Studený start
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Studený start
Zdravim,chci se optat už je to nějakej měsíc co mi špatně začlo startovat moje Toledo 1M2 81kw (AHF)...mám vyměněný žhavky, předvstřik je prý ok a nafta nepada...Pořád mi tvrdí že mi to dělaj vstřiky protože jsem dal Sprinty 764...Moc se mi tomu nechce věřit, protože ty už tam mám skoro rok a myslim si že by jinak zlobily už dříve...Při st.startu motor jakoby nechce chytnou pak naskoci, chvilku se auto klepe a objevi se bili dym.Čím větší zima, tak tim horší...Díky za rady
Ibiza 6l1 1.9 TDI FR
Kat off, EGR off, FMIC, 1749VB, mvolesko soft
Kat off, EGR off, FMIC, 1749VB, mvolesko soft
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
Bílý dým značí nespálenou naftu, která nastane -když má válec malou kompresi, tryska/y/ chčijou, zpěněná nafta nebo malý předvstřik.Tohle vše tady bylo popsáno, teď jde o to, určit přesně co je na vině.Nejhorší je, když je to obojí, např., slabší tlak ve válci spolu se špatně rozprašující tryskou. Poslechni předřečníky a zkus kompresi zastudena a zjisti, který válec nejde..Možná by stálo zato, dát na přepad silonovou hadici pokud tam není a již při startu se dívat , zda hned po startu jde odtud čistá nafta..Pokud to jde na 3 válce nějakou dobu, zkus při běhu povolovat vstřik. trubky postupně, který válec nejde..Pokud se nic nezmění a bude to budit dojem že "jdou všechny" , přidal bych základní předvstřik...A také, když začneš startovat , musí jít kouř z výfuku hned...ne až za chvilku, pokud to chvilku bude trvat, je opravdu zapadlá nafta...
nepropadat panice...