2.0Tdi BKD vstřikovače

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pavel368
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 28 dub 2012, 15:01
Odpovědi: 0

2.0Tdi BKD vstřikovače

Příspěvek od pavel368 »

Zdravím řeším teď problém moje octavia mi nenaskočí neboli starter točí motorem svižně ale nechytne. auto bylo v servisu s tímto problémem kdy bylo vyměněny tandemovy čerpadlo + nová baterie ale po 300km opět stejný problém. jediné co vím je že motor mám jeden vadný vstřik a egr vnetil ( svítí mi kontrolka motoru) egr ventil ukázala diagnostika vadný vstřik jsem vyvodil z toho že motor při volnoběhu občas škubne jinak při jízdě absolutně žádný problém. Zajímalo by mě jestli vadný vstřikovač odhalí diagnostika nebo jestli je nutné každý vstři zvlášť proměřit jako je např tady https://www.youtube.com/watch?v=wtgk-DqCW9o a myslím si že by to mohla být i příčina proč mi to nestartuje otázka je jestli to má správně ukazat i ta diagnostika protože ta odhalila pouze egr nebo to změřit ručně jak je na videu a dál jestli z vás má někdo zkušenost že by na nenastartování měl vliv i vadný egr. toť vše děkuji za případné informace
BMW 325TDS
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

ti to zřejmě obyčejně podfukuje vstřik, to je to škubání. Že to nechce chytit, asi tam máš vzduch. Udělat sedla vstřiků, pak to zkusit přes sprej nastartovat. BKP má jiný vstřiky než BKD, tam to s KO vstřikem nechytá, BKD je Bosch. A ještě čerpadlo v nádrži ti funguje?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
pavel368
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 28 dub 2012, 15:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavel368 »

Biimbo píše:ti to zřejmě obyčejně podfukuje vstřik, to je to škubání. Že to nechce chytit, asi tam máš vzduch. Udělat sedla vstřiků, pak to zkusit přes sprej nastartovat. BKP má jiný vstřiky než BKD, tam to s KO vstřikem nechytá, BKD je Bosch. A ještě čerpadlo v nádrži ti funguje?
díky za tip můžeš mi to s tím vzduchem trochu upřesnit? na palivovy čerpadlo se ještě podívám
BMW 325TDS
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

Jak si na tom s hlavou? Jakej má index....voda drží? Jestli mas lehčí úniky tak může být udělaná hlava, ale to je ta nejhorší varianta ikdyz sem ji taky resil
pavel368
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 28 dub 2012, 15:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavel368 »

Franciktdi píše:Jak si na tom s hlavou? Jakej má index....voda drží? Jestli mas lehčí úniky tak může být udělaná hlava, ale to je ta nejhorší varianta ikdyz sem ji taky resil
nalil jsem tam tady tohle http://www.toralin.cz/toralin-tekuta-me ... otoru.html ted mám s tím 300km najeto a zatím žádný úbytek dřív už jsem musel dolívat i po 70km na hodnocení je ale příliš brzy zatím to mám jako provizorní řešení
BMW 325TDS
pavel368
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 28 dub 2012, 15:01
Odpovědi: 0

vyřešeno

Příspěvek od pavel368 »

Tak vás zdravím po dlouhé době problém je konečně vyřešen bylo to vodou v řídící jenotce prostě tam někama zateklo. to byla pro mě velmi dobrá zpráva i když mě to zjištění stálo 4000,- protože musely v servisu projít kompletně všechnu elektriku něž se k tomu dopídili. pak přišla zpráva asi tak 6x horší jak to byli projet tak se jim potkal motor vinu odmítají (jak jinak) a svádí vinu na předchozího mechanika který tam udělal špatně rozvody kde spalda kladka byla prý špatně přidělaná ale to už je teď jedno zajímá mě kolik mě bude stát případná oprava pokud se mi nepodaří aby to bud jeden nebo druhý servis udělal v rámci reklamace.
Takže pokud se vám něco takovyho stalo a opravovali jste tento potkaný motor BKD na kolik vás to přišlo. jinak počítám ventily novy, hlava dolů, přebrousit, + alespon novej rozvodák pokud se něco nestalo ještě s tou kladkou která spadla při těch točkách. takže věci zhruba vím ale spíše kolik jednotlivy části stojí a ta práce. a jestli to má vůbec smysl opravovat protože jsem na dost diskuzích četl že je už otázka jestli nekoupit druhej motor.
BMW 325TDS
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2063
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: vyřešeno

Příspěvek od Jirka. »

pavel368 píše:Tak vás zdravím po dlouhé době problém je konečně vyřešen bylo to vodou v řídící jenotce prostě tam někama zateklo. to byla pro mě velmi dobrá zpráva i když mě to zjištění stálo 4000,- protože musely v servisu projít kompletně všechnu elektriku něž se k tomu dopídili. pak přišla zpráva asi tak 6x horší jak to byli projet tak se jim potkal motor vinu odmítají (jak jinak) a svádí vinu na předchozího mechanika který tam udělal špatně rozvody kde spalda kladka byla prý špatně přidělaná ale to už je teď jedno zajímá mě kolik mě bude stát případná oprava pokud se mi nepodaří aby to bud jeden nebo druhý servis udělal v rámci reklamace.
Takže pokud se vám něco takovyho stalo a opravovali jste tento potkaný motor BKD na kolik vás to přišlo. jinak počítám ventily novy, hlava dolů, přebrousit, + alespon novej rozvodák pokud se něco nestalo ještě s tou kladkou která spadla při těch točkách. takže věci zhruba vím ale spíše kolik jednotlivy části stojí a ta práce. a jestli to má vůbec smysl opravovat protože jsem na dost diskuzích četl že je už otázka jestli nekoupit druhej motor.
Stává se to, je tam jemnounkej závit v hliníku a ten šteft se vytrhne. Já při rozvodech automaticky nabízím převrtání na větší šteft.
Hlavně než z toho začnete sundávat hlavu a podobný píčoviny, tak nahodte nový rozvody a zkuste to nastartovat. Ty 16V se ve většině případů nepotkají. Takže výsledná cena bude záležet na tom jestli se to potkalo nebo ne. Bud to vyjde jen na nové rozvody, nebo na jiný motor-což je u toho BKD tak 20-25.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“