FMIC OCTAVIA I

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

soulkapo
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 11 led 2014, 14:59
Odpovědi: 0

FMIC OCTAVIA I

Příspěvek od soulkapo »

Koupil jsem kit od http://www.highperformanceparts.cz/inte ... 30ps.13950 mate s tim nekdo zkusrnost?s montazi? nejaky navod nejlepe foto navod potrebuji...diky[/b]
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2375
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Za tu cenu by ti to nekdo udelel na miru z nerezu.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 31 pro 2014, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hrubec »

MarenaTDI :)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Ta cena je přímo strašná..
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

Vždyť to se dá udělat i za 6000.....
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

matesfox píše:Vždyť to se dá udělat i za 6000.....
kompletní vedení s IC třeba 300mm a všemi hadicemi(byť jen pár spojů) argonem a vším okolo?
tak ti asi přivezu auto
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolix »

Já taky (LOL)
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

abych nekecal já to udělal asi za 5000,4000 ic + 300 asi 7 kolen a 200 2m trubky a pak jen spony ty asi 100,a spojky ty asi 200 a jeto....no do 5 sem se vešel s fmicem v plné parádě a je to s nerezu,nechápu kde na ty ceny chodíte,buď neumíte nakupovat a nebo to dávate někomu kdo si zato bere řádne prachy...
Rotah
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 18 dub 2010, 12:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rotah »

Matesfox: nahoď plz odkazy na shopy, kde jsi kupoval materiál. To jsou totiž velice zajímavý ceny (noteeth)
BMW e46 330D - 150kw/410Nm
Honda S2000 - 170kw/208Nm
_
Ibiza mk3 TDI 81kw
Ibiza mk3 TDI 66kw
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolix »

Rotah-to bude trošku problém (LOL)

Každej se rád chlubí, co všechno má, za kolik koupil super prajs, ale když dojde na lámání chleba, aby pověděl kde koupil nebo sehnal, tak to zahraje do autu, třeba že už zapoměl kde a bla bla bla...

Jen aby měl on výhodu, ale pomoct to už ne (LOL) (noteeth)

Bohužel takových lidí znám povícero, a to si dokonce troufají říkat "kámo" (hm)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

r.martinec píše:
matesfox píše:Vždyť to se dá udělat i za 6000.....
kompletní vedení s IC třeba 300mm a všemi hadicemi(byť jen pár spojů) argonem a vším okolo?
tak ti asi přivezu auto
Tak pokud se ti to libi tak se s nim domluv viz odkaz -

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=675
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Blbost - material "vyspatneny", prace odvedena v ramci fusky na strojich sveho zamestnavatele a jeste jim zaplacena.

Jenze, taci si neuvedomuji, ze bezny clovek musi jit do kramu a koupit to, DPH si bezne neodecte, pripadne objednat na e-shopu a jeste zaplatit postovne.

Nemam nic proti tomu, kdyz nekdo prvni postup zvoli, me stve, kdyz to jeste bere jako normalni zalezitost a stavi to do pozice bezneho postupu.

... pak tu chudak prave prichozi vychazi z takovychto predstav a pak, kdyz mu nekdo sdeli oficialni cenu, tak mu div nevolaji zachranku :roll:

PS: cena opravdu kvalitniho jadra intercooleru v techto rozmerech vychazi na 6891,-- bez dopravneho (jak kvalitni je IC z te sady nemohu soudit)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

plně souhlasím
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

FMIC.CZ ceny slusny takze priklad:

Medium koler: http://fmic.cz/standardni/11-intercoole ... x65mm.html

cena: 2 290,-

spony pevnostni - zinek: http://www.anox.cz/49/

30,- a ks tak dejme tomu 8ks je za 240,-

trubka hlinik 60mm: http://www.ehlinik.cz/

60x2mm cca 131,-/m bez dph tak '4m'!!! tech 977,-

rovna silikonova spojka: http://fmic.cz/rovna-spojka/120-lacznik ... -50mm.html

60mm 1 ks 115,- rekneme stacej 4ks cena 460,-

rezani, vareni samo domo 800,-
(dejme tomu ze mam k dispozici sluzebni tig se vsim vsudy)

CELKEM: cca 4767,- + nejaky to postovny.

Samozrejme nejni to bezchybnej setup, ale jde to kdyz se chce panove.

Takze Mates si vubec nic nevymejsli.

*podotknu ze mi jde jen o sbezne srovnani celkove ceny s uvedenym kitem z http://www.highperformanceparts.cz/ nic vic nic min.

kvalita provedeni prace a pripadne dalsi naklady je vec druha.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A je to tu zase - radi se, jak proinvestovat penize! Novacci, ignorujte!

Je to opet zarny priklad rozdilu mezi "funguje" a funguje. I turbo z Avie umistene vzadu pred tlumicem by dokazalo "fungovat".

Pojem "sbezne srovnani" je vice nezli zcestny - je to, jako kdyby nekdo porovnaval klasicky rohlik a doma upeceny celozrny chleb - ano, clovek na tom prezije, ale rozdily v celem spektru!

1) Ja se bavil o opravdu kvalitnich intercoolerech
http://forestovo.rajce.idnes.cz/waterco ... tercooler/

... navic, ani to neni uplny ukazatel kvality, staci si nechat udelat rozbor na spektrometru a pochopi jaky je rozdil. Neni hlinik jako "hlinik" a uz vubec ne slitina hliniku!

2) ... a na pozinkovane spony zapomenout, paklize to chce clovek nedestruktivni metodou rozebirat

3) hlinikove vedeni, je to hloupost a ma to pouze jedinou vyhodu a to vahu

4) kde mas kolena ... nebo to budes resit rezanim trubek pod uhlem? (wallbash)

5) kdo ma doma bezne TIGa? Nebo to chces svaret elektrodou?

Jinak, co se Mareny tyce, tak byt jim, tak moc nepritakavam. Ano, mohu doporucit, vedeni umi udelat dobre, ale svary od nej jsou zadarmo drahe! Nechte si to jen nabodovat a svarit si to nechte u opravdoveho odbornika a ne toho jeho matlaka, kterej setri na Argonu nebo neumi poradne svarovat!!!

... jak mohu kritizovat? Na zaklade osobnich zkusenosti u dvou realizaci.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“