
pokžený egr ventil
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pokžený egr ventil
ahoj máme Golfa r.v. 2011 1.6 77kw motor CAYC a začala nám svítit žlutá kontrolka motor do dílny a auto nejelo víc jak 80km, kamarád to píchl na VAG a píše to Egr ventil, vymazal závadu, ale za týden se to objevilo znovu, mechanik mne straší, že to bude drahá oprava a bude muset sundávat nápravu přitom to není 4x4 máte nějaké doporučení, kde za rozumnou cenu sehnat originál egr případně dobrýho servisáka na severní Moravě? 

- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
egr se objevuje v pameti zavad snad u vsech po par letech, nech to proklepnout nekym kdo vi co dela, kontaktuj uzivatele Hanz.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Využijem túto tému a opýtal by som sa skúsenejších, či sú nejaké príznaky, že je EGR na odchode? Niečo, čo by sa dalo pozrieť cez VAG, prípadne nejaké špecifické správanie motora.
Moj G6 s týmto motorom má 82.000km a údajne je to tá správna doba, kedy sa EGR pokazí.
Moj G6 s týmto motorom má 82.000km a údajne je to tá správna doba, kedy sa EGR pokazí.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Mohl by mě prosím někdo vysvětlit, proč je resp. může být EGR zásadní pro funkčnost DPF ? Měl jsem vždy za to, že platí přímá úměra - čím více se snažíme omezit tvorby NOx, tím je větší četnost tvorby sazí z důvodu absence kyslíku, což pravda je. Proč by se tedy mělo víc zasírá DPFko u EGR off ? Vždyť u regenerace je EGR beztak uzavřeno (pro potřebu vyšší teploty?)
Nemám teď na mysli blbou záslepku na egéru či nefunkčnost ventilu, ale vliv ošetření v ŘJ na EGR off... Bavil jsem se s člověkem, který upravuje auta a ten říkal, že u některých aut se po EGR off vyskytuje problém s DPF, u jiných ne... V čem je tedy problém ?
Recirkulaci mám v ECU zcela zrušenou, k tomu záslepku, najeto +10.000 a zatím je regenerace bez problémů...
Nemám teď na mysli blbou záslepku na egéru či nefunkčnost ventilu, ale vliv ošetření v ŘJ na EGR off... Bavil jsem se s člověkem, který upravuje auta a ten říkal, že u některých aut se po EGR off vyskytuje problém s DPF, u jiných ne... V čem je tedy problém ?
Recirkulaci mám v ECU zcela zrušenou, k tomu záslepku, najeto +10.000 a zatím je regenerace bez problémů...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS