Prevodovka, spojka-parametry

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Octavius
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 říj 2006, 07:35
Odpovědi: 0

Prevodovka, spojka-parametry

Příspěvek od Octavius »

Caute, nevite nekdo kolik zvladne seriova spojka a prevodovka u TDI 81kW r.v.98? Diky
Octavius
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

150k vydrží, jezdil jsem s origo spojkou celkem dost dlouho než jsem přešel na jednohmotu, převodovka vydrží určitě ještě víc
Octavius
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 říj 2006, 07:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octavius »

Hm, dik ale mel sem predstavu o nejakych presnejsich hodnotach...
Chystam se na upravu skladajici se z 130 PS turbo a Race 520 trysky a samozrejme soft, tak jen jestli to seriova unese...
Octavius
Octavius
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 říj 2006, 07:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octavius »

A nebo neslyseli jste nekdo a nemate nekdo zkusenost s kovokeramickou lamelou od Rensportu???
Octavius
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

no,co já vím záleží jak se budeš ke spojce chovat a na průběhu kroutícího momentu..ani ne na HP. Obložená lamela by mohla nějakou dobu vydržet 350 Nm.
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

RE: Zalezi jak ti nastavi Reesha kroutak ...na seriovku bych dal nizkej tak do 340Nm.... s racema a 130PS turbem das tak 160PS (pokud mas kat a ERG Off) dobry by bylo dat sani z 96tdi a i arbox...idealne i IC ...a na Race trysky je dobry i lepsi hlavu cerpadla... 11, 12mm

PS: Kazdopadne pokud uz investujes do Race vstriku, tak to chce i dalsi upravy aby se vyuzili, takze si priprav prachy i na jednohmotu z VR6 (do 400Mn by mela drzet...) ....pokud nechces jit dal, tak kup radsi "jen" Powerplus 764...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

JasteR píše:RE: Zalezi jak ti nastavi Reesha kroutak ...na seriovku bych dal nizkej tak do 340Nm.... s racema a 130PS turbem das tak 160PS (pokud mas kat a ERG Off) dobry by bylo dat sani z 96tdi a i arbox...idealne i IC ...a na Race trysky je dobry i lepsi hlavu cerpadla... 11, 12mm

PS: Kazdopadne pokud uz investujes do Race vstriku, tak to chce i dalsi upravy aby se vyuzili, takze si priprav prachy i na jednohmotu z VR6 (do 400Mn by mela drzet...) ....pokud nechces jit dal, tak kup radsi "jen" Powerplus 764...
Jednohmotu z 1Z a pritlacak z VR6 ;)
Kolotoč TUNING
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

no ja tam mam udajne cca 145 a sojka co mam v popisku klouze i na trojku..tak nevim jestli se da blbe nasadit pritlacak(pac na letacku pak byla jedna moznost preskrtnuta a druha, ze je Ok tak snad to servisak nasadil dobre :roll: ) nebo tak neco-kdyz taky vsichni pisou, ze jim spojka v pohode drzi a me to klouze snad od zacatku a to se to snazim moc nehonit z nizkych otacek a tak:-)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Octavius píše:Hm, dik ale mel sem predstavu o nejakych presnejsich hodnotach...
Chystam se na upravu skladajici se z 130 PS turbo a Race 520 trysky a samozrejme soft, tak jen jestli to seriova unese...
Mám Race 520, 12mm hlavu, 150k turbo, sání ze 130, setrvák jsem předělal na jednohmotu a spojku jsem dal heavy duty od Sachse z Corrada G60. Na sériovou spojku s dvouhmotou už jsem měl Race 520 a na 110k turbu tlak 1,3 barů, takže proto jsem psal, že těch 150k vydrží, žádnej problém s klouzáním jsem až do výměny neměl a to zabírala spojka na můj vkus už pěkně vysoko. Oni totiž ty 220mm LuKácky spojky snesou jak prase, sice mají 220mm, ale mají vcelku dost velkou třecí plochu
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“