Aky hybrid do ASZ? 200-230 HP

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Aky hybrid do ASZ? 200-230 HP

Příspěvek od octaviask »

Co by ste odporucili do ASZ?

Rozmyslam upravu serioveho turba s vacsim kompresorom?

alebo ARL s 52mm vrtulou?

Nechcem prevarat zvody..teda to musi byt na 8V zvodoch. Poradte co je naj :)
dik
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Zalezi na rozpoctu. Je to, jako kdybys napsal "chci auto s vykonem 100-500 koni".

Hlavne, co se upravy ARL turba tyce, tak tam na upravy bez zasahu na vyfukove strane zapomen.

Nicmene, k veci:

Na 200 koni Ti hodne lidi (zvlaste ubecene ovce od Dimce) napisi "newVB". Nebudu tu psat co jsem napsal jiz nekolikrat.

Na 215-225 koni Ti hodne lidi napise GTB1756VK, na to jsem napsal svoje zde.

Pokud Ti staci nejakych +-220 koni, vedel bych o jednom velice sikovnem turbu, ktere ovsem neni nejlevnejsi, nicmene co se nabehu, odezvy na pridani plynu apod. tyce tak je rozhodne super volbou - zel, bez privareni na svody se to neobejde. Mimochodem, proc se tak obavas privareni na svody (samozrejme, hovorime-li o kvalitni praci cloveka, ktery vi co dela)?

Pokud Ti jde o 230 koni a nechces, aby se turbu zdalo o certech, volil bych uz neco z rady GT20, ale urcite ne prehistoricke GT2052V.

Osobne mam na toto reseni v podobe upraveneho GTB2060VKLR, u ktere je znacne potlacen surge, ktery je pro seriove GTB2060VKLR tak priznacny.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

Forest píše:Zalezi na rozpoctu. Je to, jako kdybys napsal "chci auto s vykonem 100-500 koni".

Hlavne, co se upravy ARL turba tyce, tak tam na upravy bez zasahu na vyfukove strane zapomen.

Nicmene, k veci:

Na 200 koni Ti hodne lidi (zvlaste ubecene ovce od Dimce) napisi "newVB". Nebudu tu psat co jsem napsal jiz nekolikrat.

Na 215-225 koni Ti hodne lidi napise GTB1756VK, na to jsem napsal svoje zde.

Pokud Ti staci nejakych +-220 koni, vedel bych o jednom velice sikovnem turbu, ktere ovsem neni nejlevnejsi, nicmene co se nabehu, odezvy na pridani plynu apod. tyce tak je rozhodne super volbou - zel, bez privareni na svody se to neobejde. Mimochodem, proc se tak obavas privareni na svody (samozrejme, hovorime-li o kvalitni praci cloveka, ktery vi co dela)?

Pokud Ti jde o 230 koni a nechces, aby se turbu zdalo o certech, volil bych uz neco z rady GT20, ale urcite ne prehistoricke GT2052V.

Osobne mam na toto reseni v podobe upraveneho GTB2060VKLR, u ktere je znacne potlacen surge, ktery je pro seriove GTB2060VKLR tak priznacny.
Forest vedel by si aspon orientačne nahodiť nábeh a aký má turbo spodok? Ak to totiž má byť daily car tak to bude určite každého zaujímať... na strane druhej - v otáčkach je moje 1756 vs VA nebo a dudy :D
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no takto..zas nechcem dat 20.000kč za turbo...Ano to VKLR je fajn ale cena....

no a to ARL s 52mm vrtulkou? aky je tam problem?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Tak to musíš taky napsat, že nechceš nový turbo, ale repas.
Za 20 000,- horko těžko koupíš nový GT1749VB, natoš něco lepšího.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

octaviask píše:no takto..zas nechcem dat 20.000kč za turbo...Ano to VKLR je fajn ale cena....

no a to ARL s 52mm vrtulkou? aky je tam problem?
Tak se nato raci vyser a nic nedelej uděláš nejlíp.....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

chlapci niekto môže chcieť aj výkon a nie zrovna za 10000€... ono vieme že rozne veci sa dajú spraviť za rôzne ceny...
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

johnyM128 píše:chlapci niekto môže chcieť aj výkon a nie zrovna za 10000€... ono vieme že rozne veci sa dajú spraviť za rôzne ceny...
S různou kvalitou...
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

standa123 píše:
johnyM128 píše:chlapci niekto môže chcieť aj výkon a nie zrovna za 10000€... ono vieme že rozne veci sa dajú spraviť za rôzne ceny...
S různou kvalitou...
kvalita a cena - to často ovplyvňuje koľko kto potrebuje do vrecka :D :D :D :D Tak všetci vieme ako to chodí :D často je ale málo penazí a málo kvality :D
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

octaviask píše:no takto..zas nechcem dat 20.000kč za turbo...Ano to VKLR je fajn ale cena....

no a to ARL s 52mm vrtulkou? aky je tam problem?
Obrázek

Kdyz za to nechces dat 20tis. tak nedavej - udelej to tak, ze koupis za nizkou cenu neco v neznamem stavu, namontuj a pak lez po aute a zkoumej co je kde spatne - osvedceny zpusob jak proinvestovat penize. Nasledne se nastves (pote, co das ruznym lidem hodne penez za jejich praci aby zjistili, kde je chyba), turbo posles do turboservisu, tam nechas cca tolik, kolik jsi dal za to turbo, oni Ti ho daji dokupy a pak mozna budes spokojenej.

Na tu 52mm "vrtulku" zapomen. Uvedom si, ze vse musi byt v rovnovaze - nemuzes od kone, ktery sezere valnik sena, aby z nej vypadl jeden koblizek. Paklize bys nechapal tak je to to same jako kdybys chtel jit na vahadlovou houpacku s malym ditetem.

Uvedom si, ze turbodmychadla jsou plice motoru a Ty z nej prece nechces mit astmatika, nebo? ;)
johnyM128 píše:Forest vedel by si aspon orientačne nahodiť nábeh a aký má turbo spodok? Ak to totiž má byť daily car tak to bude určite každého zaujímať.
Upravce, ktery s tim ma jiz zkusenosti, tak hovori o plnem tlaku v 1900RPM. Vice bych nerad zminoval protoze ja osobne s nim zkusenosti nemam. Pravdou je, ze ted pujde jedno do FRS - otazkou je, kdy bude ladeno a odmereno. S majitelem je dohoda, ze to odmeri a odprezentuje.
favo píše:Tak to musíš taky napsat, že nechceš nový turbo, ale repas.
Za 20 000,- horko těžko koupíš nový GT1749VB, natoš něco lepšího.
No, nove GTB2060VKLR (navic ustekane, bez uprav) vychazi nekde kolem 50 tis. (co jsem se zajimal) - abychom si ujasnili nazor na pravou miru.
johnyM128 píše:chlapci niekto môže chcieť aj výkon a nie zrovna za 10000€... ono vieme že rozne veci sa dajú spraviť za rôzne ceny...
Samozrejme, ale bavime se tu o maximalniho hodnotach a nebo komplexnim pojeti? A myslim si, ze prave ono komplexni pojeti je pro automobil na kazdodenni pouziti smerodatne ;)

Co se cen tyce, tak za kvalitu se proste zaplatit musi a to, ze nekdo nahodou (spis omylem) sezene kvalitu za dobre penize neznamena, ze to lze brat za standard.

Problem VKLR turbodmychadel zde na foru je, ze ho zdejsi prodejci, kteri se k nemu dostali kdo vi jakym zpusobem tak prodavali stylem "rychle nabyl, rychle pozbyl" za absolutne nepochopitelne ceny, ktere s realitou nemaji nic spolecneho. Dalsim faktem je, ze to nelze porovnavat s VKckama, navzdory tomu, ze nekteri v tom vidi rozdil dvou pismen :D

Zatimco VKcka se davaly hrozne dlouhou dobu do stovek tisic aut v ramci desitek modelu napric ruznymi automobilkami, VKLR se davaly (co je me znamo) pouze do Mersedesu E350 a R350 a navic v omezenem obdobi.

Srovnavat VK s VKLR dokonce neni ani tak zcestne jako srovnavat V s VK (BMW), ostatne, o tom by vam mohl mozna rici sve Kissiakos.

Paklize mi nedate na vybranou, mohu zminit vsechny me zname vyhody VKLR aby zdejsi osazenstvo pochopilo o cem je rec.

Proste a jednoduse: VKLR je proste uplne jina liga a co se ceny tyce, tak stavajici ceny jsou jeste vskutku velice prijemne oproti tomu, jakou realnou cenu ta turbodmychadla maji a hlavne: jakou budou mit dokud neprijdou dalsi VKLR turba podobnych velikosti;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

a to VB s housingom 2.5 tdi vyfrezovanym na vacsiu vrtulu? Rad by som pocul nazor...

Však nik tam nejde davat stare turbo za 6500kč z bazosu. Pojde tam novy stred od meletu.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

octaviask píše:a to VB s housingom 2.5 tdi vyfrezovanym na vacsiu vrtulu? Rad by som pocul nazor...
Nemel by ses ptat kdyz nestojis o odpoved.
Forest píše:Na tu 52mm "vrtulku" zapomen. Uvedom si, ze vse musi byt v rovnovaze - nemuzes od kone, ktery sezere valnik sena, aby z nej vypadl jeden koblizek. Paklize bys nechapal tak je to to same jako kdybys chtel jit na vahadlovou houpacku s malym ditetem.

Uvedom si, ze turbodmychadla jsou plice motoru a Ty z nej prece nechces mit astmatika, nebo? ;)
Nebo jsi ty primery nepochopil?

Proste co jde dovnitr to musi jit i ven. A kdyz je propustnost vyfukove strany nedostatecna, tak to ma kontraproduktivni ucinek aneb nekdy mene znamena vice.
Naposledy upravil(a) Forest dne 25 říj 2016, 18:39, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

octaviask píše:a to VB s housingom 2.5 tdi vyfrezovanym na vacsiu vrtulu? Rad by som pocul nazor...

Však nik tam nejde davat stare turbo za 6500kč z bazosu. Pojde tam novy stred od meletu.
pokud chces vyloženě hybrida tak si ho nech poskládat v nejake firmě co se těma turbama zabývá a vyvíjí je......jinak moc neuspěješ bych řekl
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Forest píše:
octaviask píše:a to VB s housingom 2.5 tdi vyfrezovanym na vacsiu vrtulu? Rad by som pocul nazor...
Nemel by ses ptat kdyz nestojis o odpoved.
Forest píše:Na tu 52mm "vrtulku" zapomen. Uvedom si, ze vse musi byt v rovnovaze - nemuzes od kone, ktery sezere valnik sena, aby z nej vypadl jeden koblizek. Paklize bys nechapal tak je to to same jako kdybys chtel jit na vahadlovou houpacku s malym ditetem.

Uvedom si, ze turbodmychadla jsou plice motoru a Ty z nej prece nechces mit astmatika, nebo? ;)
prehliadol som to o tej vrtulke, sorry ;). Myslel som ze to s tym VB pojde, a kedze mam v sklade housingy z VB tesil som sa ze ich pouzijem, dam novy stred...vacsiu vrtulu a bude...

Dalsia moznost co som pozeral je TSA 220 a sme na tych 20.000kč...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
dusantdirs
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 18 lis 2015, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Otrokovice u Zlina

Příspěvek od dusantdirs »

zdar na tsa 220 jezdim a spokojenost.. 8)
Škoda Fabia RS - 201 ps , TSA 220 Turbosport,Firad,HDS,Kat ON,EGR ON,Downpipe Marena tdi,Soft TDIFUN
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“