FMIC OCTAVIA I

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Foreste, Foreste. Toto byl pouze návrh jak by se tu mohlo debatovat. Co jsem zmínil za matroš byla část co si z hlavy pamatuju - proto to není uvedeno v detailech a přesných mm. Jak bylo zmíněno, každý to dělá jinak a vede jinudy. Až by jsme si shrnuli co na to, můžeme se bavit z čeho a td.
PS: Chytáš jako moje tchýně ;)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

Poviem to v skratke - materiál nerez nieje drahý... relatívne drahá je robota aby to niekto spravil tak ako má plus silikonove hadice sú drahé, cena za ic sa dá... je rozdiel ked si to človek robí sám ako ked to niekomu dá spraviť...

V skratke - čím menej spojov a silikonovych hadíc tým lepšie... čím kratšia dráha tým lepšie, čím menej zahnutí tým lepšie :D
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“