koupě GTB1749VK nema nekdo ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0

koupě GTB1749VK nema nekdo ?

Příspěvek od janpelikanbk23 »

ahoj shaním turbo v dobrem stavu nema nekdo ?GTB1749VK
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

GTB1749VK ze 4,2 V8 TDI

Příspěvek od Forest »

Mam nova (nekteri rozumi uz jen "new"), prava i leva s grafem z VSR vyvazovacky.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cacinek »

Foreste mas foto, jak to vypada na svodech?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

cacinek píše:Foreste mas foto, jak to vypada na svodech?
Cekal jsem kdyz se ozves, "nezklamal jsi" (noteeth)

Prozatim ne, ale vim o nekom, kdo s tim jezdi na rotacce (ladil to Brano a sam se nechal slyset, ze je tam 210k+). Asi ho poprosim o foto a postnu.

Resenim je dat to do svodu z 1646 nebo do housingu ze 1756 (kam to pasuje plug&play ale vim o lepsich svodech, ktere propusti vice ale na ne by se to muselo privarit ... jasne, resenim by byla i montaz pres O krouzek ale:
1) tomu neverim
2) musela by se prirube vzit pod uhlem nebot je tak priruba na turbu

Nic neni neresitelne a je to jen otazkou penez ... a porovnavat to s VBckem je naivni. A timto Te slusne zadam abys nezacinal nejakou valku ... ja uznavam, ze na zastavbu je VB neporovnatelne jednodussi, snad to vezmes jako vstricny krok.

PS: jinak mam tu verzi s cidlem otacek a vodou chlazene
Naposledy upravil(a) Forest dne 26 pro 2016, 21:55, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od janpelikanbk23 »

Posles foto pls ? Na janpelikanbk23@seznam.cz ? Popr co za něj chceš ?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

janpelikanbk23 píše:Posles foto pls ? Na janpelikanbk23@seznam.cz ? Popr co za něj chceš ?
Ano, po Novem roce bych to mel stihnout. Zkusim sehnat svody z 1646.

Skoda, ze me nenapadlo to vyzkouset na svodech co jsem tu mel, kdy na vyportovanych VA svodech jsem mel navareny housing ze 1756 ... zel, uz to jezdi u Brana (s velmi zajimavymi vysledky).
Naposledy upravil(a) Forest dne 26 pro 2016, 21:59, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od janpelikanbk23 »

Svody neres bych si nějak vyřešil jen mě pošli foto toho turba a kolik za ně chceš
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Forest
Resenim je dat to do svodu z 1646 nebo do housingu ze 1756 (kam to pasuje plug&play ale vim o lepsich svodech, ktere propusti vice ale na ne by se to muselo privarit ... jasne, resenim by byla i montaz pres O krouzek ale:
1) tomu neverim
2) musela by se prirube vzit pod uhlem nebot je tak priruba na turbu

Těma lepšíma svodama myslíš asi výfukové svody Š. Felicie 1.9.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“