Převodovka 6Q

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

patrik.kloucek píše: chlapci asi vas zklamu ale 100% prevodovky bez vicka s kuzelikovim loziskem maj stejnej problem jako ty s vickem a radovym loziskem.

Pred rokem jsem to resil na svojem sharanu rv 2004-vybehanej obal jako krava a pri razeni na 5 do vzdycky houklo jak parnik.ke konci drbali u cela zubu o sebe. Takze jsem sehnal starsi bez vika -taky jsem myslel ze problem nebude-ale je. Uz kdyz jsem ji kupoval mela hrk tak 2-3desitky ale myslel jsem ze je to nutna vule aby se to tocilo.
Po roce muzu rict ze sice jeste nehouka ale pri obcas tam jse na prd zpatecka nebo 1st., a pri chcipani v tom zamlati jak v pendlovkach. Pri startu stud. mot se spojkou pri jejim povoleni v tom zarachoti ze jednomu naskoci husi kuze. Zajimavi je ze kdyz je prevod. tepla tak vetsinou to ani nezamlati ale obcas to mlati i tak.
Takze resume je takove ze vsechny tyhle prevodovky maj stejnej problem at maji vicko nebo ne!!!

A dobra rada na zaver. Pokud vam to mlati a je predloha v riti nekupujte NIKDY straou prevodovku ale nechte tu svou opravit. Verte ze to vyjde levnejc i kdyz je to morda. ;)
Ten rachot za studena způsobuje vadná dvouhmota. Rachtotí převodovka, protože setrvák je příliš volnej a netlumí kmity.

Je to stejný jako když dáš jednohmotu na 6Q. Převodovka je taky OK, jen to mlátí na volnoběh.
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Ten rachot za studena způsobuje vadná dvouhmota. Rachtotí převodovka, protože setrvák je příliš volnej a netlumí kmity.

Je to stejný jako když dáš jednohmotu na 6Q. Převodovka je taky OK, jen to mlátí na volnoběh.[/quote]


Ale nee...setrvak je naprosto v poradku.To vim na 100%. A navic je spoustu dalsich priznaku ktere potvrzuji volnou predlohu-bohuzel. :(
gollfy
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 15 dub 2012, 12:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava

Příspěvek od gollfy »

Díky za odpovědi. Měl bych ještě jednu otázku....má někdo opravenou jednu z těch dvou převodovek na tuhle závadu od SIXTY??
Fity
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 28 led 2015, 19:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fity »

Sixtova oprava by mě taky zajímala, čeká mě to taky, jelikož jsem kupoval auto s touto závadou. Případně kdo je ještě schopný to opravit nejlépe na Moravě případně západním Slovensku, Sixtu mám totiž přes 300kiláků
Audi A4 Avant 1.9TDi, 97, AFN, EGR off
Škoda Octavia Combi 4x4 Elegance 2004
gollfy
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 15 dub 2012, 12:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava

Příspěvek od gollfy »

Ta vzdálenost mě zase až tak nevadí. Píše na svých stránkách, že oprava trvá caa 4 hodiny. Po domluvě oprava na počkání. Spíš mě jde o to jestli to stojí za to a vydrží to déle než záruku, kterou po opravě dává....
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

pisali tu uz ludia co maju zlu skusenost s opravou 6q u sixtu,po oprave huci atd
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já jsem toho taky slyšel spoustu ale dělal nám 5q do Trasportéra, (totál šrot) už rok a půl vpohodě, známý tam měl 6q z octavie 4x4 a taky naprosto vpohodě.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Fity
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 28 led 2015, 19:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fity »

Tak co, umí někdo opravit tu převodovku na Moravě nebo jedu po Novém roce 300 tam a 300 zpět ;-)? O Sixtovu práci strach nemám, znám pár závodních převodovek od něj a vše 1A, jen ta cesta... Posílání převodovky až v poslední nouzi, odpoledne musí ven, ráno u něj, další odpoledne doma, další dopoledne vrčí :)
Audi A4 Avant 1.9TDi, 97, AFN, EGR off
Škoda Octavia Combi 4x4 Elegance 2004
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

zkus tam dát jen podložku..
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

jen otázka. po podložení kolik máte kdo odskoušeno že vydrží?? mě nikdy dele než 20 tis km takže dnes raději opravit než podkládat
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Fity
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 28 led 2015, 19:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fity »

Podložka si myslím to neřeší... Jestli je vybité uložení ložiska, tak to podložím, vymezím vznikou vůli, ale vybité uložení mi pořád zůstane, jen s tím rozdílem, že pokračuju v destrukci dál, ale defakto od nuly... Vytáhnout podložku po těch třeba 20tisících, tak se to snad rozpadne, ale třeba přemýšlím špatně.

http://www.prevodovky-sixta.cz/index.ph ... 450-sharan

Ale jak říkám, jen uvažuju, odborník opravdu nejsem.
Audi A4 Avant 1.9TDi, 97, AFN, EGR off
Škoda Octavia Combi 4x4 Elegance 2004
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“