
jak se vám ohřívá motor TDi + co venkovní klapka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jo, chce to přemýšlet, pěkně čelním sklem za sluníčkem pokud to jde, protože když to svítí na zadek auta tak se přední sklo škrábe 2x (i zevnitř) ale to je stará felda do který asi trochu zatéká a vnitřní vlhkost s krátkými jízdami....slovacek.milos píše:v kolik bude svítit natočíš auto na východ a dneska z chaty jsem odjížděl v jednu s krásným autem, všichni škrabali
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 25 kvě 2011, 01:15
- Bydliště: Pardubice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Přídavné 3 žhavičky,co mají zde koupené OI TDI, přes vypínač na plný výkon,100% zatížení altíku při dožhavování,2. rychlost větráku a než vypne dožhavování,mám rozmrzlý koláč na předním skle ( mezitím oškrábány boční okna ). Vše při -7°C a mlze.
P.S. Do topení jde cca 70°C teplá.
P.S. Do topení jde cca 70°C teplá.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
hodím to sem, možná sa to niekomu zíde ak ich bude meniť:
žhaviče na vodu tam pasujú kus za kus z dukata -dodajú viac tepla, sú lacnejšie a nepripájajú sa fajkou(ktorá už bude dosť pravdepodobne rozpadnutá) ale sú na očko(M5)
GN 917
http://autodielygafa.sk/zhaviaca-svieck ... 17%5D.html
žhaviče na vodu tam pasujú kus za kus z dukata -dodajú viac tepla, sú lacnejšie a nepripájajú sa fajkou(ktorá už bude dosť pravdepodobne rozpadnutá) ale sú na očko(M5)
GN 917
http://autodielygafa.sk/zhaviaca-svieck ... 17%5D.html
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33539
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to si jako myslíš že žhavící svíčka dá vác tepla jak svíčka na vodu?alni píše:hodím to sem, možná sa to niekomu zíde ak ich bude meniť:
žhaviče na vodu tam pasujú kus za kus z dukata -dodajú viac tepla, sú lacnejšie a nepripájajú sa fajkou(ktorá už bude dosť pravdepodobne rozpadnutá) ale sú na očko(M5)
GN 917
http://autodielygafa.sk/zhaviaca-svieck ... 17%5D.html
je to tiež na vodu, len iný typ 
tak som to pohladal, čo sú tam z výroby majú odber 14A,
z dukata 18A

tak som to pohladal, čo sú tam z výroby majú odber 14A,
z dukata 18A
Naposledy upravil(a) alni dne 03 led 2017, 18:41, celkem upraveno 2 x.
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
tiež mám tie tri sviečky na vypínač... ja čakám na dožhavovanie, potom zapnem vypínač.. alternátor má ajtak sem tam 100%dfload, budík na napätie na palubke ak to náhodou ide pod 13V tak to vypínam (ale to mám 90ku alternátor) originál vodné sviece majú po 18A tuším. čiže tá svieca z dukata je ok
inak ja mam 90° na budiku za minutu stania bez ohrevu a potom asi 6-8 km (100km/h) pri -5 s ohrevom, ventilator na trojku hi, zadeklovany motor zospodu, egr-off (planujem znovuzapojit.. aspon na zimu)
______
EDIT: nebude to to isté? http://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici-fel-1-9-2_2
abo rovno origo na toto http://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici-octavia-1
inak ja mam 90° na budiku za minutu stania bez ohrevu a potom asi 6-8 km (100km/h) pri -5 s ohrevom, ventilator na trojku hi, zadeklovany motor zospodu, egr-off (planujem znovuzapojit.. aspon na zimu)
______
EDIT: nebude to to isté? http://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici-fel-1-9-2_2
abo rovno origo na toto http://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici-octavia-1
Já mám bufíka, takže nebudu psát co a jak, ale co se týká toho jak stále zmiňujete rozdíl teploty vody a oleje, tak u TDi s výměníkem olej/voda je rozdíl v teplotách cca 3-4°C po celou dobu zahřívání, než dosáhne voda teploty kolem 87°C, dál jsem to nesledoval a víc mi teplota vody už neleze.
Jinak bez bufíku po cca 7-8 km mi začíná foukat teplý vzduch a po cca 10-12 km už je v autě teplo. Samozřejmě záleží na tom jak moc mrzne.
Jinak co mě překvapilo tak jedničková kokta s motorem 1,6 75kw je na tom s teplem v zimě stejně jako moje TDi bez bufíku.
Miloši, nemá ta kokta 1,2 TSi už náhodou chlazený výfukový svody ?
Tam by ohřev měl být rychlejší.
Jinak nejlepší auto na topení co jsem kdy měl, je felda 1.3 MPi. Ráno příjdu, nastartuji, jdu oškrábat okna a než to dokončím, už fouká teplý vzduch. Po cca 1.km už mám v autě teplo.
Jinak bez bufíku po cca 7-8 km mi začíná foukat teplý vzduch a po cca 10-12 km už je v autě teplo. Samozřejmě záleží na tom jak moc mrzne.
Jinak co mě překvapilo tak jedničková kokta s motorem 1,6 75kw je na tom s teplem v zimě stejně jako moje TDi bez bufíku.
Miloši, nemá ta kokta 1,2 TSi už náhodou chlazený výfukový svody ?
Tam by ohřev měl být rychlejší.
Jinak nejlepší auto na topení co jsem kdy měl, je felda 1.3 MPi. Ráno příjdu, nastartuji, jdu oškrábat okna a než to dokončím, už fouká teplý vzduch. Po cca 1.km už mám v autě teplo.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
já při ohřívání mám rozdíl teploty vody oproti oleji cca 20C (olej se zahřívá pomaleji - 70C voda je 50C olej)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 157
- Registrován: 22 led 2014, 16:38
Úpravy v popisku a teplotu chlad. kapaliny na 90°C při cca -5° mám někde po 10/12km, teplota oleje je skoro vždy o - 20°C méně než Voda v chladiči a na 90°C (olej) dosáhnu za cca 15km....
Golf IV, 1.9tdi ATD, MAFF off, KAT off, EGR off, TSA 180 @1.55bar, HDS57, Launch Controll, Popcorn Limiter, 204 hp 405Nm, Soft by ME :*