jaký i. c.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brněnsko

jaký i. c.

Příspěvek od rubensis »

zdravím, auto v podpisu: jaký i. c. místo serie? :?
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Zalezi jakej mas cíl ve výkonu a jaky chces vedeni. Jinak ICček je plnej internet..... ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brněnsko

jaký i. c.

Příspěvek od rubensis »

cíl max. co jde, vedení se mi líbí, co tu prezentoval Huml. po případě větší turbo co Ty na to? (rofl)
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Tak v tom pripade dej spodek motoru ASZ/ARL, nerezovy vedeni 60mm, turbo 2260VK, trysky aspoň race 520, 12mm hlavu do čerpadla, vyfuk 63,5 a víc, velkej IC, poradnou spojku, sání atd atd......pak to budes mít co to jde (noteeth)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brněnsko

jaký i. c.

Příspěvek od rubensis »

Stando, moc Ti děkuji za perfektní výklad. Huml něco takového upravoval, nevíš?sám to nedám(nejsem mechoš). zkusím se ho optat. :roll:
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

pokud řešíš IC + nerezový vedení tak napis nekomu kdo v tom ma zkusenosti a hlavně vaří nerez. Třeba tady marenatdi delá peknou prácu staci mu napsat a domluvíš se s ním. Navíc ti poradí i s dalsima upravama co a jak.......nebo si to u neho nechas udelat komplet ;)

samozrejme jsou tady další sikovni kluci co to zvladaji...zalezi jen na tobě. Navíc témat o tomhle je tady taky dost...zkus pohledat ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brněnsko

jaký i. c.

Příspěvek od rubensis »

standa123 píše:pokud řešíš IC + nerezový vedení tak napis nekomu kdo v tom ma zkusenosti a hlavně vaří nerez. Třeba tady marenatdi delá peknou prácu staci mu napsat a domluvíš se s ním. Navíc ti poradí i s dalsima upravama co a jak.......nebo si to u neho nechas udelat komplet ;)

samozrejme jsou tady další sikovni kluci co to zvladaji...zalezi jen na tobě. Navíc témat o tomhle je tady taky dost...zkus pohledat ;)
Díky.
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 01 úno 2014, 16:39
Odpovědi: 0

Ic

Příspěvek od tonnino »

Ja jsem si jen koupil trubky a dělal si to sám nerez vedení 60mm,jednohmota+ HDS,velky IC 12mm hlavu mi dělal známý,trysky sám 280tky,gtb2260vk + tlumič off,sani arl,egr off,klapka off,4bar čidlo
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Re: Ic

Příspěvek od standa123 »

tonnino píše:Ja jsem si jen koupil trubky a dělal si to sám nerez vedení 60mm,jednohmota+ HDS,velky IC 12mm hlavu mi dělal známý,trysky sám 280tky,gtb2260vk + tlumič off,sani arl,egr off,klapka off,4bar čidlo
čím jsi to vařil?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
tonnino
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 01 úno 2014, 16:39
Odpovědi: 0

Ic

Příspěvek od tonnino »

COckem a nejde to poznat sváry jsou pěkné když to člověk umí,vim ze to není TIG ale nemám možnost vařit tigem
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

nemel bys foto jak to vypadá? klidne sz
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brněnsko

jaký i. c.

Příspěvek od rubensis »

doufám že v tom co. máš nerez drát. (LOL)
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

+ inoxmix X1
Rotah
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 18 dub 2010, 12:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rotah »

Rubensis, zkus napsat zdejším členům Radek VKLR nebo juras0. Oba jsou kousek od Brna a taky svařují velice dobře, třeba se s nima domluvíš a nebudeš muset jezdit někam daleko.
S oběma se dá domluvit i na jiných věcech, viz. jejich inzeráty.
BMW e46 330D - 150kw/410Nm
Honda S2000 - 170kw/208Nm
_
Ibiza mk3 TDI 81kw
Ibiza mk3 TDI 66kw
rubensis
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 06 srp 2016, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brněnsko

jaký i. c.

Příspěvek od rubensis »

ok. ale já to nechci vařit Co, ale tig. Jinak dík za kontakt. :-D
octavia combi 1.9tdi 81kw ASV Spider RS-egr.off,čip107kw/310Nm.oil catch tank, trippling on.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“