výmena žhavičov

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

babrak
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 23 čer 2015, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od babrak »

Blok motora je tiez hlinikova zliatina? Hlava viem ze je ale ja mam priamo v bloku zhavice preto sa pytam.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

babrak píše:Blok motora je tiez hlinikova zliatina? Hlava viem ze je ale ja mam priamo v bloku zhavice preto sa pytam.
Tak zalezi jaky motor,auto mas.Nejak to ve sve "vestecke kouli" nevidim :-)
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
skeblo
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 11 pro 2016, 18:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od skeblo »

Nájde diagnostika chybu pri prepalenom zhavici?
babrak
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 23 čer 2015, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od babrak »

Novon: kod motora AWX 1,9tdi 96kw v audi.

Diag na starsich autach urcite zhavic nenajde. ja som skusal tak ze som dal dole fajky a prikladal drot z plusu baterky na zhavic a tie ktore zaiskria by mali byt este ok. Mne sli dva a po demontazi ked som skusal tak uz siel len jeden tak neviem ci sa medzicasom poskodil aj ten alebo pri demontazi nevydrzal. Ale start motora s novymi zhavicmi som ai pripadal ze mam benzinak ako to krasne chytilo na brnk :-)
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

taku skusku nedoporucujem.....hlavne pokial mozu byt v aute namontovane zhavice 5V, 4,4V atd....dokazes ich odpáliť alebo pekne nazvárať a potom je to zábavka dostať von resp. môže niečo odpadnúť do vnútra motora či už komory alebo priamo do pracovného priestoru valca....dá sa to merať merakom prepípať, ale nie je to 100% skúška, pár zhavičiek mi pípalo ale v reale nešli, to zistíš ak ich zapojíš vymontované do konektorov a priložíš na kostru...okrem toho dosť často sú odídené rj žhavenia...diagnostika chybu nevyhadzuje ale od rj nejde napajánie do žhaviča....nutné merať každý zvlášť samozrejme nie u starých aut, kde sú žhaviče prepojené dokopy na jeden prívod
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

inak tie novodobe 5v a 4,4 atď žhaviče to je pekna somarina
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

je ano, a ešte ked sa k tomu pridá odborník čo ich niečim namaže pred montážou potom je to len zábava... (wallbash)
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Mel bych dotaz,zda u O2 2.0 tdi BKD,r.v. 2005,najde diag vadny zhavic nebo zapise do pameti zavad?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

napisem to zjednodusene...pokial je v poriadku rj tak ano vadný žhavič najde....ale pokial je problem aj v rj nenapise nic...casto vyhadzuje chybu aj vadna kabeláž čo je priamo v hlave.....najistejšia metóda je vybratie žhavičov, napojenie do konektorov a pridržanie na kostre vozidla....zapneš kľúč a vidíš ako žhaviče žhavia......videl som konkretne u tohto motoru že špička ostala tmavá a cca 1,5 cm sa začal červenať.....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“