každopádne má to niekto na rotačke ? nejaký tipy a triky ? mám ten chladič komplet doma aj s hadicami, zatiaľ som na to len predbežne pozeral aniektoré hadice neviem kam :D
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Vždyť máš egr off
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

fekálek píše:V čem to máš?? To musí bejt mrazák jak kráva, vždyť ten motor se vůůůbec neohřejvá
Ve čtverkovým Golfu a skutečně s ohřevem motoru nemám problém.
Dobrý termostat je základ, vím že na tyhle motory s nimi byl problém a tak jsem koupil na doporučení Wahler a bez problémů. Navíc mám chladiče z ARL takže i nasávaný vzduch mám chladnější jak s původními ASZ chladiči v podběhu a přesto topím v pohodě. Jo a dokud nestoupne teplota oleje na 70°C tak motor netočím nad 2500 ot/min spíš se držím do 2000 takže si nepomáhám ani vytáčením motoru aby se ohřál rychleji.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Veď EGR pôjde ON a každopádne už sa na tom nebudem voziť len ja kedže ja kupujem druhé auto, takže by som to chcel mať tak aby to bolo OK aby sa to pekne ohrievalo atď, takže preto sa pýtam, ale nejak by to malo ísť, keď tak pofotím
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

S ohřívánim taky nemám problém a to motor v zimě taky nijak nevytacim termostat mám Gates. Spíš mě štve že po startu občas dost zakouri.....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Nj ale nie je ohrievanie ako ohrievanie, ja tiez motor zohrejem v zime po 15 km na 90 stupnov, ale ked mu mozem pomoct byt ohriaty za 10 min tak prečo nie
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“