MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Frenzy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 549
- Registrován: 29 črc 2012, 20:27
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
Nechat odpojenej, zapojení je na 1. straně.
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Ahoj,
prošel jsem tak orientačně vlákno ale 48 stránek je moc...
Všude vidím Bosch a Pierburg. Jenže já mám HITACHI
Jde to použít i tam? Podle logu mi totiž váha nestíhá, tak bych rád zkusil jestli přijde nějaké zlepšení.
Díky za případné odpovědi
prošel jsem tak orientačně vlákno ale 48 stránek je moc...
Všude vidím Bosch a Pierburg. Jenže já mám HITACHI

Díky za případné odpovědi

Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Když zjistím že to POMŮŽE tak samozřejmě koupím novou, nechci tam diodu trvale. Ale stejně tak nechci vyhodit trojku za novou když to nemusí přinést žádné zlepšení
Log série (po chipu jsem ještě nedělal)


Log série (po chipu jsem ještě nedělal)

Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 569
- Registrován: 11 zář 2007, 08:45
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
ahoj chlapy, jak to dopadlo s tou 2.5kou a hitachi??? funguje to na ni taky??? diky za odpoved
nárazníky sportovních verzí aut
www.ls-cars.cz
www.ls-cars.cz
- miroteplicky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 12 pro 2015, 13:14
- Bydliště: Tepláčky
Odpovědi: 0
Mal by som otázku ohladom maf off pierburg, ked je zapojená ukazuje hodnoty MAF SPECIFIKED 310, maf actual 540-550, po zapojení bav21 mám hodnoty MAF SPECIFIKED 310, MAF ACTUAL 1275. o tých hodnotách čo som tu písal som sa snažil vypátrať ale je tu toho dosť rozpísaneho a mám z toho kašu. Poprosil by som o názor niekoho kto vie čo tie udaje znamenajú po pripojení diody
jazdil som s tým cca týžden a spotreba mi z 4.4l išla na 6.2l a štvrt nádže mi vydržalo možno na 160km, ešte jeden dotaz, dá sa neako oblbnuť aj snímač tlaku vzdu s diodou bav21?? vložiť ju na neaký kábel aby bol skutočný tlak napr. 1.5bar a nameraná 1.1bar??

BMW e39 525tds
mě to píše 1275 a je jedno jestli je tam 1 diodu bav21 nebo 2 diody bav21, prostě to drží stále na 1275, jen by mě zajímalo jestli to něčemu vadí nebo ne? fabia 1.9 TDI PD 74kw egr jen odpojen váha vzduchu byla uplně mrtvá, tak super vychytávka na vyzkoušení, jen jestli tu diodu nechat nebo koupit novou váhu, protože váha ve fabii vydrží vždy necelý rok a pak odejdefabiátor píše:1N4007 je standardni usmernovaci Si dioda s ubytkem na prechodu 0,7V. Doporucovana BAV21 je Shottkyho dioda s ubytkem 0,3V na prechodu. Dtto se da prohlasit, ze jedna 1N4007 udela to samy jako dve BAV21 v serii.

GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33639
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0