trysky china

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

trysky china

Příspěvek od Pitlik »

Máte niekto trysky made in CHINA väčšie ako .216 (S764)? Zaujímalo by ma ako na tom taká tryska je s výdržou a ako práši..
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

Ja mam s764 0.230mm, vybral som ich po 5000km a prasili ako nove :-)
BMW e39 525tds
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

miroteplicky píše:Ja mam s764 0.230mm, vybral som ich po 5000km a prasili ako nove :-)
uz ich mam 18000km a zatial hodnoty vo vagu su 0.1 mg
BMW e39 525tds
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Díky :) ale rozhodol som sa aj tak zobrať trysky od člena mirulu :)
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nevím odkud to máte tu čajnu ale jednou si borec dovezl špičky který si sehnal přes alliexpress nebo kde a auto s nima vůbec nejelo, na zkoušečce to teklo jak dunaj, furt dokola s tím otravoval a nechtěl pochopit že to prostě neseřídím ale že ty trysky jsou šmejd
kdyby to náhodou jelo a uchcávalo tak je to schopný ještě utavit písty
toto je podle mě šetření na špatným místě
to je jak když kluci špekulovali s čínskýma dílama ( řetězy,rozety,kotouče ) na okruhový motorky - říkám, dobrý, já ti to tam klidně dám ale nevím jak bych se cítil na motorce která jezdí 300 s komponentama za pár dolarů...ten kotouč ti může taky prasknout jen jendou že.. :roll:
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Nový firds chcali jak kurvy...nikdy víc...za mě buď firady nebo fb
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

kamarád koupil ty kopie bosch z bazoše a auto nejede a hulí jak fabrika ale že koupil sračky nevěří (hm) seřízený je prej má (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Vedo125
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2016, 17:08
Bydliště: Plzenský kraj

Příspěvek od Vedo125 »

S těmi Firds to mohu potvrdit, ze 4ks chcali hned dva..
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No jo ale pak hledej zavadu kdyz ti borec rekne trysky mam novy,vstriky serizeny,tezkoti rekne ze jsou to cinani za dve kila...
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Ja mam BOSCH brazil(ci to origo brazil-neviem) na G3 uz najazdene vyse 60tKm a funguju jak za nova,hodnoty na vag su lepsie ako s FB 764 alebo Hflox w4...mozno nahoda..ale neriesim funguju paradne
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“