Fabia I 1.2 htp 6V vynechávání zapalování

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
coroner
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 01 čer 2006, 20:19
Odpovědi: 0

Fabia I 1.2 htp 6V vynechávání zapalování

Příspěvek od coroner »

Zdravím pánové, potřebuji radu. Sousedka mi dnes naďelila svoji fábii, že nejede a ať s tím něco udělám, když dělám ta auta. Ta vážně dělám, ale jen veterány do roku 1980 :)
No a co tomu je:
Jede to asi 10km normálně (dá li se to o htp tvrdit) je celkem jedno, jak moc se tomu šlape a pak se to začne dusit, škubat sebou, svítí check engine a je to rádo, že to jede na dvojku 20km/h.
Vag hlásí
Vynechávání zapalování 1. válce - sporadicky
Vynechávání zapalování 2. válce - sporadicky
Vynechávání zapalování 3. válce - sporadicky
Vynechávání zapalování - sporadicky
Nic víc
Zajímavé je, že když to už vůbec nejede a člověk zastaví a vypne zapalování, znovu nastartuje, tak kontrolka na chvíli zhasne a chvíli to zase jede celkem normálně.
Měřeny komprese - ty to má
Tlak paliva - ten to má
Nové svíčky
Novej vzducháč
Koukalo se dírou pro lambdu do katu - ucpanej ani rozpadlej není

Má někdo typ na co se podívat? Odkud začít s diagnostikou?
Dík za jakejkoliv typ.
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

a co kabelový svazek?
sharkie5
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 21 bře 2010, 23:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Bohumín

Příspěvek od sharkie5 »

když už jsou nové svíčky, tak bych ještě zkusil postupně vyndávat cívky jakmile se závada začne projevovat
Berloš multispace 2009, 1.6 HDi, 75 poníků
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Kolko,tlaky?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1119
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

pokud se ty chyby oběví i po smáznutí šel bych po kabelovym svazku na levý straně v motoru na podběhu pod baterií a filtrboxem
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
coroner
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 01 čer 2006, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od coroner »

Mrknu jestli tam naskakuje vynechávání zapalování v kanálu 15 i na volnoběh.
Bohužel nemám tu notebook, takže diagnostika jen na stojícím autě.
No a jestli ne, tak půjdu po svazku. A jestli jo, tak to má ten motor asi za sebou.
Tlaky má dost na prd 14,11,11 ale zase má naběháno přes 230t km, takže jsem ani žádnou hitparádu neočekával. Ale je divný, že to prostě jede chvíli normálně a je jedno jestli je to studený nebo teplý a pak to skoro umře.
Chyby se objeví až po další 10km jízdě od smazání, okamžitě nenaskočí.
coroner
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 01 čer 2006, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od coroner »

Jsem zvědavej co tam najdu. Buď tam ty výpadky zapalování ani nejsou, nebo tam jsou neznatelné, ale jednotka to evidentně vyhodnotí tak, že tam jsou na všech válcích a začne v rámci ochrany katu náhodně odpojovat vstřikovače těch válců o kterých si myslí, že nepálí = všech, ale tak, že to kupodivu "ještě jede".
Tím jak se vypne zapalováni a znovu nastartuje asi začne počítat výpadky znovu a zase to chvíli jede.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“