Tlak mazání 2,0 Tdi CR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tlak mazání 2,0 Tdi CR
Měřil už někdo tlak oleje v hlavě válců pod spínačem oleje na Multivanu 2.0 Tdi CR 132kw? Řeším takový problém u jednoho zákazníka. Začal mu pípat tlak oleje. Po větší zátěži a padnutí do nižších otáček. Pak se to začalo stupnovat a ted to pípe častěji i bez větší zátěže. Hned na začátku jsem napojil manometr na tlakové vedení k malému turbu. Tento olej je vedený z bloku. A tlak zde byl ok. I po ohřátí nepadl na volnoběh pod 1 bar a i když to píplo byl třeba na 2 barech. Objednal jsem preventivně spínač a beze změny. Tak jsem napojil ještě další manometr na hlavu přímo pod spínač a tam je tlak o dost nižší. Po ohřátí klidně 0,3 baru. Sotva se dostane k jednomu baru i v otáčkách. V diagnostice jde vidět jak spínač na volnoběh sepne malý tlak a zpátky sepne až tak v 1200 - 1300 otáčkách. Ale budíky začnou řvát až když je spínač rozpojený a motor má nad 1800 otáček. Což jsem vypozoroval s odpojeným spínačem a postupným přidáváním. Jde mi o to jestli někdo měřil ten tlak na zdravém motoru a koli je ten tlak v hlavě válců. U tohohle motoru asi budou v hájí ložiska vačky a tlak zde dost utíká a přes zpětný ventil v nolku ho asi tolik neprojde aby zde byl stejný tlak jako v bloku. každopádně pípání budíků se chová divně a nerad bych dělal motor zbytečně.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ten motor se prostě nepovedl,takže těžko uspěšně opravíš něco,co konstruktéří ve VW zku.. Takže po 150tkm je ten motor celkově na výhoz. Všude kam se podíváš jsou vůle a tamtudy se stácí tlak oleje. Mužeš začít bi-turbem,pak vyvažováky,pak hlava a nakonec spodek.
Jinak tlakový spínač je myslím 0,3-0,5barů.Ale většinou to nahoře skoro nemá žádný tlak,takzvaně 0,00kulový.
Přeji hodně štěstí.
Jinak tlakový spínač je myslím 0,3-0,5barů.Ale většinou to nahoře skoro nemá žádný tlak,takzvaně 0,00kulový.
Přeji hodně štěstí.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
tak ono ten motor taky něco tahá že, a ´5W3O ho sice rychle promaže, ale jeho tenký mazací film vydře, jak si právě zjistil
kup v kel 1OW60 titan a nalej militech,at sí říká kdo co říká o přísadách do oleje,
čidlo oil ukostři,
pak rožlá konev udělá paniku jen když necháš déle zaplý klíček
a at jezdí a jezdí
přeju hodně let do doby než se protočí šálek to poznáš

kup v kel 1OW60 titan a nalej militech,at sí říká kdo co říká o přísadách do oleje,
čidlo oil ukostři,
pak rožlá konev udělá paniku jen když necháš déle zaplý klíček
a at jezdí a jezdí
přeju hodně let do doby než se protočí šálek to poznáš

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
je fakt že tlak tam je sice malí ale je .. jak píšeš obejít čidlo a jezdit. ale to tak nějak není můj styl.. turba už jsem mu měnil tak asi ještě udělam hlavu. Kombibace takhle těžkého auta a 5w-30. olej furt vařící a jak voda. Výsledek je pak tento. Posrané honby za emisema. pak dají motor z golfa do T6, kde má být 2.5. Výkon sice vyhoní, ale takhle zatěžovaný motor to prostě nevydrží..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
[quote="go.vojta"] tak asi ještě udělam hlavu.
párkrát jsme zkoušeli ucpat kanál do hlavy, krátkodobě natočit a tlak se nijak nezvedl teče to klikou,
známý taky neštěstí k ničemu opravy dlouhodobě nevedly,
na ty medikamenty tian s mildou to jezdí, naposledy cca přes tři roky a točil se šálek v ojnici,
byl u mě kamoš zdejší uživatel a ten výsledky s GO spodku má našel si povíc firem co dělají dobrou práci a motory umí dát do kupy
párkrát jsme zkoušeli ucpat kanál do hlavy, krátkodobě natočit a tlak se nijak nezvedl teče to klikou,
známý taky neštěstí k ničemu opravy dlouhodobě nevedly,
na ty medikamenty tian s mildou to jezdí, naposledy cca přes tři roky a točil se šálek v ojnici,
byl u mě kamoš zdejší uživatel a ten výsledky s GO spodku má našel si povíc firem co dělají dobrou práci a motory umí dát do kupy
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
tak chápu že když to nemá celkově tlak tak to nemá smysl moc řešit a je problém v klice vyvažovákách atd., ale tady je dole tlak celkem ok a v hlavě o hodně méně.. Takže vycházím z toho, že v hlavě se musí tlak dost ztrácet. Mechanika motoru samotného je stejná jako u všech CR 2010 nahoru. superb, passat, golf, atd..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 04 pro 2024, 17:21
Odpovědi: 0
Re: Tlak mazání 2,0 Tdi CR
Zdravím všetkých. Chcem sa opýtať či sa nejako podarilo odstrániť problém.s tlakom oleja vw transporter 2,0l 132kw. Mam taky istý problém, na turbe tlak skoro 2,5 bar a v hlave ledva 1bar na studenom. Motor po GO - hlava,blok aj obidve turba a tlak sa rozsvieti z času na čas...čerpadlo je nove,hydraulika vymenená......dochádzajú mi nápady. Dakujem za info.
Re: Tlak mazání 2,0 Tdi CR
Ahoj, prosím tě. Uz jsi na to přišel?
Mam to podobně. Udělaný motor a tlak na volnoběh 1.0 a 2.000ot. Je tlak 2500
Mam to podobně. Udělaný motor a tlak na volnoběh 1.0 a 2.000ot. Je tlak 2500
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5060
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Re: Tlak mazání 2,0 Tdi CR
To hodně utíká tlak. Studený v 2500ot. tak přes 5, teplé v 3000ot 4. GO byla hodně odfláklá.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Tlak mazání 2,0 Tdi CR
On je problém to "udělat" pořádně, je moc míst kde to utíká, stačí trochu vydřené uložení vaček a je to v prdeli, s tím nikdo nepočítá a najít to téměř nejde