Tak ještě jednou a naposled proč to začlo
Jirka. píše:A vložku bych na to nepoužíval ani omylem, je to fakt měkota, takže stačí aby při utahování na ráčnu sedla mucha a je to zas v řiti

Nebejt toho že tvrdíš tohle tak sem to úplně přešel.
Jirka. píše:Neberu ti jestli je vložka lepší nebo ne, ale poněkud zapomínáš na rozdíl M8/M10 a tam si nějaká vložka ani prstíčkem neškrtne

a je blbost řešit nějakou vložku když tam za zlomek ceny můžeš nacpat větší šroub s hrubším závitem který drží 4x víc než ta vložka v M8

Rozdíl mezi M8/M10 si přečti úplně dole. Kvůli zlomku ceny sem jí taky zmínil. Přiznávám že sem to asi blbě napsal ale smyslem mělo bejt o kolik se ti zvednou náklady s vložkou?
Jirka. píše:Spíš mi připadá že ze sebe děláš řiditele zeměkoule a všichni ostatní kteří to neudělají podle tebe jsou pitomci. Např všechny ty servisy i autorizované kde se převtává na tom samém motoru šteft na kladce rozvodů to prostě dělají špatně a měli by se jim ruce zlámat.

A zase to překrucování a zveličování. Ano, sem ředitel zeměkoule protože s tím mám zkušenosti a vím o tom víc než jen že hliník je měkej. Jasně sem ti psal že:
šulda píše:Taky sem nikde nepsal že když to přeřízneš na M 10 tak to bude špatně
Tak mě prosím tě neobviňuj z takový hovadiny! Do výzkůmáku s tím opravdu nemusíme, na to by stačila zkušebna co máme v práci.
Omlouvám se všem koho se dotklo že sem chtěl poukázat i na jinou a kvalitní metodu (už taky osvědčenou) než je klasika. Zase sem se poučil - příště se vyser na dinosaury.
alni Máš u mě 100 bodů. Teď kua přemejšlím jak to napsat aby se to zase nedalo překroutit. Konečně to někoho napadlo. U tý vložky jde ještě o to jak se přenáší síly a proto je pevnější. A aby ste to nemuseli měřit tak šroub M10 má 9,8 + - setiny a vložka M8 min. 9,7 a max. 9,9.
