FMIC k VB?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
SmokeAndCharm00
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 29 úno 2016, 15:12
Odpovědi: 0

FMIC k VB?

Příspěvek od SmokeAndCharm00 »

Zdravím,vím že tu je X témat tohoto typu,ale v žádném jsem nenašel odpověď.
Vždy to skončilo slovy ''vyměň nárazník za R32''.
Mám mk4 golfa,origo nárazníky a nehodlám je měnit.
Chci se tedy zeptat,budu dávat turbo z ARL a chci řešit cooler. Chci vědět z vašich zkušeností,jaký je nejlepší rozměr pro FMIC,abych řezal co nejméně? Je mi jasné,že řezání se asi nevyhnu.. klimu nemám,tím líp pro mě. Vím že na golfu moc místa není narozdíl od octávky.
Díky moc :)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak dej celou stěnu s chladičema z ARL, tam je velký IC...
bez velkého IC je Vb vyhazování peněz...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

S Vicim se shodneme jen velice zridka, nicmene nyni s nim souhlasim. Navic, dnes se to prodava za uplny pakatel nezli v dobach pocatku milenia.

Staci si projit inzerci a nebo dat si inzerat, verim, ze se Ti jich najde dostatek. Ja to mel na AJM narazniku a muselo se to jen zlehka upravovat.

Je to opravdu to nejjednodussi a verim, ze pokud nepujdes na nejaky velky tlak, tak i nejspolehlivejsi reseni. Snad jen takove doporuceni: bud nejakym lepidlem a nebo silne tuhnoucim tmelem zajisti ten spoj (?svar plastu?) u te plastove trubky do jde pred motorem - ma to tendence praskat. Lepsi resit preventivne (aby k tomu nedoslo) nezli nasledne resit prasklinu a sehnat jenom tuto turbku neni rozhodne jednoduche natoz levna zalezitost.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Stačil by 510x100x105 na VBcko?
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Pitlik píše:Stačil by 510x100x105 na VBcko?
Proboha lidi, neni to o velikosti ale ucinnosti! Muzes mit IC velkej jako vrata do chliva a neposkytne Ti zchlazeni a pressure drop jako kvalitni "prcek". Aneb i malej (pozn. ale kvalitni) kasparek muze zahrat dobre divadlo ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Ten forest ma pravdu.
Cupra TDI
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

Jen tak pro info stačí i větší SMIC, mám na svým autě ještě MAXI-K kde si sleduji i teplotu a funguje dobře i v létě v kombinaci s hybridem TSA180 a 1.55/6b . ;)
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

190k a smic?
Cupra TDI
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

mam ten vacsi SMIC ale rozmyslam ze by to chcelo nejaky do predu, prevarit plasty na hlinik nie je problém, našiel som nejaký z BMW zrejme 330d tie rozmery co pisem vyssie len by som si nechal prevarit boky... Asi tak urobim.
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

O 190k nebyla rec, SMIC pro VB lze, ale obecne se to nedoporucuje. Zalezi na softu, pokud tlacis rekneme do 1.5bar da se stim rozumne jezdit aniz by doslo k nejakym ujmam. Kdyz SMIC, urcite je lepsi 'oversized' nebo novy, starsi byvaji casto zoxidovane a castecne ucpane ucinnost tedy klesa.

No a pokud chces aby se ti to VB neflakalo tak dej FMIC tam jsou rozhodne lepsi predpoklady pro dobre chlazeni. A jak se na foru leckde pise neni FMIC jako FMIC, roli hrajou parametry i material, je to slitina hliniku a ne kazda je top. Mam na mysli hlavne levnou chinu z internetu.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4284
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

tantor-bn píše:190k a smic?
dělá se hliníkovej silnější ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Jarda S. píše:
tantor-bn píše:190k a smic?
dělá se hliníkovej silnější ;)
tojo...ale pokud chce honit koně tak to chce poradnej IC (ucinej) a ne takovouhle mrchu
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Uživatelský avatar
Sails
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 19 srp 2009, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sails »

Dělal jsem teď cooler na Boru, po zkušenostech jak všichni uříznou půlku nárazníku nebo dávaj na Golfa nárazník z R32, jsem to měřil a vejde se tam dá se říct cokoliv, jenom to chce si s tím pohrát. Já mám jenom ten 140mm vysokej a pasuje akorát, jen jsem musel trochu upravit mřížky a přišroubovat do nárazníku.

http://imageshack.cz/image/HiT
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Jarda S. píše:
tantor-bn píše:190k a smic?
dělá se hliníkovej silnější ;)
Viem hrubši. Ale stale je to smic do ktoreho aj tak neprudi dosť vzduchu
Cupra TDI
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“