Schéma hadiček podkladové regulace passat b6 bkc

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Morbindi
Přispěvovatel
Příspěvky: 201
Registrován: 27 led 2006, 07:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Schéma hadiček podkladové regulace passat b6 bkc

Příspěvek od Morbindi »

Pánové prosím o pomoc, nemáte někdo schéma podkladové regulace na passat b6 kod bkc? Mám podezření jestli nemám přehozené hadice, hledal jsem ale nenašel jsem nic a s oct2 to zřejmě není shodné. Děkuji
Naposledy upravil(a) Morbindi dne 24 úno 2017, 17:06, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20190
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

co myslíš tou podkladovou regulací ??
jednou to napsat blbě v nadpisu budiž ale dvakrát po sobě ?

podtlakovou regulaci čeho přesně ?
Morbindi
Přispěvovatel
Příspěvky: 201
Registrován: 27 led 2006, 07:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Morbindi »

Přiznávám mohlo by tam být slovo hadiček,pod pojmem schéma podkladové regulace si představuji zapojeni veškerých podtlakových hadiček, od turba, by pasu egr, egr, tlumítko-nádobku, vzduch. filtru, posilovače brzd na sdruženy konektor k bloku magnetického ventilu, děkuji
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20190
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Na google je toho tři prdele, etka, nebo někdo se stejným autem a omrkout

https://www.google.cz/search?q=vacuum+p ... D6koBafP0R
Morbindi
Přispěvovatel
Příspěvky: 201
Registrován: 27 led 2006, 07:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Morbindi »

Nemá někdo dílenskou příručku na passat B6? Koupím, děkuji
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Obrázek
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Morbindi
Přispěvovatel
Příspěvky: 201
Registrován: 27 led 2006, 07:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Morbindi »

Děkuji za schéma, ale už řeším jiný problém a to ten, že s originál zapojením auto absolutně nefunguje, někdo to přeházel a mě to hlava nebere, není to ani ventilem(mám nový), domnívám se jestli není špatná jednotka motoru nebo kabeláž mezi ventilem a ř.j. Proto sháním příručku a schémata. Někdo zapojil turbo na pozici 2 a celé to přeházel a ono to ku podivu i jezdí s vadou toho, že to sem tam padá do nouzáku pro nedosažený tlak a nemá to turbo dobrý náběh, je pozadu. (už jsem tam měl i jiné). Když to zapojím jak to má být, tak se motor ve 3000 míní rozletět jak začne rumplovat.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

treba to zapojit ako ma byt...a potom hladat priciny
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Morbindi
Přispěvovatel
Příspěvky: 201
Registrován: 27 led 2006, 07:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Morbindi »

souhlasím a proto mě to vede dál za ventil na kabeláž nebo ř.j
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

skus cez VCDS akčné členy ci ten ventil funguje
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Morbindi
Přispěvovatel
Příspěvky: 201
Registrován: 27 led 2006, 07:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Morbindi »

Ve čtvrtek jsem to chtěl vyzkoušet a rozdrbal se mi kabel k vagu, musím ho opravit a vyzkouším, je divné že na oII se stejným kodem jde regulovaný podtlak do regulace na turbu pořád a na passatu podtlak zhruba ve 3000 zmizí
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“