pokžený egr ventil

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Stapol
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 18 dub 2008, 12:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

pokžený egr ventil

Příspěvek od Stapol »

ahoj máme Golfa r.v. 2011 1.6 77kw motor CAYC a začala nám svítit žlutá kontrolka motor do dílny a auto nejelo víc jak 80km, kamarád to píchl na VAG a píše to Egr ventil, vymazal závadu, ale za týden se to objevilo znovu, mechanik mne straší, že to bude drahá oprava a bude muset sundávat nápravu přitom to není 4x4 máte nějaké doporučení, kde za rozumnou cenu sehnat originál egr případně dobrýho servisáka na severní Moravě? :?
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

egr se objevuje v pameti zavad snad u vsech po par letech, nech to proklepnout nekym kdo vi co dela, kontaktuj uzivatele Hanz.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

u tohoto motoru se to mění jeden za druhým,tenhle měsíc jsem dělal 3x no cena je vyšší dá se sehnat cca od 6 do 12 podle dodavatele...qle zatím jsem se setkal vždy že to byl přebalenej originál......4/6hodin práce kus od kusu...
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

nápravu už nesundávám....
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

sundavám líp se tam může a půl dne práce...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Využijem túto tému a opýtal by som sa skúsenejších, či sú nejaké príznaky, že je EGR na odchode? Niečo, čo by sa dalo pozrieť cez VAG, prípadne nejaké špecifické správanie motora.
Moj G6 s týmto motorom má 82.000km a údajne je to tá správna doba, kedy sa EGR pokazí.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20127
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

teď to řeším, švagrová má 2011 s najetýma 57tis.km ale jezdí to hlavně couráky, 2km kluka do školky, pak 3km do práce, občas 10km tam, 15km tam..
píše to egr a ještě nějakou neznámou závadu ( VCDS 2013 ) tak nevím jestli střelit od pasu egr, aby tam toho nebylo ještě víc
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

tenhe měsíc 111500km,280000km,75000km, r.v. 2011/2012 ´asi se kazí a čím víc couraš tím dřív je ko
smej0191
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 13 led 2008, 09:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin SR

Příspěvek od smej0191 »

tiez mam problem s EGR ale na 2.0 TDI 103kw 115tis km rv2010
meni sa komplet výmenník alebo len ten servomotorcek dik
boost in progress
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Mohl by mě prosím někdo vysvětlit, proč je resp. může být EGR zásadní pro funkčnost DPF ? Měl jsem vždy za to, že platí přímá úměra - čím více se snažíme omezit tvorby NOx, tím je větší četnost tvorby sazí z důvodu absence kyslíku, což pravda je. Proč by se tedy mělo víc zasírá DPFko u EGR off ? Vždyť u regenerace je EGR beztak uzavřeno (pro potřebu vyšší teploty?)

Nemám teď na mysli blbou záslepku na egéru či nefunkčnost ventilu, ale vliv ošetření v ŘJ na EGR off... Bavil jsem se s člověkem, který upravuje auta a ten říkal, že u některých aut se po EGR off vyskytuje problém s DPF, u jiných ne... V čem je tedy problém ?

Recirkulaci mám v ECU zcela zrušenou, k tomu záslepku, najeto +10.000 a zatím je regenerace bez problémů...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Stapol
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 18 dub 2008, 12:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

opraveno

Příspěvek od Stapol »

tak už to mám opravenol, egr už jsem si koupil a mechanik ho vyměnil, byl prasklý vodní chladič, oprava trvala celý den a musela se sundat náprava a pak udělat geometrie a už jezdím
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Da se to udelat za pul den a bez napravy, napravu uz nesundavám.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“